Sinkkuna oleminen on ihan peestä!
No - siinä se otsikossa tulikin. Tinderin käyttö on peestä. Treffailu on peestä. Seksiä ei ole. Kainaloa ei ole eikä lämmintä syliä. Kaipaan miestä elämääni. Ihan käytännössäkin tää on peestä: siivosin jääkaapin takaa ja sain just ja just sen saakelin tonnikaapin ulos kolosta, mut en enää takas sinne. Siellä se nyt jököttää sitten keskellä keittiötä. EI V*TTU! Anteeksi kiroilu. Mut oon 37 ja ihan hiton yksin. Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”. Mut oikeesti... onks kaikki hyvät miehet jo menny? Mistä niitä löytää? Hemmetin hemmetti.
Kommentit (303)
hfdhgdhfg kirjoitti:
Miksi nainen haluaisi miehen jonka vuoksi hänen on pitänyt laihduttaa?
Miksi nainen ei haluaisi laihduttaa ihan jo sen vuoksi, että ihmisen ei ole tarkoitus olla läski? Ja kas kummaa, muutkin asiat alkavat sujua. Mutta onhan se helpompaa maata sohvalla ja tunkea suklaata luukkuun.
Naisen kannattaa ottaa vain ja ainoastaan mies, joka hyväksyy hänet lihavana, keskipainoisena ja laihana, terveenä ja sairaana, kaljuna ja hiukset päässä. Ihmiset eivät suinkaan pysy koko elämäänsä terveenä. Kaikki läskivihaajat ovat kuolleet, myös spede pasanen, joka natkutti naisille läskeistä (eli vain 71 v., se läski nainen elää todennäköisesti pidempään, yksi läskeistä läskein tätini on nyt 81 v.).
Ihmisen ei ole "tarkoitus" olla muuta kuin sitä mitä se on. Pidät vaan näppisi erossa niistä joista et pidä ja näpyttelet niitä joista pidät.
Mutta onhan se helpompaa olla netissä vaatimassa, että jokaikisen naisen pitäisi miellyttää juuri sinua.
Painolla ei ole mitään merkitystä elämän sujuvuuden kannalta, ei yhtään mitään. Vaikka olisit kuinka laiha niin kroppasi voi ola paskana mistä tahansa syystä (luokallani hoikka tyttö 19 v. ja selkä täysi rytö), vaikka olisit kuinka hoikka niin voit jäädä työttömäksi, perheenjäsenesi voi kuolla, voit joutua itse kolariin tai saada vaikka syövän.
hfdhgdhfg kirjoitti:
Miksi nainen ei haluaisi laihduttaa ihan jo sen vuoksi, että ihmisen ei ole tarkoitus olla läski? Ja kas kummaa, muutkin asiat alkavat sujua. Mutta onhan se helpompaa maata sohvalla ja tunkea suklaata luukkuun.
Naisen kannattaa ottaa vain ja ainoastaan mies, joka hyväksyy hänet lihavana, keskipainoisena ja laihana, terveenä ja sairaana, kaljuna ja hiukset päässä. Ihmiset eivät suinkaan pysy koko elämäänsä terveenä. Kaikki läskivihaajat ovat kuolleet, myös spede pasanen, joka natkutti naisille läskeistä (eli vain 71 v., se läski nainen elää todennäköisesti pidempään, yksi läskeistä läskein tätini on nyt 81 v.).
Ihmisen ei ole "tarkoitus" olla muuta kuin sitä mitä se on. Pidät vaan näppisi erossa niistä joista et pidä ja näpyttelet niitä joista pidät.
Mutta onhan se helpompaa olla netissä vaatimassa, että jokaikisen naisen pitäisi miellyttää juuri sinua.
Painolla ei ole mitään merkitystä elämän sujuvuuden kannalta, ei yhtään mitään. Vaikka olisit kuinka laiha niin kroppasi voi ola paskana mistä tahansa syystä (luokallani hoikka tyttö 19 v. ja selkä täysi rytö), vaikka olisit kuinka hoikka niin voit jäädä työttömäksi, perheenjäsenesi voi kuolla, voit joutua itse kolariin tai saada vaikka syövän.
Monet parisuhteet aiheuttavat hieman isompia ongelmia kuin yksi jääkaapin sijainti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No - siinä se otsikossa tulikin. Tinderin käyttö on peestä. Treffailu on peestä. Seksiä ei ole. Kainaloa ei ole eikä lämmintä syliä. Kaipaan miestä elämääni. Ihan käytännössäkin tää on peestä: siivosin jääkaapin takaa ja sain just ja just sen saakelin tonnikaapin ulos kolosta, mut en enää takas sinne. Siellä se nyt jököttää sitten keskellä keittiötä. EI V*TTU! Anteeksi kiroilu. Mut oon 37 ja ihan hiton yksin. Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”. Mut oikeesti... onks kaikki hyvät miehet jo menny? Mistä niitä löytää? Hemmetin hemmetti.
Rumat ja lihavat naiset harvemmin löytävät hyvää miestä.
Mitenkäs selität sen että esim Kiira korpi ei meinannut löytää miestä itselleen?
Kiira Korpi olisi löytänyt miehen itsellensä ihan milloin vain, mutta hänen vaatimuksensa miehelle olivat vaan todella kovat. Tosin hänellä on siihen varaa. Hänen nykyinen mieshän on ammattimallina toiminut muotimaailman huipulla työskentelevä rikas mies, joka ei hänkään aluksi kelvannut Kiiralle kunnes kaveri esitteli hänelle miehen kuvia ja kehotti harkitsemaan uudelleen. Luulen, että tavalllisen näköisen perusduunarin Kiira olisi löytänyt itselleen ihan milloin vain, jos olisi semmoisista kiinnostunut. Tosin ei Kiiran näköisen naisen tarvitsekaan olla taviksista kiinnostunut.
Et taida tietää aiheesta mitään? Kiira on kertonut, että miehet eivät lähestyneet häntä käytännössä koskaan. Lähestyi sitten itse facebookissa ulkomaalaista miestä.
Alkoi ihan harmittamaan kun olen onnellisessa parisuhteessa. Muuten olisin heti tullut lohduttamaan...
Fakta on että suomalaiset on paksua kansaa. Laihdutus on hyväksi terveydelle ja jos on ite hoikahko saa se kumppaniniki olla ei-paksu
Vierailija kirjoitti:
hfdhgdhfg kirjoitti:
Miksi nainen haluaisi miehen jonka vuoksi hänen on pitänyt laihduttaa?
Ja taas seli, seli, seli, seinällinen tekstiä siitä miten vaikka koko maailman pitää kääntyä ympäri, kunhan minun ei tarvitse lopettaa sitä suklaan mättämistä ja muodottomaksi turpoamista. On se tiukassa, ei voi mitään.
Jep, selkäongelmia tulee meistä suurimmalle osalle, läskejä tai ei, mutta on aika harvinaisen huono argumentti että ei kannata korjata yhtä ongelmaa, kun voi tulla muitakin ongelmia. Ja ihmisen ei ole tarkoitus olla ihrasäkki, se on seurausta siitä että ravintoa on liian helposti saatavilla eikä sen eteen tarvitse ponnistella. Lopettakaa se läskin normalisointi.
En minä mitään ole vaatimassa, vastasin vaan kommenttiin josta paistoi läpi se, että naisen mielestä MIKÄÄN IKINÄ ei ole tarpeeksi hyvä syy laihduttaa. Ei tietenkään, mieluummin tehdään lentokoneisiin ekstraleveitä penkkejä, onhan se kohtuutonta odottaa että ihminen olisi suunnilleen ihmisen mitoissa.
Sori, en jaksa lukea koko ketjua, ja tämä on ehkä jo mainittukin, mutta joskus luin tällaisen neuvon: jos tosissasi haluat parisuhteen, älä vakuuttele ympärillesi, että olet tyytyväinen sinkkuna oloon. Ystäväsi suhtautuvat sinuun silloin ikisinkkuna, joka ei edes halua ketään, ja saattavat jättää esittelemättä sinulle kiinnostavan ihmisen. Olen itsekin sinkku, äiti vielä, ja joskus tuntuu nöyryyttävältä jutella kavereille, että mies olisi kiva. Siinä oikeen tuntee toisten, perheellisten ihmisten säälin. Mutta ole rehellinen itsellesi ja ympäristöllesi toiveistasi, se ainakin parantaa mahdollisuuksia parisuhteen löytymiseen.
Jännä juttu että kukaan ei tykkää olla sinkkuna mutta silti kaikki (varsinkin naiset) nirsoilee vastakkaisen sukupuolen suhteen, toisen pitää olla lähes täydellinen kelvatakseen.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että kukaan ei tykkää olla sinkkuna mutta silti kaikki (varsinkin naiset) nirsoilee vastakkaisen sukupuolen suhteen, toisen pitää olla lähes täydellinen kelvatakseen.
Ei tarvi olla täydellinen, mutta jos ois raitis, mieleltään terve, inhimillinen ja hyväsydäminen, se riittäis. Onko liikaa vaadittu? Näitä miehiä vaan ei ole olemassa enää. Tai ehkä on mutta näyttävät olevan naimisissa, enkä huoli toisen omaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla täydellinen, mutta jos ois raitis, mieleltään terve, inhimillinen ja hyväsydäminen, se riittäis. Onko liikaa vaadittu? Näitä miehiä vaan ei ole olemassa enää. Tai ehkä on mutta näyttävät olevan naimisissa, enkä huoli toisen omaa.
Nojaa. Itse täytän nämä ja sen lisäksi voisin vaikka listata seuraavaa: pitkä, uskollinen, työelämässä, ei-ruma ja hyvä keskustelija. Asun vielä pk-seudulla jossa hyvistä miehistä pitäisi palstan mukaan olla pulaa.
Mitenkä paljon on kysyntää? Niin paljon että en ole koskaan edes käynyt treffeillä.
Kerran oli treffeille pääsy lähellä kun yksi nainen pyysi treffeille johon vastasin tietenkin myönteisesti, naisesta ei vaan tämän jälkeen kuulunut enään mitään.
Keskinkertaiset naiset etsii miehiä, joiden esiintyvyys on luokkaa 1/200. Eivät nuo supermenestyjät katsele keskinkertaisia gimuleita. Kannattaisi tyytyä normaaleihin miehiin, mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa :)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii olla lähes täydellinen. Pitää vaan treenata alakroppaa salilla kolme kertaa viikossa, syödä asianmukaisesti, ja omata leveän lantion kapean vyötärön lisäksi. Niin, ja olla suht mukava, ainakin minulle. Ei saa unohtaa sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojaa. Itse täytän nämä ja sen lisäksi voisin vaikka listata seuraavaa: pitkä, uskollinen, työelämässä, ei-ruma ja hyvä keskustelija. Asun vielä pk-seudulla jossa hyvistä miehistä pitäisi palstan mukaan olla pulaa.
Mitenkä paljon on kysyntää? Niin paljon että en ole koskaan edes käynyt treffeillä.
Kerran oli treffeille pääsy lähellä kun yksi nainen pyysi treffeille johon vastasin tietenkin myönteisesti, naisesta ei vaan tämän jälkeen kuulunut enään mitään.
Joo, se on hauskaa kun saa lukea kun joku nainen väittää että helsingissä miehillä riittäisi valinnanvaraa naisista. Se johtuu vain siitä että nainen käsittää sanalla "miehet" vain ne halutuimmat miehet eikä ymmärrä että sillä tavismiehellä ei ole minkäänlaista kysyntää.
Sama juttu kun yhdessä toisessa ketjussa mainitsin olleeni treffeillä naisen kanssa joka kehtasi valittaa minulle että netistä löytää vain varattuja pelimiehiä kun minä itse olin kunnollinen sinkkumies. Eli tuokin esimerkki vain kertoo siitä että naiselle ne kunnolliset sinkkumiehet on näkymättömiä vaikka olisi heidän nenän edessä treffeillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on hauskaa kun saa lukea kun joku nainen väittää että helsingissä miehillä riittäisi valinnanvaraa naisista. Se johtuu vain siitä että nainen käsittää sanalla "miehet" vain ne halutuimmat miehet eikä ymmärrä että sillä tavismiehellä ei ole minkäänlaista kysyntää.
Sama juttu kun yhdessä toisessa ketjussa mainitsin olleeni treffeillä naisen kanssa joka kehtasi valittaa minulle että netistä löytää vain varattuja pelimiehiä kun minä itse olin kunnollinen sinkkumies. Eli tuokin esimerkki vain kertoo siitä että naiselle ne kunnolliset sinkkumiehet on näkymättömiä vaikka olisi heidän nenän edessä treffeillä!
Esther Vilar kirjoitti jonkin verran tästä, miten ei-haluttu mies on täysin yhdentekevä naiselle. Semmoisen miehen kärsimykset ja hankaluudet eivät merkitse mitään.
Vika taitaa olla siinä että suomalaiset lähtee baariin vetämään perseet. Pitäisi oppia juomaan, oikein.
Monikin meistä on käynyt Suomen rajojen ulkopuolella jossa illalla ihmiset liikkuvat koko perheen voimin syömään. Aikuisilla on viiniä tms. mutta ei he perseitä juo lasten kanssa, ehkä kymmenestä seurueesta yhdellä on mennyt liikaa.
Tai nuoret isoina joukkioina ja vaikka skumppa tms. mukana niin silti yhdessä olon ei ole tarkoitus olla umpihumalassa kuten meillä suomalaisilla.
Opetelkaa ihmiset käymään ulkona ja oikeasti tapaamaab ihmisiä eikä niin että ollaan sitten vaan omassa porukassa vilkuilematta ympärilleen.
T. Sinkku itsekin ja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esther Vilar kirjoitti jonkin verran tästä, miten ei-haluttu mies on täysin yhdentekevä naiselle. Semmoisen miehen kärsimykset ja hankaluudet eivät merkitse mitään.
Täällä on ollut kannustavia vastauksia asiallisille miehille, esim. tämä: https://www.vauva.fi/keskustelu/2452293/millainen_ihminen_ei_kelpaa_ken…
Mua jaksaa edelleen hämmästyttää se, että osa miehistä katsoo että samaan aikaan kun he puhuvat naisista reikänä, naisten pitäisi kohdella heitä myötätuntoisesti. Jos itse roikkuisin miesten kansoittamalla palstalla kertomassa vastaavaa ja pitämässä miehiä esineinä, joihin mulla on oikeus, en kuvittelisi saavani niskaani muuta kuin samaa mitä tarjoilen miehille. Eli huonoa ja ala-arvoista kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ollut kannustavia vastauksia asiallisille miehille, esim. tämä: https://www.vauva.fi/keskustelu/2452293/millainen_ihminen_ei_kelpaa_ken…
Mua jaksaa edelleen hämmästyttää se, että osa miehistä katsoo että samaan aikaan kun he puhuvat naisista reikänä, naisten pitäisi kohdella heitä myötätuntoisesti. Jos itse roikkuisin miesten kansoittamalla palstalla kertomassa vastaavaa ja pitämässä miehiä esineinä, joihin mulla on oikeus, en kuvittelisi saavani niskaani muuta kuin samaa mitä tarjoilen miehille. Eli huonoa ja ala-arvoista kohtelua.
Kohta on taas "pääsy kielletty". Totuus sattuu.