Pitäisitkö koirallasi näyttävää niittipantaa?
Kommentit (13)
Ei ikinä! Koirani on pitbull ja ei tarvitse mitään rosvolookia. Normaali kotikoira, oikea mammanpoika.
Jos se on paha koira. Gaykoiralla pitäisin tietenkin kimaltavaa pinkkiä pantaa.
Vierailija kirjoitti:
Valjaat on koiralle paljon paremmat ja koska minulla on metsästyskoira, sen kovuutta ei tarvitse mitenkään erikseen esilletuoda.
Koira on työväline ja perheenjäsen, ei mikään asuste tai munanjatke.
Valjaat eivät ole koiralle hyväksi, painavat lapoja!
T. Ohis
Pitäisin nahkapantoja, mutta koira söi ne. Strassit oli, ei niittejä. Nyt mennään sitten kudotulla polyester-pannalla.
No olisihan se humoristinen tuolla viisikiloisella terrierillä.
En. Mun 60+ kg koira herättää huomiota muutenkin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä! Koirani on pitbull ja ei tarvitse mitään rosvolookia. Normaali kotikoira, oikea mammanpoika.
Täällä toinen pitbullin omistaja ja omalla mammanpojalla on valjaat. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valjaat on koiralle paljon paremmat ja koska minulla on metsästyskoira, sen kovuutta ei tarvitse mitenkään erikseen esilletuoda.
T. Ohis
Onko tilastoja niistä valjasvammoista mitä koirille on aiheutunut? Paljon löytyy nimittäin tilastoja kaularangan vammoista jotka ovat aiheutuneet pannan käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen pitbullin omistaja ja omalla mammanpojalla on valjaat. :)
Te nolot vaan pelkäisitte, että ihmiset uskoisivat enemmän koirienne pahuuteen niittipannalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ohis
Onko tilastoja niistä valjasvammoista mitä koirille on aiheutunut? Paljon löytyy nimittäin tilastoja kaularangan vammoista jotka ovat aiheutuneet pannan käytöstä.
Valjaita valittaessa on tärkeää, että ne todella istuvat koiralle hyvin. Kannattaa myös kiinnittää huomiota valjaissa oleviin koviin kohtiin kuten solkiin ja lukkoihin. Ne painavat ja voivat aiheuttaa todella kipeitä hankaumia.
Valjaiden huono puoli on se, että koira saa vetämiseen huomattavasti enemmän voimaa kuin kaulapannan kanssa. Tämä voi olla taluttajalle suuri ongelma. Isokokoinen koira on vahva ja sitä voi olla vaikea hallita, jos se vetää koko kehollaan. Valjaisiin siirtyminen on koiran kannalta turvallisempaa, mutta se ei yleensä vielä ratkaise varsinaista ongelmaa.
Onko sinulla esittää tilastoja pantavammoista?
T. Exäs
Koiralla on sellainen, on mielestäni hieno ja koira on hurjan söpö sen kanssa. Koira siis suomenlapinkoira, kunnon Baloo-karhun näköinen karvaturri. Mieskin on söpö kun käyttää niittivyötä 😄
Pitäisin. Chihuahuani näyttäisi tosi kovikselta niittipanta kaulassa.