Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan käynyt ulkomaassa.

Mies 36v
29.12.2017 |

Mitä minä siellä tekisin? En minä osaa ulkomaalaista kieltä puhua, kaikki paikat olisivat minulle tuntemattomia että joutuisin varmasti heti sinne mentyäni eksyksiin eikä olisi ketään keneltä pyytää apua kun en sitä ulkomaata osaa puhua, kaikki ihmiset olisivat minulle tuntemattomia, paikallisista ruoista menisi taatusti maha sekaisin eikä hanavettä ainakaan uskaltaisi juoda koska minulla on hyvin herkkä vatsa ja suolisto, joten minulla olisi varmasti heti hirveä turistiripuli ja noin 45 asteen kuume ja paikalliset tavat ovat varmasti niin outoja, että koko ajan pitäisi olla varomassa, että ei loukkaa niitä ulkomaan asukkaita vaikka vain astumalla kenkä jalassa johonkin paikkaan jossa ei saisi kengät jalassa olla tai vaikka liikauttamalla kättä väärällä tavalla jonka ne ihmiset ymmärtäisivät hävyttömäksi eleeksi vaikka se ei sitä ole. Sitten siellä voisi tippua palmupuusta kookos päähän tai vaikka hyökätä joku gorilla tai muu sellainen kimppuun, ulkomaassahan niillä kiipeilee gorilloita niiden palmupuissa ja savanni on täynnä hyeenoja, seeproja, kirahvia, raatoja ja muita omituisia eläimiä. Hyvempi minulle on vain pysy täällä kotini lähistöllä, muutaman kilometrin päästä kotoa korkeintaan paikoissa, joissa ainakin tunnen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä osaa suomeakaan puhua.

Vierailija
2/4 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit mennä käymään vaikka Haaparannalla, se on vain vähän ulkomaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko viihdyttävä, hymähdin. 

2/5

Vierailija
4/4 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkaillut lapsuus- ja nuoruusvuosien jälkeen vapaaehtoisesti hyvin vähän. 

Töissä olen joutunut kyllä ja se riittää. 

Koen vain ärsyttävää hankaluutta lentokentältä lähtien. Minulle riittää nähdä kuva jostain, en saa mitään elämystä paikalla olosta pissahädässä ja janontunteessa (aina läsnä). 

Mutta onneksi ei tarvitsekaan. Matkailu ei vain ole kaikkien mieleen ja kyse ei ole köyhyydestä -- ei mielenköyhyydestäkään. 

Saan elämyksiä lukemisesta ja musiikista. Ekologisempaa :)