Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on vaimoni kanssa ero näillä näkymin tulossa

Mies kyllästynyt
29.12.2017 |

Vaimoni palstailee täällä av- palstalla päivät pitkät, tekemättä mitään muuta. Aina kun mä yritän puhua hänelle jotain niin hän vain murahtelee "ole hiljaa!!" tai sitten ei kuuntele ollenkaan. Töistä kun tulen kotiin niin ruokaa ei ole tehty, tiskit tiskaamatta, roskat viemättä , kaupat käymättä, pyykit pesemättä ja tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Mä en kestä enempää. Tuskin hän edes huomaisi jos minä muuttaisin täältä kodistamme pois. :(
Vissiin te nyt ajattelette että mitä minä itse täällä palstalla teen. Niin, jospa se minun vaimoni saattaisi lukea tämän aloituksen ja tuntisi piston sydämessään tai että edes näin kuuntelisi minua.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon vaimon olet itsellesi valinnut!

Vierailija
22/47 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllästynyt mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllästynyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on asiatonta, että te molemmat palstailette.

Sinä voit tehdä kotityöt.

Niinhän minä nykyään teenkin suurin piirtein kaikki. Sinusta siis mukavaa jos toinen ei käy töissä ja ei tee sillä aikaa mitään?

Onko teillä yhteiset rahat vai maksatteko puoliksi? Jos ei ole yhteiset, silloin ei ainakaan toisella ole velvollisuutta tehdä mitään siksi että toinen on töissä.

On yhteiset rahat ja vaikka ei olisikaan niin eikö voisi miettiä että miksi toinen tekee töitä ja tekee vielä kotihommatkin. Hyväksikäytöltä se minusta tuntuu.

Miksi kummassa, jos ei olisi yhteiset rahat? Tietenkään ei tarvitse tehdä kotitöitä vain siksi että toinen käy töissä. Jos työssä käyvä pitää palkkansa yksin, työtön pitää vapaa-aikansa yksin.

Minähän jo sanoin että on yhteiset rahat, mikä mättää? Pakollako sinäkin teet kotiaskareitasi? Voi vi##u!!

No mitä sinä sitten kirjoittelet "vaikka ei olisikaan yhteiset rahat" jos et osaa muuta kuin riehua kun pitäisi perustella, saatana! Ei ole ihme, jos ei vaimoa kiinnosta jutella kanssasi. Sinulla ei ole yhtään keskittymiskykyä.

Pointti on se eikö sinulta löydy lojaaliutta tehdä kotiaskareita ilman käskemättä.

Sinulta ei näköjään keskustelu suju käskemättä. Sinut pitäisi oikeasti opettaa ihmisten tavoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mitä? Äijä luuhaa itse täällä ja syyttelee vaimoa. Meille tämä on ihan humoröystoimintaa vaimon kanssa perjantai-iltaisin työviikon jälkeen. Parhaat naurut täältä saa.

Ja varmasti syntyisi keskustelua vaimonkin kanssa, jos ottaisi täältä jonkin tunteita herättävän keskustelun (mutta ei liian tulenaran) ja heittäisi jonkin vähän liioitellun mielipiteen siitä. Mutta mies varmaan pitää arvolleen sopimattomana puhua esim. ihmissuhteista. On mukavampi kun keskustelu=vaimo kuuntelee kun mies puhuu työpäivästään.

No haistakaa sitten home jos ei tänne voi mitään kirjoittaa ilman vittuilua.

Vierailija
24/47 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän minä nykyään teenkin suurin piirtein kaikki. Sinusta siis mukavaa jos toinen ei käy töissä ja ei tee sillä aikaa mitään?

Onko teillä yhteiset rahat vai maksatteko puoliksi? Jos ei ole yhteiset, silloin ei ainakaan toisella ole velvollisuutta tehdä mitään siksi että toinen on töissä.

On yhteiset rahat ja vaikka ei olisikaan niin eikö voisi miettiä että miksi toinen tekee töitä ja tekee vielä kotihommatkin. Hyväksikäytöltä se minusta tuntuu.

Miksi kummassa, jos ei olisi yhteiset rahat? Tietenkään ei tarvitse tehdä kotitöitä vain siksi että toinen käy töissä. Jos työssä käyvä pitää palkkansa yksin, työtön pitää vapaa-aikansa yksin.

Minähän jo sanoin että on yhteiset rahat, mikä mättää? Pakollako sinäkin teet kotiaskareitasi? Voi vi##u!!

No mitä sinä sitten kirjoittelet "vaikka ei olisikaan yhteiset rahat" jos et osaa muuta kuin riehua kun pitäisi perustella, saatana! Ei ole ihme, jos ei vaimoa kiinnosta jutella kanssasi. Sinulla ei ole yhtään keskittymiskykyä.

Pointti on se eikö sinulta löydy lojaaliutta tehdä kotiaskareita ilman käskemättä.

Sinulta ei näköjään keskustelu suju käskemättä. Sinut pitäisi oikeasti opettaa ihmisten tavoille.

Olenko käskenyt ketään??? Lukihäiriöinenkö??

Vierailija
25/47 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollainen edes päätyy keskustelupalstalle? Noinko juttelet livenäkin?

Vierailija
26/47 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas meni aloittajalla hermot.

Vierailija
27/47 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti lohduttaa.

Vierailija
28/47 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollainen edes päätyy keskustelupalstalle? Noinko juttelet livenäkin?

Mitä keskustelua sinun kanssasi voisi käydä?  Asiallista ei varmaankaan. Piilovittuilua vaan, juu juu.

Vierailija
29/47 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on miestä varten. nainen tehkööt kotityöt ja työt.

Vierailija
30/47 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten varmaan kaikki palstaa lukevat miehet ovat huomanneetkin, suurin osa suomalaisista naisista on todella laiskoja pieruperseitä, jotka eivät viitsi tehdä yhtään mitään yhteiseksi hyväksi.

Hommaa suosiolla nainen jostain aasialaisesta maasta, niin elämänlaatusi paranee moninkertaisesti. Aasialaiselle naiselle on kunnia-asia pitää koti siistinä ja mies tyydytettynä/tyytyväisenä.

Miettikää vähän sitäkin miten vttumaisia naiset oikeasti ovat, kun saavat ilman kasvoja kertoa ajatusmaailmastaan.

Vierailija
31/47 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tehää joku aikataulutus. Kyllä tänne voi tulla riippuvaiseksi.

Vierailija
32/47 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se luuska

Vierailija
33/47 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol tuota satakuntakinteläistä..

Vierailija
34/47 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni palstailee täällä av- palstalla päivät pitkät, tekemättä mitään muuta. Aina kun mä yritän puhua hänelle jotain niin hän vain murahtelee "ole hiljaa!!" tai sitten ei kuuntele ollenkaan. Töistä kun tulen kotiin niin ruokaa ei ole tehty, tiskit tiskaamatta, roskat viemättä , kaupat käymättä, pyykit pesemättä ja tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Mä en kestä enempää. Tuskin hän edes huomaisi jos minä muuttaisin täältä kodistamme pois. :(

Vissiin te nyt ajattelette että mitä minä itse täällä palstalla teen. Niin, jospa se minun vaimoni saattaisi lukea tämän aloituksen ja tuntisi piston sydämessään tai että edes näin kuuntelisi minua.

Lukematta tämän pidemmälle voisin melkoisella varmuudella määritellä tämän avauksen palstan vakiotrollin tuotokseksi. Ai miksikö? ”Lista on loputon”!

Vierailija
35/47 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja sit ku vaimo tulee töistä kotiin ja tekee alotuksen että mies ei oo tehy kotitöitä ni johan on mammat kuorossa haukkumassa miestä siaksi.

Nyt kun onkin vaimo joka ei tee mitään ja mies tkee kotityöt ja tienaa vielä rahatkin.

Sekin saadaaan helvetti miehen syyksi. En ole ap.

Vierailija
36/47 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sinkku ja ei tarvitse kenenkään syyllistää minua, vaikka vierailen täällä melkein päivittäin. Ja toisaalta en joudu muutenkaan jakamaan huomiotani kenenkään kanssa. Lapset isoja, mutta heidän luonani käydessään en käytä mediaa missään muodossa.

Vierailija
37/47 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on mielenterveysongelmainen, ainakin masentunut. Vie lääkäriin ja vaihda lukot.

Vierailija
38/47 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni ei myöskään tehnyt isommin kotitöitä ja se sapetti,mutta hän olikin  siinä kuin ohimennen lukenut+opiskellut itselleen hyvän ammatin. Josta loppujen lopuksi olin enemmän kuin mielissäni.

Vierailija
39/47 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, olet minun mieheni? En käy töissä, koska olet aiheuttanut minulle niin pahan ahdistuksen, että en pysty. Tiedätkö, että käyn päivisin terapioissa ja muissa kontrolleissa, jotka vaativat voimia ja käyvät melkein työstä. Tietenkin tiedät, mutta pidät tätä vaan minun harrastuksena. Teen kyllä kotitöitä voimieni mukaan, mutta sinähän et koskaan ole huomannut kuin omat tekemisesi. Sinun bravuurisihan on, että kun imuroin, niin kannat jo imuroitujen huoneiden läpi talon peränurkasta matot joita et siivouksen alussa viitsinyt viedä, vaikka tästä sovimme. Näistä sitten ripottelet roskat lattialle. Ai miksi imuroin ennen kuin veit matot? No, kun sovimme tästä siivoamisesta jo tunteja sitten, mutta sinä et saanut takapuoltasi tuolista irti ja lapsille pitäisi kohta jo ruuat tehdä. Minä teen ne ruuat sinun pelatessasi pelejä tai telkkaria tuijottaessa. Aivan, et taaskaan näe minun ahkerointia pelejesi lumoissa, eli minä en tee mitään. 

Mitä eroon tulee, sinähän se olet, joka et sitä halua. Mitä sitten natkutat sitä täällä? Ja miksi minä "roikun palstalla"? Siksi, kun sinun kanssassi ei voi puhua mistään, sinua ei kiinnosta mikään minuun tai kotiin liittyvä asia. Ainoa mistä haluat puhua ovat työsi ja harrastuksesi, joiden vuoksi olet suurimman osan vuorokaudesta pois. Siksi ihmettelen, miksi väität tekeväsi kaikki kotityöt minun laiskotellessa. Sehän ei ole edes teoriassa mahdollista, kun et ole edes paikalla. 

Vierailija
40/47 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, olet minun mieheni? En käy töissä, koska olet aiheuttanut minulle niin pahan ahdistuksen, että en pysty. Tiedätkö, että käyn päivisin terapioissa ja muissa kontrolleissa, jotka vaativat voimia ja käyvät melkein työstä. Tietenkin tiedät, mutta pidät tätä vaan minun harrastuksena. Teen kyllä kotitöitä voimieni mukaan, mutta sinähän et koskaan ole huomannut kuin omat tekemisesi. Sinun bravuurisihan on, että kun imuroin, niin kannat jo imuroitujen huoneiden läpi talon peränurkasta matot joita et siivouksen alussa viitsinyt viedä, vaikka tästä sovimme. Näistä sitten ripottelet roskat lattialle. Ai miksi imuroin ennen kuin veit matot? No, kun sovimme tästä siivoamisesta jo tunteja sitten, mutta sinä et saanut takapuoltasi tuolista irti ja lapsille pitäisi kohta jo ruuat tehdä. Minä teen ne ruuat sinun pelatessasi pelejä tai telkkaria tuijottaessa. Aivan, et taaskaan näe minun ahkerointia pelejesi lumoissa, eli minä en tee mitään. 

Mitä eroon tulee, sinähän se olet, joka et sitä halua. Mitä sitten natkutat sitä täällä? Ja miksi minä "roikun palstalla"? Siksi, kun sinun kanssassi ei voi puhua mistään, sinua ei kiinnosta mikään minuun tai kotiin liittyvä asia. Ainoa mistä haluat puhua ovat työsi ja harrastuksesi, joiden vuoksi olet suurimman osan vuorokaudesta pois. Siksi ihmettelen, miksi väität tekeväsi kaikki kotityöt minun laiskotellessa. Sehän ei ole edes teoriassa mahdollista, kun et ole edes paikalla. 

Ohhoh, olen lähes sanaton. Miksi et eroa?