Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten kanssa toimeentuleminen on mahdotonta

Vierailija
10.07.2025 |

Aina pitäisi olla samaa mieltä. Aina pitäisi miellyttää. Aina pitäisi kehua, vaikkei mitään kehumista edes olisi. Aina pitäisi olla ystävällinen. Aina pitäisi olla kiinnostunut, vaikkei olisi. Voi, Liisa oli saanut roskan silmäänsä pyöräillessä, MITÄ PYÖRÄILET ILMAN SUOJALASEJA? Voi, Helena oli taas tuonut ravintolaillan jälkeen vääränlaisen miehen kotiinsa. MITÄ TOIT? Voi, Lauri oli kaatunut moottoripyöränsä kanssa. MITÄ AJELET HOLTITTOMASTI. Voi, Sirpa-Liisaa ampiainen pistänyt. MITÄ MENET NIIDEN PESÄÄ SORKKIMAAN. Voi, Ville-Kallella oli tulehtuneet ikenet. MITÄS JÄTIT HAMMASLÄÄKÄRIN VÄLISTÄ ? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkipositiivisuus kunniaan! Ap

Vierailija
2/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on ihan ok, mutta sitten on noita tilannetajuttomia tolloja, jotka hölöttää omia asioitaan hölöttämästä päästyään. Yleensä ihmiset tajuaa olla häiritsemättä, jos joku vaikka näprää puhelinta tai muutoin selkeästi näyttää haluavan olla omassa rauhassa, mutta sitten on nämä oman elämänsä leikolat jotka rakastaa omaa ääntään ja vanhoja vitsejään sekä kokee asiakseen juoruilla omien asioiden lisäksi vaimon, lasten ja naapureiden asiat kaikille aina työkavereista ja asiakkaista lähtien, aaargh.

Ugh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on totta. Luovuin toivosta vuonna 1990 lapsena. Ei mistään tuu mitään ihmisten kanssa . Aika menee väittelyyn ja kinasteluun sekä turpakäräjiin .

Vierailija
4/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihmissuhde/ystävyys kuviot on kyllä käsittämätöntä paskaa. Yleensä väännetään väkisin riitaa, jos elämässä ei ole muita ongelmia ennestään. Parisuhteetkin on sellaisia, että se kumppani koetaan jonain vastustajana, mikä pitää päihittää ja nöyryyttää. Jos haluan elämääni draamaa, katson salkkareita. Ihmissuhteista pysyttelen kaukana.

Vierailija
5/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan ihmissuhde/ystävyys kuviot on kyllä käsittämätöntä paskaa. Yleensä väännetään väkisin riitaa, jos elämässä ei ole muita ongelmia ennestään. Parisuhteetkin on sellaisia, että se kumppani koetaan jonain vastustajana, mikä pitää päihittää ja nöyryyttää. Jos haluan elämääni draamaa, katson salkkareita. Ihmissuhteista pysyttelen kaukana.

Oli hyvä vuodatus, unohdin tuon väkisin riidan vääntäminen, sitä se on, sanan varsinaisessa merkityksessä, jos ei millään saada tulta syttymään, haetaan tulenheitin. Parisuhteessa jos toinen tai toinen onnistuu, se pitää lytätä tai harrastaa piilovittuilua. Olen niin samaa mieltä kanssasi, mitä vähempi palvottavia sitä vähempi ongelmia !

Vierailija
6/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla ollut puoliso, hyvä ystävä? Ryssit jutun.

Vierailija
7/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin, MITÄS LÄKSIT? Ap

Vierailija
8/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pisti ampiainen, kun olin paikoillani tien laidassa. Kaikki ei aina ole ihmisten omaa syytä.

Vierailija
9/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaisella syyllistävällä asenteella ihan varmasti on. 

Vierailija
10/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten pelataan pelejä esim. Joo mä viivytän tätä tapaamista viikon, että mä vaikuttaisin tarpeeks coolilta enkä vaikuttais liian kiinnostuneelta. Tai että, joo mä viivytän tätä tapaamista viikolla niin mä saan nöyryyttää ja alistaa sitä.

Vierailija
11/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pisti ampiainen, kun olin paikoillani tien laidassa. Kaikki ei aina ole ihmisten omaa syytä.

MITÄS SEISOIT PAIKOILLASI TIEN LAIDASSA ?

Vierailija
12/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvä vuodatus, unohdin tuon väkisin riidan vääntäminen, sitä se on, sanan varsinaisessa merkityksessä, jos ei millään saada tulta syttymään, haetaan tulenheitin. Parisuhteessa jos toinen tai toinen onnistuu, se pitää lytätä tai harrastaa piilovittuilua. Olen niin samaa mieltä kanssasi, mitä vähempi palvottavia sitä vähempi ongelmia !

Ei tulenheitin, tarkoitin LIEKINHEITIN, syttyy vähän kauempaakin !

Vierailija
13/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Mua pisti ampiainen.

- Oma syy! Mitäs annoit pistää! Oma vika! Nyt täytyy sua rangaista niin opitpahan olemaan!

Vierailija
14/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy niitä ihan kivojakin ihmisiä, mutta tuollaisella asenteella ei niistäkään saa ystäviä. 

Vierailija
15/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi eikö kukaan jaksa kuunnella sinun viherpunikki paasaustasi.

Vierailija
16/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy niitä ihan kivojakin ihmisiä, mutta tuollaisella asenteella ei niistäkään saa ystäviä. 

Pokkuroi, miten syvään pääset ?

Vierailija
17/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin juuri tänään samaa. Alkaa olla ystävät rasittavia; jos et ole samaa mieltä etkä mielistele ystävyys menee katkolle. Kenellekään ei saisi sanoa mitään edes asiasta ja ymmärretään sanomiset tahallaan väärin, näytetään syvästi loukkantunutta ja odotetaan anteeksi pyyntöä vaikkei mitään anteeksi pyydettävää edes olisi. Tässä ei nyt ole kysymys mistään teinikavereista vaan eläkeikäisistä vaikeaselkoisista naisista.

Vierailija
18/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys tässä meidän kulttuurissa on vähän hassu konsepti.

Vierailija
19/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävyys tässä meidän kulttuurissa on vähän hassu konsepti.

Suomessa ystävyys on lähinnä jengiytymistä. Hakemalla haetaan sitten joku, jota porukalla ilkkua, yhteinen vihollinen.

Vierailija
20/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kanssa tulee kyllä hyvin toimeen, niistä vain 1 % on mulkeroita mutta asiakkaita en jaksa enää, niistä 99 % on mulkeroita.