Ensimmäinen rantaloma edessä miehen kanssa ja olen aivan hermoraunioina
Passinkin hankin elämäni ensimmäistä kertaa. Viikoksi mennään lämpimään ja tämä on minulle ensimmäinen rantaloma. Mitä sinne pitää ottaa mukaan ja kuinka monet bikinit kannattaa ottaa? Aurinkorasvaa nyt ainakin, sitä minulla on jo hankittuna. En ole vuosikausiin omistanut uimapukua enkä ole koskaan omistanut bikineitä. Ajattelin mahdollisimman peittäviä jos niitä edes on, mutta onneksi vartalo on timmissä kunnossa niin sitä ei tarvitse hävetä. Olisiko hyvä hankkia varmat bikinihousut, kun epäilyttää ne sidottavat. Entä jos ne tippuvat päältä tai aukeavat vahingossa. Oh god! Kuolisin häpeään! Saisiko täältä vinkkejä? Mies on mukava ja kokenut matkailija, mutta häneltä tuskin kannattaa kysyä bikineistä. Haluaisin rentoutua lomalla, mutta saa nähdä mitä tästä tulee, kun jännittää tosissaan.
Kommentit (43)
Minne mahdatte mennä, kun passin tarvitset? Pyydä päästä naturistirannalle, niin ei tarvitse surra uima-asua.
Laita uimapuku. Ei tarvi stressata sen päällä pysymistä ja peittää myös enemmän kuin bikinit. Ja turhaan murehdit myös sitä, etä monetko uima-asut tarvitset. Saat varmasti ostettua paikan päältä uudetkin, jos ne aikaisemnat eivät riitä. Vaikka kuinka monta uikkaria edes tarvitsee viikon reissuun? Ehkä yhdet? Ja jos haluaa varalle toiset, niin ottaa sitten vielä sen.
Kaksi uima-asua on hyvä. Varsinkin jos meinaatte uida enemmän kuin kerran päivässä. Märissä oleminen on inhaa.
Moni kantaa lomakohteisiin turhaan hellevaatteita, vaikka kohteessa niitä myydään edullisesti.
Nyt ei ole uimapuku sesonki, joten bikineitä voi olla alennuksessa. Yksi yläosa riittää aluksi. Muista aurinkovoide. Muuten, jos toinen on matkustellut paljon ja toinen ei yhtään, mihin kaikkeen se vaikuttaa?
Osta sellainen musliminaisten malli, ei pala iho tai ole vaaraa vilautella.
Mulle riitti hyvin kolmen viikon Thaimaanlomalla
1 uimapuku
5 toppia
2 hametta
2 mekkoa
7 alkkarit
3 rintsikat
1 lentosukat
1 pari sukkia
1 iso huivi
2 eri kengät, näistä toiset oli lennolla jalassa
Vierailija kirjoitti:
Kaksi uima-asua on hyvä. Varsinkin jos meinaatte uida enemmän kuin kerran päivässä. Märissä oleminen on inhaa.
Rannalla makoillaan ja uidaan vähintään kerran päivässä. ap
Vierailija kirjoitti:
1 uimapuku
5 toppia
2 hametta
2 mekkoa
7 alkkarit
3 rintsikat
1 lentosukat
1 pari sukkia
1 iso huivi
2 eri kengät, näistä toiset oli lennolla jalassa
Kiitos! :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 uimapuku
5 toppia
2 hametta
2 mekkoa
7 alkkarit
3 rintsikat
1 lentosukat
1 pari sukkia
1 iso huivi
2 eri kengät, näistä toiset oli lennolla jalassaKiitos! :) ap
Ollos hyvä. Toppeja oli liikaakin, yksi jäi käyttämättä.
Aurinkovoidetta jo on? Eikö se kannata ostaa kohteesta, kun se desilitra joka sallitaan käsimatkatavaroihin ei riitä alkuunkaan. Onhan se tietenkin hyvä, että sitä on heti vähän mukana, mutta silti. Osta sitten marketista äläkä turistikioskista.
Jos aiot uida, ostat tietysti kunnon uimapuvun tai sporttiset bikinit. Itselläni on sellaiset Speedon bikinit missä on boxerimalliset housut ja yläosana painijanselkäinen "toppi", siis ihan uimapukukangasta. Mukavampi oleillakin tuollaisessa kuin jossain naruvirityksissä ja pysyy päällä uidessa ja sukeltaessa.
Rash Guard voi myös olla hyvä hankita jos olet herkkäihoinen. Vedessäkin voi palaa ja riippuen siitä mihin menette ei edes SPF50 välttämättä suojaa riittävästi.
Eikö maalaisjärki nyt kerro mitään?
Tähänkin ratkaisu on naturistiranta.
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin ratkaisu on naturistiranta.
Oops...en osaa enää lainata oikein. Ratkaisu siis märkiin uikkareihin.
Stringbikinit tietenkin. Muista ajella peppukarvat.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkovoidetta jo on? Eikö se kannata ostaa kohteesta, kun se desilitra joka sallitaan käsimatkatavaroihin ei riitä alkuunkaan. Onhan se tietenkin hyvä, että sitä on heti vähän mukana, mutta silti. Osta sitten marketista äläkä turistikioskista.
Lomamatkalle käsimatkatavaroilla? Mikä järki? Eiköhän ap laita laukkunsa ruumaan kuitenkin.
Hommaat sellaiset bikinit kun itse haluat. Voi hyvää päivää taas.