Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjatreffeillä lapsi mukana

Vierailija
29.12.2017 |

Koska ei saatu hoitajaa. Minulla ei ole mitään lasta vastaan, olin itse hoitanut häntä koko päivän ihan vapaaehtoisesti. Lapsi sen sijaan purkaa hämmennystä/kiukkua tilanteesta minua kohtaan, ei isäänsä. Sain mm tyhjästä muovipullosta päähän :) Lisäksi lapsi ja isä puhuivat koko ajan omaa äidinkieltään, jota en ymmärrä. Minulle puhuttiin muutama lause.

Kaiken kukkuraksi sain vielä kuulla olevani herkkänahkainen suomalainen, kun kävelin mahdollisimman nopeasti bussipysäkille :D

Harmitti niin että itketti.

Mielipiteitä, kiitos!

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä olet sekaisin Ap. Kukkuu!

Taidat olla jotain 15 vuotias. Menepäs vaan nätisti vaikka lukemaan jotain sivistävää,

Vierailija
62/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka antaa treffit joululahjaksi? Ja pyytää naisen lapsenvahdiksi juuri ennen treffejä? Ja sitten treffien ajan ignooraa kokonaan ja veetuileekin vielä? Tosirakkautta?

No sitä tässä kyselen. Mutta mies ei pyytänyt lapsenvahdiksi vaan ihan itse tarjouksiin 😉

Mies siis antoi ymmärtää et on hankala tilanne eikä lapsenvahtia ja sinä tarjouduit? Ja sitten kun oli teidän treffien aika niin miehen eksän pitkin yhtäkkiä mennä illaksi töihin. Miksi ei hoitanut lastaan päivällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä olet sekaisin Ap. Kukkuu!

Taidat olla jotain 15 vuotias. Menepäs vaan nätisti vaikka lukemaan jotain sivistävää,

Olen 40 enkä tietääkseni sekaisin. Voitko yksilöidä?

Vierailija
64/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olisi sitten hoitanut lasta, jos sinä et olisi tarjoutunut? Joko äiti olisi ollut pois töistä tai isä tai sitten olisi pakko ollut jostain se hoitaja saada.

Vierailija
65/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö se äiti tosiaan aamusta iltaan niitä töitä?

Vierailija
66/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin hämmentynyt tästä kuviosta että ihan naurattaa. Isä antanut lapsenvahdilleen joululahjaksi treffit johon myös isän lapsi osallistuu vai siis mitä häh? Lapsen äiti töissä? Kummallisin kuvio tässä kyllä "joululahjatreffit" wtf en ihmettele jos sama mies antaa syntymäpäivälahjaksi seksiä tai 'otappa suihin nyt siinä ihana lahja" voin kuvitella ap ihastelee voi kuinka hieno lahja yhteistä aikaa

Vierailija
67/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla ulkomaalaisen kanssa kun ei ymmärrä.

Vierailija
68/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on melkoinen tuulitunneli tai sitten hyvin nuori. Kannattaisi nyt vaan jättää se mies, usko av-mammoja!

Vierailija
69/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju saa vuoden sekavin –palkinnon :D:D

Vierailija
70/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalainen ap on? Kirjoitustyyliltään ei ainakaan suomalainen?

Vierailija
71/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex on soittanut, voitko hoitaa Petteriä, kun tuli yllättävä työkeikka, mies no oikeastaan en, mutta voinhan kysyä Pirkkoa. Mies kysyi Pirkkoa, joka suostui treffejä odotellen. Illalla Petteri halusikin olla isänsä kanssa, isä ei voinut sanoa ei, mutta ei kehdannut häätää pirkkoakaan kotiin, koska tämä oli vahtinut poikaa ja odotti treffejä. Poikaa harmitti ja purki tätä Pirkko on. Isä selitti pojalle tilannetta omalla kielellä ja dissasi pirkkoa koska pojan pettymys meni Pirkon/aikuisen pettymyksen edelle, vaikka Pirkko olikin kinunnut yhteistä aikaa jo pitkään.

Vierailija
72/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu aiemmin perheen perustaneen kanssa nyt vain on tuollaista. Lapsi sairastuu, hoitopaikka peruu...lapsen ehdoilla joudutaan menemään. En näkisi tapahtunutta minään kulttuurikysymyksenä vaan miehen putkiaivoajatteluna. Hänellä ehkä oli vilpitön aikomus viedä sinut kivoille kahdenkeskiselle treffeille, mutta kun lasta ei saanutkaan hoitoon, ajatteli mies, että turha perua suunnitelmia, siinä se lapsi kulkee mukana, varsinkin kun muutenkin hoidat lasta vapaaehtoisesti ja tulet tämän kanssa toimeen. Mies ei vain osannut ajatella asiaa sinun näkökulmastasi. Hänellä itselläänhän tuskin on mitään ajan viettämistä oman lapsen kanssa vastaan. Sinun tilanteesi on tietysti toinen.

Usein annetaan neuvoksi, että älä deittaile sellaisia, joilla on lapsi, mutta jos on ikää yli 30 vuotta, harvassa alkavat olla ensimmäisen kierroksen deittikumppanit. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä joustavampi on oltava eksien ja aiemmassa suhteessa hankittujen lasten suhteen.

Vierailija
73/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kuin minun 93 v anoppini: ei koskaan saa tarpeeksi huomiota.HUOH

Vierailija
74/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa joululahjatreffit? Että mennään yhdessä ostamaan joululahjoja? Vai oliko ne treffit joululahja? Aika hassua että joku pitää itseään arvossa sillä tavalla että ajan viettäminen ko henkilön kanssa on lahja.

Treffit olivat lahja. Minusta taas hyvä idea kun lapsiperheissä kahdenkeskinen aika kortilla.

Tämä on totta mutta miten se sinuun ja tähän mieheen kuuluu? Ettehän te ole mikään "lapsiperhe"!

Ette te ole edes perhe; te asutte kumpikin omissa asunnoissanne ja vasta "seurustelette" (oma määritelmäsi).

(- erikoinen järjestely kyllä tuokin; "tapailette vain toistenne kodeissa"..)

Oletko aivan varma että olit ymmärtänyt oikein sen mitä mies tarkoitti "joululahjatreffeillä"? Varsinkin jos hän on perustellut sitä tuolla fraasilla "lapsiperheissä ei (vanhemmille) jää kahdenkeskeistä aikaa"?

Jos hän kuitenkin tarkoitti että käyvät yhteisellä joululounaalla lapsen äidin kanssa, ja tapaavat sopiakseen lapsensa joululahjasta/lahjoista?

- Sen sinä ystävällisesti mahdollistit toimimalla lapsenvahtina sillä aikaa, eli sinä puolestasi annoit "joululahjan" miehelle/lapsen vanhemmille että he saivat sitä "lapsiperheen vanhempien kortilla olevaa yhteistä aikaa"?

Kummallinen kuvio.

Vierailija
75/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä lukenut yhdeltäkään keskustelupalstalta toista näin vaikeaselkoista aloitusta. Ja aloittaja vielä ihmettelee mikä tässä on vaikea ymmärtää, uskomatonta! Voiko olla noin sokea omalle ulosannilleen?

Vierailija
76/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tajua tätä aloitusta.

Mun äitini puhuu samalla tavalla. Sekin aloittaa kaikki tarinat keskeltä ja jättää oleellisia tietoja kertomatta. Aika vaikea siinä on sitten ottaa kantaa mihinkään.

Sori Ap, me ei voida auttaa sua!

Vierailija
77/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida suomi olla aloittajankaan äidinkieli?

Vierailija
78/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea tätä omituista länkytysketjua loppuun, mutta ap:lle vaan tiedoksi, että ymmärsin viestisi ensimmäisellä lukemisella, ja ymmärrän myös että otti päähän. Olisi minuakin harmittanut.

Vierailija
79/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettä toi ap kitisee ?

Jos tarina on tosi niin pienet on sulla murheet jos tollasesta tarvii avautua.

Kasva aikuiseks.

Vierailija
80/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea tätä omituista länkytysketjua loppuun, mutta ap:lle vaan tiedoksi, että ymmärsin viestisi ensimmäisellä lukemisella, ja ymmärrän myös että otti päähän. Olisi minuakin harmittanut.

T.ap