Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lempivuodenaikasi?

Vierailija
29.12.2017 |

Entä lempikuukausi?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy, tykkään syksyn väreistä, raikkaudesta, sateista ja kynttilöiden sytyttämisestä parvekkeelle pimeällä.

Vierailija
42/55 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina seuraava vuodenaika, koska olen huomannut, että eletään sitten mitä tahansa vuodenaikaa, niin minä löydän siitä vain huonoja puolia ja odotan sitä seuraavaa vuodenaikaa. Nyt odotan kevättä koska on talvi, mutta keväällä taatusti odotan kesää, kesällä sitten syksyä ja syksyllä taas talvea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuu on paras, sillä silloin ihmiset pysyvät kotonaan eivätkä kulje ulkona hypettämässä ja mölyämässä. Kesäthän on aivan pahimpia toisten häiriköinnin kannalta. Kuljetaan yökaudet ulkosalla kalattamassa isoon ääneen ja kokoonnutaan pihoihin ja puistoihin meluamaan ja sosialiseeraamaan.

Marraskuun hämärä ja hiljaisuus on ihanaa. Ikävää on se, kun yritetään väkisin "piristää" ihmisiä keinovalolla, eli kaikki tuo valotaide ja jouluvalot, jotka särkevät silmiä keskellä pimeyttä ja karkottavat marraskuun hiljaisen viestin ihmiskunnalle.

Vierailija
44/55 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se syksy on, ehdottomasti. Talvi tälleen lauhana on ok, samoin viileä kesä. Kevät on mulle liian raaka, se aika siis kun jo kunnolla huhtikuussa valon määrä lisääntyy, mutta puut ovat vielä paljaat.

Lempikuukausi, sanon nyt kyllä syys- ja lokakuu.

Olen toukokuussa syntynyt.

45/55 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pidän tosi paljon vuodenaikojen vaihtelusta. Syksy on todella kaunis. Talvi, jolloin on lunta ja pakkasta on 👍🏻, lämmin talvi taas ei ole. Kevät ja kesä on mukavia myös. Pidän lämmöstä ja kuivasta ilmasta!

Etelä-Amerikassa mun ehdoton suosikki on kesä. Tammikuu mun suosikki. Silloin on lämpimintä ja vähiten sateista.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
46/55 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi olisi kiva, mutta sitä ei ole joka vuosi. Kesäkin on ok, mutta sekin kestäävain 2 viikkoa

Vierailija
47/55 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi olisi kiva, mutta sitä ei ole joka vuosi. Kesäkin on ok, mutta sekin kestäävain 2 viikkoa

Vierailija
48/55 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 4 on mahtavia!

Kesä kotona Etelä-Suomessa. Syksy Lapissa vaeltamassa ja lumien tullessa Saariselän asunnolle laskettelemaan ja hiihtämään. Sydäntalveksi Benalmedanan asunnolle odottelemaan muuttoa takaisin Suomeen.

Vierailija
49/55 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksy ja talvi.. siais kyllä olla oikean vanhanajan talvi, nykyään on talvet lämpimiä, kiitos ilmastonmuutoksen eli ihmisen. autoilla vaan ajellaan ihan huvikseen eestaas, yksi ihminen per auto, kauheat krääsät jo päivässä, saati vuosikymmenissä... sitten ihmetellään kun ilma lämpenee, päälle teollisuuden päästöt. :(

Vierailija
50/55 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempivuodenaikani on syksy, oikein kylmä, tuulinen, sateinen ja ankea syksy, jolloin alkaa olemaan jo pimeää ja kasvit kuolevat. Silloin ulkona on samanlaista kuin sielussani. Myös talvi ennen joulua on mukavaa, koska on pimeää, tosin ei yhtä pimeää kuin mitä minun sielussani on.

Vierailija
51/55 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää ei ole gallup? Olisi niin paljon helpompi saada yleiskuva aiheesta.

Vierailija
52/55 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ja kesäkuu <3 Lämmintä, vihreää, eläimet laitumella, uiminen, synttärit jne. Eikä tarvii pukeutua miljoonaan vaatteeseen mennäkseen ulos :)

Vierailija
53/55 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät ja toukokuu. Rakastan sitä kun joka päivä tapahtuu jotain uutta: uusi kasvi alkaa kukkia, uuden puulajin lehdet aukeavat tai kuulee taas yhden muuttolintulajin saapuneen. Se kun näkee paljaiden latvusten muuttuvan hiljaa kellanvihreiksi ja peittävämmiksi. Pihatyöt puutarhassa ja ihana kesän odotus. Kukkien huumaava tuoksu ja lintujen konsertti auringon noustessa <3.

Vierailija
54/55 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu, sadonkorjuuaika. Olen innokas kotipuutarhuri, joka vuosi tulee kasvatettua montakymmentä lajia eri kasviksia ja yrttejä yms. Yleensä on lämmintäkin :)

Vierailija
55/55 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti syksy. Elokuun puolesta välistä eteenpäin niin kauan kuin kauniita päiviä riittää.