Sinä aborttimyönteinen
Muistatko mainita odottavalle äidille, ettei siellä vatsassa mikään lapsi potki vaan pelkkä solumöykky? Muistatko mainita keskenmenoa surevalle, että sehän oli pelkkä solumöykky?
Kommentit (79)
Yritetään jatkossa muistaa. Keneltä sanon terveisiä?
Ei taida olla aborttimyönteisiä täällä. Joskus se on vaihtoehtoista vähiten huono. Aloittaja on teiniraskausmyönteinen ja raiskaajanoikeusmyönteinen.
Vierailija kirjoitti:
Yritetään jatkossa muistaa. Keneltä sanon terveisiä?
:-'D
En minä puutu toisten asioihin kuten sinä.Miksi sinä puutut muiden valintoihin, millä oikeudella?
Olen aborttimyönteinen tiettyyn pisteeseen asti.
Mielestäni raskaana oleva nainen haluaa ja toivoo lastaan, joten kyse on tavoitteesta saada vauva, ei siitä, miltä vauva näyttää eri vaiheissa. Enkä luokittele henkilökohtaisesti tuossa vaiheessa olevaa vauvaa enää solumöykyksi, joten et ainakaan puhu mun puolesta.
Keskenmenoa sureva toivoi myös lastaan. Se saattoi ollakin vain solumöykky, mutta koko mahdollisuus vauvaan menetettiin. Ei kai kukaan muu kuin AP ole näin tyhmä, ettei tätä ymmärrä?
Kyllä mun abortti ja keskenmeno oli ihan eri asiat. Vahinko ja suunniteltu. Abortti oli helpotus ja keskenmeno tuotti surua. Ja tuo erittäin haluttu ja suunniteltu lapsi on maailman rakkain näin teininäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn abortin täysin, jokanen päättäköön omasta kehostaan. En silti vois ikinä tehdä itelleni aborttia ja mikään pakkohan ei ole.
Ei se mun persettä kutita vaikka joku ravais siellä kuukausittain.
Jokainen päättäköön omasta kehosta, paitsi puolustuskyvytön syntymätön lapsi, jolla tätä oikeutta ei ole.
Ei se vielä ole elinkelpoinen olento joten lakkaa inisemästä.
Vierailija kirjoitti:
Muistatko mainita odottavalle äidille, ettei siellä vatsassa mikään lapsi potki vaan pelkkä solumöykky? Muistatko mainita keskenmenoa surevalle, että sehän oli pelkkä solumöykky?
Tottakai, älä sinä siitä huolehdi.
Vierailija kirjoitti:
T: keski-ikäinen persumies, joka hakkaa ky*pä nyrkissä näppäimistöä siemennesteeltä löyhkäävässä itsemurhayksiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn abortin täysin, jokanen päättäköön omasta kehostaan. En silti vois ikinä tehdä itelleni aborttia ja mikään pakkohan ei ole.
Jokainen päättäköön omasta kehosta, paitsi puolustuskyvytön syntymätön lapsi, jolla tätä oikeutta ei ole.
Kymmenviikkoisella lyö jo sydän.
Abortti on lailla oikeitettu. Jokaiselle oma ja ihan varmasti raskas valinta. Mutta ehkäpä rajaa voisi ajallisesti tiukentaa ? Sitten ehkä olisi "hyväksyttävämpää", kun ei olisi niitä sormia ja varpaita...
Entäs ne labrassa hedelmöitetyt solut, joita ei käytetä? Kuka voi olla varma siitä mitä niille tapahtuu? Ihmislapsia kai sitten nekin?
Lopettakaa muiden valintojen arvostelu ja syyllistäminen. Kummallista tämä nykymeno, kun joka asiassa tunkeudutaan toisten reviirille...mistä sitä tietää mitä kenelläkin on kulissien takana....
Minua ärsyttää nämä 1/vuosi sikiävät ammattitaidottomat, tatskatut, koulun keskeyttäneet, ihan selvästi heikkolahjaiset työtä visusti vieroksuvat "nuoret perheet" kunnan rivarikämpässä lukuisine lemmikkieläimineen, mutta en silti tuo tätä inhoani esiin, enkä spekuloi heidän toimiaan päivittäin täällä. Jokaisen oma oikeus....
Mulla on kolme lasta, toivottuja kaikki. Olen myös tehnyt kaksi aborttia elämäni aikana, nuorena 16v. ja silloin kun olin eroamassa alkoholistimiehestä. Olen myös saanut keskenmenon. Ne abortit oli toki ikäviä, niin henkisesti kuin ihan ruumiillisestikin, mutta kaikista traumaattisin ja pahin oli se keskenmeno, koska se lapsi oli vuosia yritetty ja toivottu. Siitä meni sitten vielä 5 vuotta ennenkuin tulin raskaaksi seuraavan kerran. Jokaisella lapsella on oikeus olla toivottu syntyessään. Maapallo on väärällään lapsia joita ei ole haluttu tai joita ei voida kunnolla hoitaa ja joita ei rakasteta.
Abortti on paljon parempi asia kuin lapselle huono elämä.
Eihän sillä ole mtn väliä vaikka teiltäkin olis puukotettu kohdussa kun te ette olleet mitään, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Abortti on lailla oikeitettu. Jokaiselle oma ja ihan varmasti raskas valinta. Mutta ehkäpä rajaa voisi ajallisesti tiukentaa ? Sitten ehkä olisi "hyväksyttävämpää", kun ei olisi niitä sormia ja varpaita...
Entäs ne labrassa hedelmöitetyt solut, joita ei käytetä? Kuka voi olla varma siitä mitä niille tapahtuu? Ihmislapsia kai sitten nekin?
Lopettakaa muiden valintojen arvostelu ja syyllistäminen. Kummallista tämä nykymeno, kun joka asiassa tunkeudutaan toisten reviirille...mistä sitä tietää mitä kenelläkin on kulissien takana....
Minua ärsyttää nämä 1/vuosi sikiävät ammattitaidottomat, tatskatut, koulun keskeyttäneet, ihan selvästi heikkolahjaiset työtä visusti vieroksuvat "nuoret perheet" kunnan rivarikämpässä lukuisine lemmikkieläimineen, mutta en silti tuo tätä inhoani esiin, enkä spekuloi heidän toimiaan päivittäin täällä. Jokaisen oma oikeus....
Suurin osa aborteista tehdään hyvin aikaisessa vaiheessa alle 10 viikkosille sikiöille, ne jotka tehdään myöhemmin tehdään yleensä lapsen pahan vammaisuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä ole mtn väliä vaikka teiltäkin olis puukotettu kohdussa kun te ette olleet mitään, eikö niin?
Ei. Ei todellakaan, jos olisin ollu solumöykky joka ei ajattele vielä yhtään mitään, niin mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenviikkoisella lyö jo sydän.
Mutta ei sillä aivot toimi silti niin että se ajattelisi, kyllä kaikenmaailman öttiäisilläkin sydän lyö, ja silti niitä tapetaan surutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei todellakaan, jos olisin ollu solumöykky joka ei ajattele vielä yhtään mitään, niin mitä väliä?
Tietoinen ajattelu on eri asia kuin tunteminen.
Luulit siis että ihminen on jokin eloton esine?
Kasvata ja synnytä ihan rauhassa omat lapsesi, ei kukaan ole puuttumassa sun oikeuteen tehdä lapsia ja olla tekemättä aborttia. Älä mesoa muiden valinnoista kuin puolijauhoinen.
Varsinkin aborttia vastustavien miesten on helppo olla tekopyhiä mukapyhimyksiä asiassa, joka ei heidän oikeuksiinsa kajoa mitenkään. Naurettavia idiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa aborteista tehdään hyvin aikaisessa vaiheessa alle 10 viikkosille sikiöille, ne jotka tehdään myöhemmin tehdään yleensä lapsen pahan vammaisuuden takia.
Hyvä jos näin. Olen kuullut enemmän vain näistä "nippa nappa, että vielä voidaan tehdä"-tapauksista. Onneksi on tämä mahdollisuus, kunhan sitä ei käytetä jälkiehkäisynä. Joillain vaan on niin holtitonta tuo meno.
Eikä tarvitse enää itse henkarin koukulla...