Uv menu?
Mä ajattelin tehdä itse perusalaatyia ja sen kanssa nakkeja. Kaipaisin kuitenkin siihen vielä jotakin lisää.. syöjinä vaanmoma perhe, vanhemmat ja 4 lasta, eli ei tartte mitään ihmeellistä olla.
Mitä teillä on uudenvuodenillan ruokapöydässä tarjolla?
Kommentit (22)
Me tehdään kebabia & kermaperunat+salaati
Tomaatti-mozzarella-basilika salaatti
sitrus-punasipulisalaatti
perunasalaatti ja nakit, Tietenkin!
chilisiä coctail lihapullia, melonia, juurestikkuja ja tsatsiki dippi
mutakakku ja vadelmakastiketta
Siinäpä se. Lapsille minttuvettä (vesikannussa tuoretta minttua yön yli jääkaapissa), vanhemmille kuohuvaa.
Pakastepizza, olutta, viiniä, sipsejä - NAM! Kylkeen vielä joku hyvä leffa.
Makaronilaatikko,ei juhlita,ollaan töissä.
Aika perusjutuilla mennään, oma perhe vain syöjinä eli teen tänään perunasalaatin ja sen lisäksi italiansalaattia, nyhtöpossua chilisoosilla, pikkulihapullia ja nakkeja, tikkuperunoita ja patonkia tuorejuustolla.
Sipulijuustorenkaita by Taffel ja sipsejä+dippi, irtokarkkeja+juomat (alkoksi riittää saunasiiderit).
Alkupalaksi nakkeja
Pääruuaksi keitettyjä nakkeja
Jälkiruuaksi nakit + perunasalaatti
Itsetehty perunasalaatti
vihersalaatti
Mausteiset possulihapyörykät (itsetehdyt, joista ei ikinä tule niin mausteisia kuin toivoisin vaan jäävät aina hieman pliisuiksi)
Nakit
Sipsit, vihannekset ja pari erilaista dippi
Lidl pikkupizzat
Juomina lapsille pommac, itse juon yhden ykkösoluen (vaikka raskaana olenkin) ja mies juonee pari lasia kuohuvaa.
Miten jaksatte nakkeja kun ei ne edes maistu miltään?
Maistuu,kun ottaa kunnollisia eikä mitään popsikevyt halpis nakkeja. Esim vatajan nakit hyviä sekä erilaiset chorizo ym makkarat
Mitä kenellekään edes kuuluu muiden uudenvuoden syömiset!
Sitten jos kertoo niin alapeukkuja tulee. Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Maistuu,kun ottaa kunnollisia eikä mitään popsikevyt halpis nakkeja. Esim vatajan nakit hyviä sekä erilaiset chorizo ym makkarat
Entä jos ei syö sikaa? Mitä hyviä vaihtoehtoja on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei syö sikaa? Mitä hyviä vaihtoehtoja on?
Ei mitään
Kotitekoista jauheliha-salamipizzaa, salaattia,olutta,siideriä ja pommacia. Meitä on 2+2 aikuista ja 3 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksatte nakkeja kun ei ne edes maistu miltään?
Nakit voi maustaa. Itse laitan öljyä valkosipulia ja grillumaustetta pannulle ja pyörittelen siinä.
Meillä,nakkei,pizzaa,lihapullia,peruna ja italiansalaatti ja olutta ja kuohari.valmiina kaikki,ei jaxa panostaa
Tortilloja erilaisine täytteineen.