Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutusketju, jossa laihdutetaan syömällä ruokaa

Vierailija
29.12.2017 |

Mun pitää saada kymmenen kiloa hittoon tästä kropasta. Teen sen syömällä ruokaa, jota mun kehoni tarvitsee. Kasviksia, lihaa ja rasvaa ja kaikki aitoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut olevan kiinnostusta, no kituuttakaa te.

Vierailija
2/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sit jauhaan kun oot saanut 5 kg pois. Näitä uudenvuoden yrittäjiä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu sit jauhaan kun oot saanut 5 kg pois. Näitä uudenvuoden yrittäjiä riittää.

Niitä yrittäjiä riittää, jotka luulevat syömättömyydellä laihtuvansa. Tässä ketjussa on tarkoitus laihtua syömällä.

Vierailija
4/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden mukaan.

Aloitan maanantaina ja tässä mun suunnittelemat syömiset ekalle päivälle: aamiainen kahvia, kinkkumunakas, jogurttia ja banaania, lounas lindströmin pihviä kerma-sipuliporkkanoita, illalla vielä juures-juustokeitto, maitoa/piimää ja ehkä kaakaota.

Vierailija
5/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin laihduttamisen (enimmäkseen haluan parempaan kuntoon, mutta on se laihtuminenkin osa tätä prosessia) tämän kuun alussa. Joululoman olen pitänyt taukoa ja yritän vain ylläpitää painoani. Olen koko loman poissa kotoa niin en viitsi stressata ruuasta tai urheilusta. Ennen lomaa painoa oli lähtenyt jo 2,4 kiloa. En ole päässyt vaa'lle loman alun jälkeen joten en ole varma onko painoa pudonnut. Syön täysin kasvipohjaista ruokavalioa, ja pidän viikonlopun aikana yhden ns "cheat meal" jos siltä tuntuu. Tavoitteenani on pudottaa vielä ainakin 10 kiloa. Aloittaessa olin normaalin ja ylipainon rajalla

Vierailija
6/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin laihduttamisen (enimmäkseen haluan parempaan kuntoon, mutta on se laihtuminenkin osa tätä prosessia) tämän kuun alussa. Joululoman olen pitänyt taukoa ja yritän vain ylläpitää painoani. Olen koko loman poissa kotoa niin en viitsi stressata ruuasta tai urheilusta. Ennen lomaa painoa oli lähtenyt jo 2,4 kiloa. En ole päässyt vaa'lle loman alun jälkeen joten en ole varma onko painoa pudonnut. Syön täysin kasvipohjaista ruokavalioa, ja pidän viikonlopun aikana yhden ns "cheat meal" jos siltä tuntuu. Tavoitteenani on pudottaa vielä ainakin 10 kiloa. Aloittaessa olin normaalin ja ylipainon rajalla

Jatkan vielä sen verran että teen päivässä noin 25-50 minuuttia jonkinlaista liikuntaa kävelemisen lisäksi. Nyt joululoman aikana en ole liikkunut erityisemmin kävelyn lisäksi. Jatkan taas kun arki kutsuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän