Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjatreffeillä lapsi mukana

Vierailija
29.12.2017 |

Koska ei saatu hoitajaa. Minulla ei ole mitään lasta vastaan, olin itse hoitanut häntä koko päivän ihan vapaaehtoisesti. Lapsi sen sijaan purkaa hämmennystä/kiukkua tilanteesta minua kohtaan, ei isäänsä. Sain mm tyhjästä muovipullosta päähän :) Lisäksi lapsi ja isä puhuivat koko ajan omaa äidinkieltään, jota en ymmärrä. Minulle puhuttiin muutama lause.

Kaiken kukkuraksi sain vielä kuulla olevani herkkänahkainen suomalainen, kun kävelin mahdollisimman nopeasti bussipysäkille :D

Harmitti niin että itketti.

Mielipiteitä, kiitos!

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsi puhui puhelimeen lahjatoiveitaan? Öö..

Vierailija
82/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun kannattaa nyt miettiä, sopiiko tämä uusperhekuvio pidemmän päälle. Jos ei ole omia lapsia tai niitä ilmaannu pikapuoliin, olet tulevaisuudessa aina lapsenvahdin asemassa.

Kulttuurierojen huomioon ottaminen ei ole ennakkoluuloisuutta vaan viisautta. Jos mies on ikäisesi tai vanhempi, tutustuisin roolikäsityksiin ja -odotuksiin yleisemmälläkin tasolla kuin nuo paljastavat "lahjatreffit".

En noin epäkohteliaan miehen kanssa jatkaisi yhtään pidemmälle. Seurassa puhutaan sitä kieltä, jota kaikki osaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt omanarvontunto kohdilleen, sinuahan käytetään hyväksi. Rahaa tiskiin lapsenhoidosta ja kunnolla. Ellei mies sitten maksa luonnossa? Onko nuorempi mies kuin sinä? 

Vierailija
84/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuule tosiaankaan ole monellekaan mamulle mitenkään itsestäänselvää, että lapsi koetaan ongelmaksi tai esteeksi. Kannattanee tottua, että lapsi roikkuu mukana, eikä mies pidä sitä minään ongelmana. 

Voi toki myötäillä, että juu "me kaksi, vaan, ja aaihanaa", mutta ei silti pidä lasta esteenä ja suunnitelmat muuttuu... 

Suomalaiset on individualismin kärkimaita. Tulee pitämään sinua herkkänokkaisena ja omanapaisena. Ja niin sinä oletkin spontaanin luonnonlapsen näkökulmasta... 

Vierailija
85/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan pakko vääntää ja kääntää ja vinoilla aloittajalle monen sivun verran?

Jos ette ymmärrä aloitusta, antakaa olla!

Vierailija
86/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että lapsilla on koulusta lomaa ja ei ilmeisesti mitään järkevää tekemistä, kun pitää ilkeillä keskustelupalstoilla. Jos teillä ei ole mitään järkevää sanottavaa aiheeseen, olkaa kilttejä ja älkää sanoko mitään.

Aloittajalle voimia, tuollaista se kyllä tuppaa valitettavasti olemaan, kun seurustelee sellaisen kanssa jolla on lapsia.

Vierailija
87/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi et osaa lapsen isän kieltä. Minulla on ulkomaalainen mies ja osaa tottakai hänen kieltään ja hän suomea...

Vau, vähänkö olet nero, kun heti osaat vierasta kieltä tavattuasi uuden ihmisen!

Vierailija
88/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin ap:n idean heti aloituksesta.

Molemmat, sekä isä että lapsi, käyttäytyivät epäkohteliaasti.

Isä käytti sinua ilmaisena lapsenvahtina ts. kivasti hyväksi.

En jatkaisi tuollaista suhdetta. Kyllä nyt itsekunnioitusta pitää olla, ihme kun et itse sitä huomaa.

Vierailija
89/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä v*ittua!! Miksi on pakko salata tuo maa? Takuulla jotain keskieuroopasta muuttaineita musuja nämä sankarit jos nyt edes on totta että ovat keskieuroopan maasta.

Vierailija
90/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt oli ongelma? Treffailet miestä jolla on lapsi. Se lapsi on elämässä mukana. Niin yksinkertaista se on. Jos nyt lahjaksi saadut treffit menevät lapsen vuoksi mönkään (ja lapsen isä EI pidä treffejä sinun kanssa kaksistaan niin tärkeinä että ne järjestäisi) niin totut vaan ajatukseen.

Ja vielä se, että herkkänahkaisuuttasi parjataan. Totuttele vaan. Kyllä se arvostelu siitä pahenee.

Tai unohda koko mies.

Vierailija
91/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta täytyy sanoa, että aloitus oli kaikkien aikojen sekavin. En nähtävästi ollut ainoa,joka putosi kärryiltä.

Vierailija
92/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruisin treffit, en ottaisi lasta mukaan

Vierailija
93/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä antoi treffit joululahjaksi lastenhoitajalle? Ei oikein auennut 😁

Ok. En ole lastenhoitaja, mutta hoidin lasta kun molemmat ' oikeat 'vanhemmat töissä. Lapsen ei siis ollut tarkoitus tulla mukaan. Aukesiko nyt?

Lapsi siis kiukutteli kun isän rakastajatar oli kaupassa mukana äidin sijaan.

Vierailija
94/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrajumala tätä kaikkea.

Vierailija
95/95 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä olet sekaisin Ap. Kukkuu!

Taidat olla jotain 15 vuotias. Menepäs vaan nätisti vaikka lukemaan jotain sivistävää,

Olen 40 enkä tietääkseni sekaisin. Voitko yksilöidä?

Yksi, kaksi. Sulle tuli faksi!