Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi ottaa päänsärkyyn särkylääkettä?

Vierailija
28.12.2017 |

Se on nimittäin usein merkki nestehukasta tai stressistä ja särky häipyy huomioimalla nuo tekijät. Eli vähemmän stressiä ja 1-2 lasillista hanavettä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pitää lähteä töistä pois juomaan vettä ja sitten päiväunille? Jospa sittenkin otan sen särkylääkkeen ja jatkan töitäni.

Vierailija
2/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo seuraavan kerran kun päätäni särkee, päätänkin heti, että nyt en ole enää stressaantunut. Kiitos neuvosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi löytyy jo otsikosta.

Mitä tulee itse tekstiisi, niin ei kannata pitää lukijoitaan tyhminä.

Vierailija
4/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärkyni johtuu niskakivuista, jotka taas johtuvat liiasta työnteosta (tietokoneella) ja harrastuksista (tietokoneella) ja/tai liian isoista tisseistä. Sirdaludia menee myös.

Vierailija
5/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päänsärky on jo alkanut, ei se lähde enää pois vaikka joisi litran vettä (tietäen että johtuu nestehukasta)

Vierailija
6/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päänsärky on jo alkanut, ei se lähde enää pois vaikka joisi litran vettä (tietäen että johtuu nestehukasta)

Vierailija
7/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan siksi, koska se on ainut asia mikä auttaa enää siinä vaiheessa, kun särky on jo alkanut.

Vierailija
8/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monet säryt saa aisoihin laittamalla kielen alan palan merisuolaa. Toimii esimerkiksi fibrossa.

Vierailija
9/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestehukasta en kärsi, juon tarpeeksi. Stressitekijöitä on joita en voi poistaa. Työnteko huonoilla välineillä rasittaa myös niskaa samoin isot painavat rinnat.

Ota pillerin ja jatkan työntekoa. Jos en ota äityy särky pahaksi ja pakko lähteä kotiin nukkumaan ja ottamaan särkylääkettä.

Vierailija
10/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on keinosi maagisesti vähentää stressiä välittömästi, kun päänsärky on alkanut? 

Vedenjuonti ei siinä vaiheessa myöskään enää tapaa auttaa.

Vierailija
11/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tekosyysi olla typerä, ap?

Vierailija
12/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nimittäin usein merkki nestehukasta tai stressistä ja särky häipyy huomioimalla nuo tekijät. Eli vähemmän stressiä ja 1-2 lasillista hanavettä.

Jännityspäänsärkyäpäs se on yleensä, jolloin kumpikaan keikoistaan ei auta. Tai sitten migreeniä, johon keinosi auttavat vielä vähemmän. Ja entäs jos juo nyt jo 3litraa vettä päivässä, jolloin nestehukka on normaalisti liikkuvalla Suomen säässä mahdoton.

Joten eikös anneta kunkin hoitaa päänsärkynsä miten parhaaksi näkee, itsehän kukin yleensä parhaiten tietää päänsärkynsä syyt.

Vierailija
13/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^keikoistaan=keinoistaan. Huomasin ja korjasin jälkimmäisen autocorretin uhrin, eka meni ohi.

Vierailija
14/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lähtee sillä pois. Ei johdu ainakaan itsellä nestehukasta. Stressiin ei voi aina itse vaikuttaa.

Vierailija
15/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lähtee sillä pois. Ei johdu ainakaan itsellä nestehukasta. Stressiin ei voi aina itse vaikuttaa.

Kuka muu siihen stressiin voi vaikuttaa muu kuin ihminen itse?

Vierailija
16/16 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muu siihen stressiin voi vaikuttaa muu kuin ihminen itse?

Tämä näin. Eikai kukaan altistu tahallaan niinkin haitalliselle asialle kun stressi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi