Älkää nyt vain erotko kirkosta...
Rahat saattaa mennä paljon turhempaan, kuten tupakkaan tai viinaan. Nelosolut kun vapautuu kauppoihin, liika raha saattaa houkutella limuviinan kiroihin ja alkoholiriippuvaisuuteen.
Maksamalla kirkolle, maksatte jumalalle taivaspaikkaa iankaikkisuuteen...
Kommentit (18)
Perustelisit nyt edes järkisyin. Kirkko rahoittaa monia palveluja ja auttaa vähäosaisia. No, erotkaa vaan. Sitten kun elämä yllättää, ei apua olekaan saatavilla.
Pyh, lahjoitan ne hyväntekeväisyyteen.
Mä en eroa, maksaisin saman hyväntekeväisyyteen, mutta olen menettänyt uskoni hyväntekeväisyysjärjestöihin.
Ai taivaaseen pääsee kun vaan maksaa kirkolle, ei haittaa jos ei usko Jumalaan ja elää kristinuskon mukaan synnissä? Sehän on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Perustelisit nyt edes järkisyin. Kirkko rahoittaa monia palveluja ja auttaa vähäosaisia. No, erotkaa vaan. Sitten kun elämä yllättää, ei apua olekaan saatavilla.
Ja minä kun luulin, että kirkkoon kuuluvat ne, jotka uskovat Jumalaan eikä ne, jotka ovat rahaa vailla.
Kiva että taivaspaikka aukeaa rahalla. Ei mitään väliä mitä tekee elämänsä aikana, kunhan aneet ropisee kirkon kirstuun.
Niin mikä uskonpuhdistus?
Sielu taivaaseen vilahtaa kun kolikko kirstuun kilahtaa. Kristillinen oppi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en eroa, maksaisin saman hyväntekeväisyyteen, mutta olen menettänyt uskoni hyväntekeväisyysjärjestöihin.
Ja minä kirkkoon, jo 32 vuotta sitten, joten erosin.
Koskaan en apua kirkolta saanut, vaikka pyysin ja kysyin.
Kun mä otan nelosoluen saunan jälkeen, pääsen paljon lähemmäksi iankaikkisuutta, kuin missään kirkossa.
Vierailija kirjoitti:
Kirkosta en apua ole saanu ikinä enkä hakenu. Rahan menoa se mulle on ollu joskus. Jos apua haluan, niin sen hoitaa kela ja sossu sit ku jään työttömäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun luulin, että kirkkoon kuuluvat ne, jotka uskovat Jumalaan eikä ne, jotka ovat rahaa vailla.
Ei uskolla ja kirkolla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
En kuulu kirkkoon, olen aina uskonut. Jumalaani minulla on suora keskusteluyhteys, Hän asuu sydämessäni, luonnossa, kodissani. En tarvitse kauppamiehiä enkä fariseuksia väliimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskolla ja kirkolla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
En kuulu kirkkoon, olen aina uskonut. Jumalaani minulla on suora keskusteluyhteys, Hän asuu sydämessäni, luonnossa, kodissani. En tarvitse kauppamiehiä enkä fariseuksia väliimme.
Jeesuskin kaatoi rahanvaihtajien pöydät, koska ei katsonut rahan kanssa pelaamista soveliaaksi temppelissä.
En eroakaan nyt, olen sen tehnyt jo jotain 20 vuotta sitten. On jäänyt paljon enempi rahaan kaljaan ja kossuun.
Nyt kun valtio lyö jo lyötyjä entisestään, kannattaa kannattaa kirkkoa, joka edes vähän kantaa huolta vähäosaisista.
Erosin jo vuosia sitten. En halua maksaa turhasta enkä käytä kyseisen puljun palveluita tulevaisuudessakaan.
Olen eronnut kirkosta jo v.1980 mutta olen testamentannut omaisuuteni seurakunnalle. Testamentissa on ehtona että kirkonkelloja on soitettava joka vuosi kuolinpäivänä iķuisesti. Näin sieluni pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Rahat saattaa mennä paljon turhempaan, kuten tupakkaan tai viinaan. Nelosolut kun vapautuu kauppoihin, liika raha saattaa houkutella limuviinan kiroihin ja alkoholiriippuvaisuuteen.
Maksamalla kirkolle, maksatte jumalalle taivaspaikkaa iankaikkisuuteen...
No hitto, mä erosin jo 6 vuotta sitten. Yritän kuitenkin edelleen uskotella lapsille joulupukista mutta ne alkaa perhana epäileen....
Menehän taas muualle provosoimaan. Mitä vittua se suĺle kuuluu, mihin rahansa laittaa.