Sinkkuna oleminen on ihan peestä!
No - siinä se otsikossa tulikin. Tinderin käyttö on peestä. Treffailu on peestä. Seksiä ei ole. Kainaloa ei ole eikä lämmintä syliä. Kaipaan miestä elämääni. Ihan käytännössäkin tää on peestä: siivosin jääkaapin takaa ja sain just ja just sen saakelin tonnikaapin ulos kolosta, mut en enää takas sinne. Siellä se nyt jököttää sitten keskellä keittiötä. EI V*TTU! Anteeksi kiroilu. Mut oon 37 ja ihan hiton yksin. Ystäville kyllä vakuuttelen, että ”en ole niin Parisuhdetyyppiä”. Mut oikeesti... onks kaikki hyvät miehet jo menny? Mistä niitä löytää? Hemmetin hemmetti.
Kommentit (303)
Kannattaa unohtaa Helsinki ja muut suuret yliopistokaupungit. Niissä on jo valmiiks enempi nuoria sinkkunaisia kuin miehiä. Tinderit ja muut chatit sivuun. Ei muuta kuin rohkeesti vaan juttelee oli sitten marketti, kirjasto tai joku muu paikka, jossa voi tavata kiinnostavia ihmisiä. Aloita vaikka joku vapaaehtoistyö/-harrastus jossa käy myös miehiä. Ei ole mahdotonta, jos on vieläkin niin laske rima omalle tasollesi.
friendcircle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
friendcircle kirjoitti:
Mistä löytää hyvä mies.
Ensin kannattaa kysyä millainen on hyvä mies? Miltä hyvä mies näyttää, mitä hyvä mies tekee, millainen hyvä mies on luonteeltaan? Millä näistä on merkitystä?
Yleensä ihmisillä on taipumusta hakeutua paikkoihin joissa omat tarpeet ja vahvuudet pääsevät oikeuksiinsa.
Netti on hyvä paikka jos haluaa "hauskanpitoa" (seksiseuraa) ilman tietynlaista mainetta. Netti korostaa ulkonäköä, ja toki mahdollistaa huijaamisen.
Baarit sopii kokeneille ja rohkeille, mieluusti komeille, joilla viettelytaidot on hyvin hallussa. Plussaa jos tykkää alkosta vähän enemmän niin jaksaa roikkua baareissa.
Kaveripiirien kautta on hyvä tutustua jos et ole superkomea etkä pelimies, mutta olet mukava/hauska/sellainen josta ihmiset tykkäävät.
Itse olen löytänyt kaikki seurustelukumppanini (6 koko elämän aikana, olen 43v nyt) kaverien kautta. 4-5 näistä olisi takuulla antanut pakit netissä tai baaripokatessa. Kaveripiireissä pääsee tutustumaan ilman että torpataan välittömästi kun ulkonäkö ei ylitä "rimaa".
Ehkä tätä voisi miettiä...että mitä kautta etsii?
Ap kuvasi itsensä aika nätiksi, eli netistä pitäisi tulla satoja viestejä ja mätsejä nopeasti. Mutta onhan niissä sitten pelimiehiä, luonteeltaan weirdoja, kikkelinkuvia ja 10 vuotta vanhalla kuvalla lähestyjiä.
Baareissa voi saada lähestymisiä, mutta ovat äkkiä seksinnälkäisiä 20-30v puumanmetsästäjiä ja puolijuoppoja vanhoja playereitä.
Jos ap on myös niin kiva kuin antaa ymmärtää, kaveripiirien kautta voisi löytyä helmi? Mutta olen tässä puolueellinen :D
Ainakaan nettideittailusta sinulla ei ole mitään käsitystä.
No, myönnän että näkemys perustuu aika pitkälti toisen käden tietoon.
Tutuilla on mennyt niin että useimmilla miehillä on siellä hiljaista...todella hiljaista. Kun profiilista löytyy pitkä ja komea herra, sosiaalisuutta ja menevyyttä, sitten onnistaa kyllä.
Naisten puolelta olen kuullut että kysyntää riittää valtavasti, eikä vain nuorilla, mutta kiinnostavat hakevat seksiä ja epäkiinnostavat (omituiset, alkoholisoituneet, ei riittävän komeat) haluaisivat naisen alttarille justhetinyt.
Olenko ihan väärässä?
Olet. Ja ihmettelen kyllä että lauot mielipiteitäsi asiasta, josta sinulla ei ole mitään kokemusta. Tuohon nettideittailun huono maine perustuukin. Kaikilla on varma mielipide, että nettideittailu on hirveää, pinnallista, epätoivoista. Ja kun kysyy, varmaan puolet myöntää että eivät ole edes kokeilleet tai ovat kokeilleet 2-3 viikkoa.
Ihan samanlaisia ihmisiä siellä on kuin kaikkialla muualla. Itsestä on kiinni, millaisten ihmisten kanssa siellä alkaa tehdä tuttavuutta ja miten.
Kuulostaa varmaan ihan idiootilta mutta laitanpa kuitenkin tänne.
Oon nuorempi, parikymppinen. Haluaisin parisuhteen, mutta yllättävän vaikea tutustua miehiin missään. Ehkä jos pääsis opiskelemaan 🙄 Käyn töissä kylläkin mutta ei siellä ehdi tutustua ihmisiin, ja työkavereista suurin osa on naisia ja vanhempia/ varattuja miehiä.
Sitten kun joku kerrankin lähestyy, se on joko isäni ikäinen äijä tai nuori jäbä joka haluaa yhden illan jutun tai "friends with benefits" (joka on ehkä idiootein systeemi vuosiin.)
Luen ajatuksenne:
"Sinullahan on vielä aikaa!"
"Oot vielä nuori!"
No joojoojoo. Mutta olen yksinäinen. Ja en oikeesti jaksais oottaa kymmentä vuotta että ihmiset on valmiita asettumaan aloilleen. Nykyajan nuoriso ei vaan halua parisuhdetta. Ja en halua olla joku sugarbaby jollekin vanhalle ukolle.
Ilman muuta iloisella päällä, kun kerran ulos lähdin. Itse vielä menin miehen puheille, ja nyt on suhde ihanassa alkuvaiheessa.
Eli kannustan lähtemään ihmisten ilmoille sieltä ruudun äärestä. Kyllä nettideittailussakin voi onni käydä, mutta on se silti varsinaista sattuman kauppaa löytää se oikea.
Aika säälittäviä nuo sinkut ja ihan vaan omasta syystään eivät kelpaa muille. Tehdään yksinkertaisesta asiasta monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen luettuani päätin käpertyä syvemmälle piiloon kolooni. Sen verran pelottavaa tekstiä. Rakastaisit minut rikki.
t. samanikäinen sinkkumies
Samat pelonsekaiset fiilikset tuli myös itselle.
T. M33
Nämä ei ole miesten kirjoittamia.....ovat selkeitä provoja naisilta!
T. M 40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
munmielipide kirjoitti:
Komppaan edellisiä.
Hyvät miehet viedään nopeasti, samoin kuin hyvät naisetkin. Kumpiakaan ei vapaalla jalalla liiemmin ole.
Ihan eri tilanne kuin parikymppisenä, jolloin naisilla on rajaton kysyntä ja nuoret miehet juoksevat epätoivoisesti jokaisen epämääräisesti naista muistuttavan olennon perässä. Kun 35 ylitetään, alkavat erottua naiset jotka ovat pitäneet itsensä kuosissa niin fyysisesti kuin henkisestikin. Enemmistö näyttää rupsahtaneilta, sori. Ja sama on miehissäkin erityisesti neljän kympin jälkeen. Vuosien tissuttelu näkyy ja luonne on urautunut kotimiehen roolissa.
Joo tiedän saavani alapeukkua kun mainitsen rupsahtamisesta ja normaalipainoisuudesta. Mutta edelliset 20 vuotta on saatu kuulla naisten pituusvaatimuksia (painoa voi sentään muuttaa, pituutta ei), itsevarmuusvaatimuksia, ym. Omat vaatimukset on aika vähäisiä verrattuna naisiin 15-20 vuotta sitten, mutta ei ole väärin jos miehetkin vaatii edes jotain.
Ap vaikuttaa asialliselta tapaukselta. Jos kertoo itsestään rehellisesti niin kohtaamisongelmasta tässä on kyse eikä siitä ettei ap:ta kukaan haluaisi. Jos asuisin Sastamalassa, niin kyllä näillä tiedoilla voisin kahville lähteä.
Ne kriteerit on sitten toinen asia. Aika moni 30-40v nainen väittää ettei niitä juuri ole, mutta kun vähän haastatellaan niin kyllä niitä sitten onkin, ja ne on useimmilla samat kriteerit. Kun kaikki tiputtaa lyhyet, liian hoikat, vähemmän koulutetut, vähemmän sosiaaliset miehet pois laskuista niin siinä jää jäljelle aika pieni pitkien, koulutettujen ja sosiaalisten miesten joukko, jolla on varaa valkata kolmekymppisiä tai nuorempiakin naisia.Ja taas kerran tuo "pituuteen ei voi vaikuttaa"-jankutus.
Mitä ihmeen väliä on sillä, että ei voi vaikuttaa? Mitä merkitystä? Ei mies muutu yhtään viehättävämmäksi pitkistä miehistä tykkäävän silmissä, vaikka ei voi vaikuttaa pituuteensa.
Ei niin, mutta sekin kertoo että naiset ovat paljon nirsompia kuin miehet. Että naisten sinkkuus johtuu nirsoudesta, ja vielä semmoisesta mihin mies ei voi vaikuttaa. Nainen voi aina laihduttaa, jos ei lihavana kelpaa, joten lihavakaan nainen ei voi syyttää miehiä nirsoudesta. Sillä ratkaisu on hänen ulottuvilla. Ja on hänelle vielä hyödyksi muutenkin.
-eri
Millä oikeudella sinä tulet sanelemaan, millä perusteilla nainen saa valita miehensä? Et sinä kykene määrittelemään oikeaa tapaa etkä sinä määrittele, mitkä kriteerit tekevät nirsoksi.
Ja et osannut vastata. Mitä väliä on sillä että mies ei voi vaikuttaa pituuteensa, kun se ei tee hänestä kuitenkaan yhtään pitempää? Miksi naisen pitäisi ottaa epäviehättävä mies, vain siksi että miehen epäviehättävyys ei ole hänen syynsä?
Naiset voivat minun puolestani jatkaa sen kuun etsimistä taivaalta. Mutta he itse ajavat itsensä ulos parisuhdemarkkinoilta suosimalla ominaisuuksia, jotka löytyvät pieneltä osalta miehiä.
pitkällä tähtäimellä kannattaa satsata laatuun niin saadaan parannettua geenejä. Suomalaisilla on mm. kännirähinägeeni ja tästä pitäisi päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Mä suosittelen just tuota "kavereiden kautta" -tapaa. Älä jää makaamaan kotiin , vaan tästä lähtien osallistut kaikkien kavereiden/työkavereiden/harrastuskavereiden kissanristiäisiin :)
Ja olen todellakin samaa mieltä, että jos on itse normaali ja sinkku, niin kyllä siellä on muitakin normaaleja ja kivoja ehdokkaita vapaana. Vähän sama, kuin aina sanotaan, ettei baarissa tapaa ketään. Tavallaan olen samaa mieltä, mutta jos on itse siellä baarissa, niin miksei joku toinenkin normaali tyyppi siellä voisi olla myös ;) Itse tapasin vastoin kaikkia todennäköisyyksiä oman avopuolisoni baarissa, joka on maailman ihanin tyyppi. Itselläni oli tuolloin hyvin vaikea avioero takana ja olin varma, ettei maailmassa ole yhtäkään normaalia miestä :D
Kaverit vaan eivät enää järjestä mitään illanistujaisia kotonaan. Korkeintaan valmiit parit lapsineen istuvat pari tuntia kahvilla ja menevät sitten koteihinsa, jos sitäkään.
Baareissa olisi kiva tavata muitakin kuin juoppoja. Miten sinne saisi tulemaan nekin, jotka viihtyvät myös mehun voimin sosiaalisessa ympäristössä? Baareihin kaivattaisiin enemmän tekemistä ja sellaista ilmapiiriä, joka houkuttaa juttelemaan mukavia tuntemattomankin kanssa. Täällä Suomessa vaan on ikävä tapa, että baari on juottola, jossa muka ei voi käydä kahvilla tai teellä päivän lehteä lukemassa tai mehulasillisella töiden jälkeen. Mä käyn, mutta en ole juuri tavannut kaltaisiani.
Helpoin tapa on kasvattaa volyymia. Eli tunget kaikkialle mukaan, missä suinkin voit tavata ihmisiä. Panostamalla yksittäiseen tilanteeseen tai tapaamiseen kerran 10 vuodessa ei tuo haluttua tulosta, ellei satu olemaan todella muikea tsägä. Lisää ihmiskohtaamisia niin todennäköisyys löytää kumppani kasvaa huomattavasti.
Olen tälläkin hetkellä deittisivulla ja kirjoittelen useamman miehen kanssa. Blokkaan välittömästi seksiä vänäjävät tai baariviihtyjät, tupakoijat ja epäsiistit. Siltikin jää jäljelle oikein kivoja miehiä; käyvät töissä, huolehtivat lapsistaan ja ennen kaikkea on elämänmyönteisiä. Treffeille en lähtisi muutaman päivän viestien jälkeen, vaan haluan avata enemmän miehen ajatuksia ja arvoja. Ja kiire ei ole mihinkään. Kyllä mukavia ja kunnollisia miehiä on , vaikken enää koskaan olisikaan parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä suosittelen just tuota "kavereiden kautta" -tapaa. Älä jää makaamaan kotiin , vaan tästä lähtien osallistut kaikkien kavereiden/työkavereiden/harrastuskavereiden kissanristiäisiin :)
Ja olen todellakin samaa mieltä, että jos on itse normaali ja sinkku, niin kyllä siellä on muitakin normaaleja ja kivoja ehdokkaita vapaana. Vähän sama, kuin aina sanotaan, ettei baarissa tapaa ketään. Tavallaan olen samaa mieltä, mutta jos on itse siellä baarissa, niin miksei joku toinenkin normaali tyyppi siellä voisi olla myös ;) Itse tapasin vastoin kaikkia todennäköisyyksiä oman avopuolisoni baarissa, joka on maailman ihanin tyyppi. Itselläni oli tuolloin hyvin vaikea avioero takana ja olin varma, ettei maailmassa ole yhtäkään normaalia miestä :D
Kaverit vaan eivät enää järjestä mitään illanistujaisia kotonaan. Korkeintaan valmiit parit lapsineen istuvat pari tuntia kahvilla ja menevät sitten koteihinsa, jos sitäkään.
Baareissa olisi kiva tavata muitakin kuin juoppoja. Miten sinne saisi tulemaan nekin, jotka viihtyvät myös mehun voimin sosiaalisessa ympäristössä? Baareihin kaivattaisiin enemmän tekemistä ja sellaista ilmapiiriä, joka houkuttaa juttelemaan mukavia tuntemattomankin kanssa. Täällä Suomessa vaan on ikävä tapa, että baari on juottola, jossa muka ei voi käydä kahvilla tai teellä päivän lehteä lukemassa tai mehulasillisella töiden jälkeen. Mä käyn, mutta en ole juuri tavannut kaltaisiani.
Ongelmasi on, että pyörit väärissä paikoissa väärien ihmisten kanssa. Tai sitten olet todella tuomitseva ja ennakkoluuloinen kaiken alkoholin käytön suhteen. Tuo sinun Suomesi ei ole minun. Tapaan ystäviä nimenomaan baareissa, harvoin kahviloissa tms. Ja en edes muista, milloin olisin viimeksi nähnyt jonkun käyttäytyvän mitenkään sopimattomasti tai humaltuvan.
Baari ei tee ilmapiiriä joka houkuttaa juttelemaan tuntemattomien kanssa. Jos sellaista haluat, sinun pitää se tehdä. Miksi et tee?
Erittäin monipuolisesti urheileva, terveellisesti syövä, raitis, tupakoimaton, koko ikänsä töissä ollut (henkisiä taitoja vaativa ammatti), ei mielenterveysongelmia, koettelemuksia ollut riittävästä, oma talo 15 min päästä lähikaupungin keskustasta, peukalo on oikeassa paikassa niin talossa kuin puutarhassa, erittäin siisti, ehkä vähän täydellisyyteen pyrkijä, kestävä nautiskelija sängyssä ("nainen ensin koska se nyt vaan on niin kiva nähdä ja tuntea, mitä voi saada toiselle aikaan") ... mutta olen etelän kierrokseni tehnyt, joten vaihtoehdot ovat vähissä. Onneksi harrastuksia on niin paljon, ettei aika käy pitkäksi. Tähän palstalle tulin kun googlasin kokemuksia yhdestä verkkkokaupasta. @saunassa.com
Sellasta kirjoitti:
Kuulostaa varmaan ihan idiootilta mutta laitanpa kuitenkin tänne.
Oon nuorempi, parikymppinen. Haluaisin parisuhteen, mutta yllättävän vaikea tutustua miehiin missään. Ehkä jos pääsis opiskelemaan 🙄 Käyn töissä kylläkin mutta ei siellä ehdi tutustua ihmisiin, ja työkavereista suurin osa on naisia ja vanhempia/ varattuja miehiä.
Sitten kun joku kerrankin lähestyy, se on joko isäni ikäinen äijä tai nuori jäbä joka haluaa yhden illan jutun tai "friends with benefits" (joka on ehkä idiootein systeemi vuosiin.)
Luen ajatuksenne:
"Sinullahan on vielä aikaa!"
"Oot vielä nuori!"No joojoojoo. Mutta olen yksinäinen. Ja en oikeesti jaksais oottaa kymmentä vuotta että ihmiset on valmiita asettumaan aloilleen. Nykyajan nuoriso ei vaan halua parisuhdetta. Ja en halua olla joku sugarbaby jollekin vanhalle ukolle.
Ei minkään aikakauden nuorten enemmistö halua loppuelämän parisuhdetta vaan vapautta.
Suosittelen nettideittailua. Minulle se oli todella hyvä tapa etsiä haluamaani suhdetta. Tosin sieltä löysin sellaista mitä en ollut etsimässä ja nyt se on parasta elämässäni.
Onhan tää vähä jännää. On jotenki kamalaa, että kiinnostun miehistä, jotka ei kiinnostu musta. Oikein aistin sen miten ne tulee kohtelee mua huonosti ja aivan kuin kerjäisin sitä.
Tää on kyllä surullista.
Toivottavasti te kaikki löydätte oman rakkaannne.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää vähä jännää. On jotenki kamalaa, että kiinnostun miehistä, jotka ei kiinnostu musta. Oikein aistin sen miten ne tulee kohtelee mua huonosti ja aivan kuin kerjäisin sitä.
Tää on kyllä surullista.
Toivottavasti te kaikki löydätte oman rakkaannne.
Voi hyvä nainen. Älä anna kohdella sinua huonosti, vaan ryhdy arvostamaan itseäsi. Toistat ehkä samaa huonoa kaavaa ihmissuhteissa ja nyt lopeta se. Miehissä on todella iljetyksiä, jotka alussa esittävät parempaa kuin todellisuus on.
T Sh
loylymies kirjoitti:
Erittäin monipuolisesti urheileva, terveellisesti syövä, raitis, tupakoimaton, koko ikänsä töissä ollut (henkisiä taitoja vaativa ammatti), ei mielenterveysongelmia, koettelemuksia ollut riittävästä, oma talo 15 min päästä lähikaupungin keskustasta, peukalo on oikeassa paikassa niin talossa kuin puutarhassa, erittäin siisti, ehkä vähän täydellisyyteen pyrkijä, kestävä nautiskelija sängyssä ("nainen ensin koska se nyt vaan on niin kiva nähdä ja tuntea, mitä voi saada toiselle aikaan") ... mutta olen etelän kierrokseni tehnyt, joten vaihtoehdot ovat vähissä. Onneksi harrastuksia on niin paljon, ettei aika käy pitkäksi. Tähän palstalle tulin kun googlasin kokemuksia yhdestä verkkkokaupasta. @saunassa.com
Muuten kiinnostava esitys, mutta varallisuudella ja kestävyydellä kehuminen on ainakin mulle turn off.
Teepä lista elämäsi positiivisista asioita ja negatiivisista asioista, esim.
Positiiviset asiat:
1. Saat määrätä itse kaikista asioista.
2. Saat sijoittaa rahasti täysin oman mielesi mukaan. Kukaan ei vie sukusi rahoja sinun kuoltuasi.
3. Et pilaa vartaloasi synnytysten ja raskauksien vuoksi.
4. Voit valita seurasi ihan vapaasti.
5. Voit nauttia hiljaisuudesta ja lomista omien mieltymystesi mukaan.
6. Tee parhaan ekoteon. jos et hanki lapsia tähän ylikansoitettuun maailmaan. Adoptio mahdollinen.
Negatiiviset asiat:
1. Yksinäisyys, jos hyviä ystäviä ei ole. Tosin avioliitossakin voi olla yksinäinen.
Siis 6-1 sinkulle!
Vierailija kirjoitti:
loylymies kirjoitti:
Muuten kiinnostava esitys, mutta varallisuudella ja kestävyydellä kehuminen on ainakin mulle turn off.
Minulle koko tekstin alku on turn offia. Saa elää terveellisesti mutta jos itsestään ei muuta osaa kertoa, ihmisellä ei totisesti ole paljon sanottavaa. Ja tietysti seksistä puhuminen esittelytekstissä on tosi moukkamaista. Jostain syystä netissä monille OK, vaikka baarissa kukaan ei aloita keskustelua: "Moi! Mun nimi on Aleksi. Olen töissä it-konsulttina ja rakastajana kestävä nautiskelija".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat naamat pyörii nettideitti sivuilla jo viidettä vuotta meidän alueen haku kriteerillä.
Itse pannut saman merkille. Samat naamat vuodesta toiseen myös kun mies etsii naista. Alkaa epäilyttää että onko niiden pakastimet täynnä epäonnisia miehenraatoja vai mistä on kyse.
M
Itselle tulee mieleen että mitä kauemmin ihminen on yksin, sitä hankalampaa on sopeutua olemaan toisen kanssa vaikka haluuakin kumppanin. On tullut omat rutiinit ja tavat arkeen ja niistä voi olla vaikea tinkiä. Itselle parisuhde oli yhtäaikaa ihana juttu ja välistä melkein jopa kriisi. Vuosien mittaan asiat helpottuu sitten.
Kukaan ei tarvitse lupaasi.