Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lempivuodenaikasi?

Vierailija
29.12.2017 |

Entä lempikuukausi?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuu, lokakuukin on usein täällä Etelä-Suomessa kirkasta ja raikasta aikaa. Väriloisto kasvustossa parhaimmillaan. 

Tykkäisin myös lumisesta talvesta, mutta täällä luminen jakso on yleensä vain pari viikkoa, jos sitäkään. 

Kevät on karmeinta, harmaata likaa, roskaa, koiranpaskaa ja katupölyä. Pistävä aurinko saa joka ihohuokosen näyttämään kalpeassa ihossa kraaterilta. 

Vierailija
22/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ja syksy. Toukokuu-syyskuu välinen aika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ja lämmin heinäkuu, kun on lomaa. Lämmin elokuukin kävisi, jos ei tarvitsisi mennä töihin. Tykkään myös kesä- ja toukokuusta, kun kesä alkaa.

Olen vilukissa. Helle ei haittaa.

Vierailija
24/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina se kuluva vuodenaika on parasta juuri silloin! En siis talvella kiroa pakkasia ja odottele kesää tai kesällä haikaile hankien perään. Jokaisessa vuodenajassa on oma kauneutensa ja tykkään tästä vaihtelusta!

Talvella aurinkoiset pakkaspäivät ja lumihanget ovat jees.

Vierailija
25/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy kaikki huhtikuusta elokuuhun. Silloin olen onnellinen. Loput kuukaudet on ihan täyttä paskaa. 

Vierailija
26/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät ja toukokuu. Ihana seurata uuden kasvun aikaa, ei ole vielä liian kuumaa.

Itsekin herään luonnon lailla uuteen elämään.

Voi suunnitella, mitä jännää pihalle ja puutarhaan tekisi..

Vierailija
27/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ja heinäkuu

Vierailija
28/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa vuodenajoissa on niin paljon hyvää, niin minun on mahdoton valita suosikkia. Mistään vuodenajasta en luopuisi. Jouluihmisenä kuukausista valitsisin kuitenkin joulukuun.

Vierailija
29/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudet huhtikuusta syyskuuhun. Talvikin menettelee kun on aurinkoinen kuiva keli eikä liikaa lunta, jäätä tai loskaa.

Vierailija
30/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät-kesä. Juuri silloin, kun kevät on muuttumassa kesäksi. Kun kaikki vihertää ja kukkii, on vailoisaa ja kaunista. Touko- Kesäkuu.

Vierailija
31/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy, silloin saa rauhoittaua js sielu kepää.

Vierailija
32/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy ehdottomasti. Syyskuu ja lokakuu, marraskuukin menee.

Vierailija
33/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukesä, touko-kesäkuu

Vierailija
34/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi vielä kysyä syntymäkuukauden.

Usein ihmiset tykkäävät siitä vuodenajasta milloin ovat syntyneet. Liittyi se sitten horoskooppiin tai lapsuuden muistoon jännityksestä oman syntymäpäivän lähestymisessä.

Olen syntynyt marraskuussa. Rakastan loppukesää ja syksyä sekä ensilunta.

Vihaan tammikuusta kesäkuuhun välistä talvea, takatalvea, alkukevään räntää ja koleutta.

Marjastusaika ja sienimetsät on ihanimpia!

Vierailija
35/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy.  Lokakuu

Vierailija
36/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä tietenkin. Ainoa vuodenaika jolloin jaksaa tehdä muutakin kuin röhnöttää sisällä.

37/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy. Kiva kun kesä on ohi ja talvi tulossa. Kauniilla säällä ihana ulkoilla, sateella olla sisällä ja katsoa sadetta.

Vierailija
38/55 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy ehdottomasti! Tokana talvi, jos on lunta, niinkuin nyt on. Sitten kevät ja kyllä kesäkin on ok, kunhan ei ole kovin kuuma ja muistaa aina välillä sataa. Olen syntynyt toukokuussa.

Vierailija
39/55 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei oikein ole lempivuodenaikaa, mutta jos joku on pakko sanoa, niin talven loppu. Siis sellainen aika vuodesta, jolloin päivänvalon määrä on jo selvästi lisääntynyt, on iltapäivällä pitempään valoisaa, aurinko paistaa, on muutama aste pakkasta ja sataa ihan hiukan lunta, vaikka aurinko paistaa. Taivaalla on siis ihan pieniä pilviä, joista sataa vähän pieniä lumihiutaleita. Minun on vaikea kuvailla sanoin sellaista hetkeä joita joskus lopputalvesta aurinkoisena iltapäivänä kokee, mutta silloin on minusta oikeasti kaunista ja ilmassa on jo lupaus keväästä samalla kun pimeyden aiheuttama kaamosmasennukseni alkaa hellittämään.

Lempikuukautta minulla on, mutta jos sellainen on valittava niin ehkä heinäkuu, koska silloin on syntymäpäivänäni tai joulukuu, koska silloin on joulu. Heinäkuu on kuitenkin siitä mielestä parempi, että on kesä eikä pimeää niin kuin joulukuussa.

Vierailija
40/55 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Fall no doubt.