Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiviki*saäidin äidin fanit! Tänne voi tulla puolustamaan äitiä!

Vierailija
28.12.2017 |

Avataan oma ketju hänen rasittuneelle äitiraukalleen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilalle meni ketju, äitihulle raivoaa täälläkin. Tiedoksesi, kukaan ei ole halukas keskustelemaan kanssasi.

Pyysin aika monta kertaa, että puolustaisitte äitiäni, mutta eihän teillä ole mitään millä puolustaa.

Emme halua keskustella SINUN kanssasi yhtään mistään.

Avitin vain keskustelua eteenpäin, että voitte antaa äidilleni oikein kunnon puolustusta, sitähän varmaan näette hänen toimissaan? En mä muuten voi uskoa, että mussa on vika.

Vierailija
22/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ellette saa puolustettua äitiäni se kanta voittaa, jonka mukaan hän on narsisti ja aiheuttanut itse mulle aloitekyvyttömyyttä, masennusta ja surua, joista saavat lapsenikin kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä kivikissaäiti vielä sairaanhoitajana?

Vierailija
24/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ellette saa puolustettua äitiäni se kanta voittaa, jonka mukaan hän on narsisti ja aiheuttanut itse mulle aloitekyvyttömyyttä, masennusta ja surua, joista saavat lapsenikin kärsiä.

Katsokkas kaikki täysjärkiset sen näkevät, että äiti on syypää, te puolustajat vain ette näe. Mutta puolustusargumenttejanne odotellessa...

Vierailija
25/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokkas kaikki täysjärkiset sen näkevät, että äiti on syypää, te puolustajat vain ette näe. Mutta puolustusargumenttejanne odotellessa...

Pidätä hengitystäsi odotellessasi. Sinulle ei enää kukaan jaksa vastata mitään.

Vierailija
26/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt olenko ryöelämässä, niin olen sairaslomalla :(( Aika hevissä flunssassa. Siksi aikaa viettää täällä tänään. Haluaisin alkaa soittaa pianoa, mutta pianoa mulla ei vielä ole.

Vierailija
27/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätä hengitystäsi odotellessasi. Sinulle ei enää kukaan jaksa vastata mitään.

Siis haluatte mulle helpon voiton? Mikä se siinä.

Vierailija
28/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyt olenko ryöelämässä, niin olen sairaslomalla :(( Aika hevissä flunssassa. Siksi aikaa viettää täällä tänään. Haluaisin alkaa soittaa pianoa, mutta pianoa mulla ei vielä ole.

Miten se piano mahtuu sun yksiöön? Miten jaksat sairaanhoitajan hommia?

Vierailija
29/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se piano mahtuu sun yksiöön? Miten jaksat sairaanhoitajan hommia?

Nykyään on sellaisia sata kertaa akustisia pianoja keveämpiä elektronisia pianoja. Laittaisin sen paikkaan jossa nyt on tv-taso ilman tv:tä :)

Siihen mahtuisi kivasti. Sillä saa soitettua myös hiljaa/äänettömästi kuulokkeilla. Aivan mahtavaa. En ollut tiennytkään näistä, niin kelkasta olin pudonnut!

Vierailija
30/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en osaa enää soittaa, mutta voisin ottaa jonkin verran oppitunteja :)

Vierailija
31/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun harjoittelin 17-vuotiaana pianonsoittoa ominpäin (soitettuani opettajan johdolla 10-vuotiaasta muutamia vuosia), niin äitini antoi mulle nuotit Rachmaninovin Prelude No3. Op2:een ja sanoi, että harjoittele tätä. Joku sanoi, että se on yksi maailman vaikeimmista pianokappaleista. Tyypillistä äitiäni, ettei ainakaan mitään liian helppoa. Mutta siinä on sen verran hidastempoinen alku, että sen kohdan opin kyllä.

Vierailija
32/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa! On muuten todella komea kappale! Aika masentunut ja raivokaskin, sopi sikäli sen aikaisiin tunnelmiini.

Vierailija
33/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tää lempinimi kiviki*saäiti tulee? oon sen verran uusi etten oo seurannu alusta asti

Vierailija
34/34 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilalle meni ketju, äitihulle raivoaa täälläkin. Tiedoksesi, kukaan ei ole halukas keskustelemaan kanssasi.

Pyysin aika monta kertaa, että puolustaisitte äitiäni, mutta eihän teillä ole mitään millä puolustaa.

Sua on kehotettu vaikenemaan tässä ketjussa, silti jatkat.

Menisit vaikka hakkaamaan nyrkkeilysäkkiä, juoksemaan itsesi hikeen tms, se olisi paljon terveellisempää.