Ensimmäinen rantaloma edessä miehen kanssa ja olen aivan hermoraunioina
Passinkin hankin elämäni ensimmäistä kertaa. Viikoksi mennään lämpimään ja tämä on minulle ensimmäinen rantaloma. Mitä sinne pitää ottaa mukaan ja kuinka monet bikinit kannattaa ottaa? Aurinkorasvaa nyt ainakin, sitä minulla on jo hankittuna. En ole vuosikausiin omistanut uimapukua enkä ole koskaan omistanut bikineitä. Ajattelin mahdollisimman peittäviä jos niitä edes on, mutta onneksi vartalo on timmissä kunnossa niin sitä ei tarvitse hävetä. Olisiko hyvä hankkia varmat bikinihousut, kun epäilyttää ne sidottavat. Entä jos ne tippuvat päältä tai aukeavat vahingossa. Oh god! Kuolisin häpeään! Saisiko täältä vinkkejä? Mies on mukava ja kokenut matkailija, mutta häneltä tuskin kannattaa kysyä bikineistä. Haluaisin rentoutua lomalla, mutta saa nähdä mitä tästä tulee, kun jännittää tosissaan.
Kommentit (43)
Kahdet bikinit ottaisin, en ikinä jätä niiden ostamista kohteeseen. Turhaa ajan hukkaa lomalla etsiä sopivia ja sovitella. Bikineitä käyttävät rehevämmätkin naiset lähes joka kohteessa, minulla ainakin on uimapuvut jääneet aina käyttämättä. Myös rantamekon tai ainakin pareohuivin tarvitset, koska kohteissa ei kuljeta edes allasbaariin märissä bikineissä, ainakaan minä en mene, vaan kietaisen ainakin pareon suojaksi. Myös aurinkovoiteet otan yleensä mukaan, nehän voi pakata matkalaukkuun, jonne voi laittaa isompiakin pakkauksia, kuka niitä käsimatkatavaroissa kantaisi. Pari kevyttä nättiä mekkoa illoiksi. Pellava on mielestäni paras materiaali, mutta ohut puuvillainenkin käy jos tropiikkiin menette. Joku pitkähihainen neule aina mukaan. Rantasandaalien lisäksi parit hyvät, kevyet kengät ja muuten sellaisia vaatteita, capreja, hameita ja toppeja tai mitä kesällä pidät muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kahdet bikinit ottaisin, en ikinä jätä niiden ostamista kohteeseen. Turhaa ajan hukkaa lomalla etsiä sopivia ja sovitella. Bikineitä käyttävät rehevämmätkin naiset lähes joka kohteessa, minulla ainakin on uimapuvut jääneet aina käyttämättä. Myös rantamekon tai ainakin pareohuivin tarvitset, koska kohteissa ei kuljeta edes allasbaariin märissä bikineissä, ainakaan minä en mene, vaan kietaisen ainakin pareon suojaksi. Myös aurinkovoiteet otan yleensä mukaan, nehän voi pakata matkalaukkuun, jonne voi laittaa isompiakin pakkauksia, kuka niitä käsimatkatavaroissa kantaisi. Pari kevyttä nättiä mekkoa illoiksi. Pellava on mielestäni paras materiaali, mutta ohut puuvillainenkin käy jos tropiikkiin menette. Joku pitkähihainen neule aina mukaan. Rantasandaalien lisäksi parit hyvät, kevyet kengät ja muuten sellaisia vaatteita, capreja, hameita ja toppeja tai mitä kesällä pidät muutenkin.
On siinäkin viisastelija. Näkee ettet ole paljon etelässä käynyt :D
Toinen vääristelijä jo! Emme me matkaa Espanjaan vaan Australiaan. Oikea ap