Meillä on vaimoni kanssa ero näillä näkymin tulossa
Vaimoni palstailee täällä av- palstalla päivät pitkät, tekemättä mitään muuta. Aina kun mä yritän puhua hänelle jotain niin hän vain murahtelee "ole hiljaa!!" tai sitten ei kuuntele ollenkaan. Töistä kun tulen kotiin niin ruokaa ei ole tehty, tiskit tiskaamatta, roskat viemättä , kaupat käymättä, pyykit pesemättä ja tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Mä en kestä enempää. Tuskin hän edes huomaisi jos minä muuttaisin täältä kodistamme pois. :(
Vissiin te nyt ajattelette että mitä minä itse täällä palstalla teen. Niin, jospa se minun vaimoni saattaisi lukea tämän aloituksen ja tuntisi piston sydämessään tai että edes näin kuuntelisi minua.
Kommentit (47)
Voisiko vaimollasi olla masennus? Itselläni passiivisuus kotitöiden suhteen ja netissä, mm. AV:lla roikkuminen, liittyy masennusoireisiin. Kotona olen ollut sairaslomalla puoli vuotta, mies tuntuu kuvittelevan, että olen jollain helvetin kotihoitovapaalla ja ihmettelee, kun en saa mitään tehtyä (haluaisin kyllä!) Maksan kyllä puolet asumisesta jne. Olisinkin kotihoidontuella, lasten puuttumisen takiahan minä olenkin masentunut. Mies vaan painaa duunia ja ei jaksa harrastaa kanssani seksiä, jo ihan seksin puutekin masentaa. :(
Vierailija kirjoitti:
Voisiko vaimollasi olla masennus? Itselläni passiivisuus kotitöiden suhteen ja netissä, mm. AV:lla roikkuminen, liittyy masennusoireisiin. Kotona olen ollut sairaslomalla puoli vuotta, mies tuntuu kuvittelevan, että olen jollain helvetin kotihoitovapaalla ja ihmettelee, kun en saa mitään tehtyä (haluaisin kyllä!) Maksan kyllä puolet asumisesta jne. Olisinkin kotihoidontuella, lasten puuttumisen takiahan minä olenkin masentunut. Mies vaan painaa duunia ja ei jaksa harrastaa kanssani seksiä, jo ihan seksin puutekin masentaa. :(
Lorvikatarri sitä vaivaa.
Hyvä että sinulta sisukkuutta löytyy, älä anna muijan hyppiä silmille. Ei tietysti sinunkaan sitä tarvitse tehdä mutta joku roti tuossa vaimosi laiskuudessa. Pitäisihän aikuinen ihminen ymmärtää että korjaisi edes omat jälkensä. Voi hän tietty olla masentunut tai jotain. En tiedä kun en tunne henkilöä. Onko hän aina ollut näin välinpitämätön ja uppoutuneena omaan maailmaansa?
Vierailija kirjoitti:
Ole hiljaa, Pekka!!! T. Vaimosi
Pekka!! Mitä tämä tarkoittaa?!! T. Tyttöystäväsi
Just tätä olin tulossa sanomaan! Hävetkää naiset.