Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten suhtaudut jos tutustut 30-40 vuotiaaseen mieheen josta olet kiinnostunut

Vierailija
27.02.2025 |

ja juttelu sujuu mutta sen edetessä selviää hiljalleen että mies on työkyvyttömyyseläkkeellä, on mielenterveysongelmia, autismin kirjolla ja ei omaa yhtäkään kaveria. Lopahtaako kiinnostus samantien?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lopahtaa kun käyttää naurettavaa omata verbiä.

Vierailija
2/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut noin epätoivoista tapausta, mutta jos tapaisin, niin en kyllä sitä hetkeäkään edes harkitsisi miesystäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea keksiä miten tuollainen mies olisi saanut kiinnostukseni ylipäänsä heräämään.

Vierailija
4/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehen täytyy olla autismin kirjolla, että kiinnostaa mua. Noista ainoastaan toi ei yhtään kaveria vähän mietityttäis. Ja mielenterveysongelmista psykoosisairaus ois mulle este, muut tuskin. Työkyvyttömyyseläke ois hyvä, siitä tulis vaan plussaa.

Vierailija
5/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo kaikki ole tulleet aika nopeasti selväksi jo siinä vaiheessa kun kiinnostus alkaa herätä.

Vierailija
6/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat ja autismin kirjo tulisivat kyllä valitettavasti kiinnostuksen esteiksi.

Vierailija
7/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehen täytyy olla autismin kirjolla, että kiinnostaa mua. Noista ainoastaan toi ei yhtään kaveria vähän mietityttäis. Ja mielenterveysongelmista psykoosisairaus ois mulle este, muut tuskin. Työkyvyttömyyseläke ois hyvä, siitä tulis vaan plussaa.

Tosin pitää lisätä, että toi omata-kielenraiskaus on tuen off, mutta sitähän ei kysytty. 

Vierailija
8/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan rehellisesti sanotaan niin lopahtaa. Varmasti voi olla tosi hyvä tyyppi mutta faktat on faktoja, kuulostaa hyvin raskaalta seurustelukumppanilta.

Vierailija
9/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa ja välttäkää oikeasti yhtään pikkuisenkin autisminkirjolla olevia miehiä. Aluksi jaksavat maskata ihanaa ja normaalia mutta emotionaalista kohtaamista, huomiointia tai tukea ei ole tulossa. Kun on vaan herra itse ja herran omat tarpeet. 

Vierailija
10/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kokemuksen perusteella kyllä. Ennen annoin kaikille ihmisille jatkuvasti mahdollisuuksia, halusin nähdä heissä parhaat puolet ym. mutta harvapa koskaan muuksi muuttuu. Kaikkea ei halutessaankaan saa itsessään muutettua. Tuollaiset ongelmat todennäköisesti on aika haasteellisia jos yrität rakentaa elämää yhdessä jonkun kanssa...

Vierailija
11/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miepä asiakkaat ja autismikirjolaiset antavat välähdyksiä ongelmistaan jo niin aikaisessa vaiheessa, että kiinnostusta ei ehdi edes syntyä.

Vierailija
12/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin pitää lisätä, että toi omata-kielenraiskaus on tuen off, mutta sitähän ei kysytty. 

Kirjoitusvirheet on tuen off.

Vierailija
13/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että tällainen kaveri olisi kovin supliikki 

Vierailija
14/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa ja välttäkää oikeasti yhtään pikkuisenkin autisminkirjolla olevia miehiä. Aluksi jaksavat maskata ihanaa ja normaalia mutta emotionaalista kohtaamista, huomiointia tai tukea ei ole tulossa. Kun on vaan herra itse ja herran omat tarpeet. 

Älä kiitos yleistä. Mulla on täysin erilaisia kokemuksia. 

Vierailija
15/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia autismikirjolla olevia hyviä tyyppejä, joitain heistä voisin kuvitella tapailevanikin, siihen kirjoon mahtuu tooooodella erilaista porukkaa ja joku voi virallisesti olla kirjolla ilman että se nyt kauheasti näkyy, ehkä on pahasti introverttimäinen ym. Mutta työkyvyttömyyseläke ja mielenterveysongelmat on jo eri asia, kertoo siitä että todennäköisesti ei voi pitää itsestään huolta ja tuohonkin mahtuu alle aika paljon mahdollisuuksia, joista osa voisi olla myös vaarallisia kanssaihmisille. Olisi kiva sanoa että "kyllä kelpaa, anna rakkauteni parantaa sinut", mutta kun ei se vaan toimi niin, lähtökohtaisesti neuvoisin kaikkia välttämään punaisia vaatteita (red flags). Jos tulee intuitio että jokin ei natsaa niin se on todennäköisesti juurikin niin, parempi olla edes aloittamatta, ihan jo oman itsensä vuoksi.

Vierailija
16/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pidä tollasia puhelimen tekstinsyötön ongelmia kirjoitusvirheinä. Mutta kukin tyylillään. 

17/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä psykoottisuudessa eli filosofisuudessa on vikana? Eikö retardi aivot kykene käsittelemään asiaa? Psykopatiaahan sanotaan mentaaliseksi retardaatioksi ja heillä ei filosofiaa ole elämässä. Heidän kanssaan mieluummin hengaat siis, väkivaltaisten ja tunteettomien kanssa 👍🏻🤗

Vierailija
18/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miepä asiakkaat ja autismikirjolaiset antavat välähdyksiä ongelmistaan jo niin aikaisessa vaiheessa, että kiinnostusta ei ehdi edes syntyä.

Näinpä, vaikea kuvitella että kovin pitkälle ehtisi jutuissa päästä ennen kuin nämä käy ilmi. Ja joo, ei kyllä tulisi suhdetta siitä. 

Vierailija
19/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta omaishoitajuus.

Vierailija
20/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pidä tollasia puhelimen tekstinsyötön ongelmia kirjoitusvirheinä. Mutta kukin tyylillään. 

Kyvyttömyys kirjoittaa puhelimella on tuen off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi