Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottelen alaisiani :)

Vierailija
27.12.2017 |

Olen esimies tehtävissä ja harva se päivä uhkaan potkuilla ihan tavallisia työntekijöitä aivan syyttä. Olen tietoinen työttömien aktiivimallista, joten on hauska tässä tilanteessa hieman laskea leikkiä. Näin olen huomannut, että alaiseni tottelevat kuin koira.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanha pomo oli tuollainen mielisairas. Onneksi tajusin lähteä ajoissa kiitämään.

Vierailija
22/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pomoni myös huvittelee potkuilla pelottelemalla. Hän on mieleltään sairas, eikä tajua, että olen jo käynyt hänestä keskustelua johdon kanssa. Tiedän, että tälle sairaalle haetaan jo seuraajaa, ei vain itse sitä tiedä. Eli pöööö! Se olet sinä, joka pian lähdet. Et tiedä minä päivänä se tulee ajankohtaiseksi, mutta pian.

Luuletko että kaltaisesi alainen voisi jotenkin nenälleni hyppiä. Olen korkeakoulutetumpi kuin sinä ikinä. Olen keskustellut johdon kanssa alaisteni laiskuudesta ja valhepuheista. Voit vain kuvitella kumpaa uskotaan. Alaista vai minua :)

Kai ymmärrät sen, että miten lapsellista on haukkua toista. Varsinkin esimies asemassa olevaa :) Taidat olla vain tavallinen alainen. Te alaiset, ette ymmärrä mitä on nykypäivän johtaminen. Se on sellaista, että vanhat laiskottelijat pois, ellei ääni kellossa muutu :)

Korkeakoulutuksestakaan ei ole mitään hyötyä jos ei ole esimiestaitoja. Sinulta ne näyttävät puuttuvan, senkin pieni apina. Jos tuottavuus huononee, sinä olet se joka lähdet sillä esimiehen tehtävä on tehdä  kaikki minkä  voi  jotta alaiset ovat tuottavia ja pystyvät antamaan parhaansa. Pelolla johtaminen ei ole tätä päivää. Sinä  olet se ongelma, joten sinä lähdet.Sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut näkevät sen mitä itse et näe. Olet terapian, kenties pakkohoidon, tarpeessa. Olet johtanut pelolla vuosia, kohdetta vaihtaen. Et vain tajunnut, että valitsit minussa väärän kohteen. Minä murran sinut. Dominosi tulee rytisten alas, ja laitan sinut maksamaan myös muiden puolesta.

Vierailija
24/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna79 kirjoitti:

Teitähän riittää.Minullakin oli pomo, joka huusi, pilkkasi, töni,  kertoi salassa pidettäviä tietoja työntekijöistä, muunteli totuutta omaksi edukseen jne jne. Ja tämä kaikki hoitoalalla, jossa pitäisi noudattaa eeettisiä periaatteita.

Kai tajuat, että kun alaiset ei tottele niin on otettava isommat aseet käyttöön. Joskus alaiset eivät tajua, että vika on heissä itsessään, ei esimiehessä. Olen kuitenkin kaiken kasvot.

Eli sinä et osaa toteuttaa firman visiota ja tehdä  sitä ymmärrettäväksi alaisille, jos sanot etteivät ne tottele. Huonon esimiehen merkki.

Kyse ei ole siitä, alaiseni kyllä tekevät töitä, mutta tarvitsen päivän piristystä :)

Vierailija
25/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut näkevät sen mitä itse et näe. Olet terapian, kenties pakkohoidon, tarpeessa. Olet johtanut pelolla vuosia, kohdetta vaihtaen. Et vain tajunnut, että valitsit minussa väärän kohteen. Minä murran sinut. Dominosi tulee rytisten alas, ja laitan sinut maksamaan myös muiden puolesta.

Taidat itse olla pakkohoidon tarpeessa, kun et ymmärrä tuöpaikan hierarkiaa. Ymmärräthän sen, että ei esimieskään jaksa aina olla se, joka puolustelee tyhmää alaistaan. Siksi tarvitsen näitä huumorillisia keinoja välillä käytettäväksi työpaikalla.

Vierailija
26/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pomoni myös huvittelee potkuilla pelottelemalla. Hän on mieleltään sairas, eikä tajua, että olen jo käynyt hänestä keskustelua johdon kanssa. Tiedän, että tälle sairaalle haetaan jo seuraajaa, ei vain itse sitä tiedä. Eli pöööö! Se olet sinä, joka pian lähdet. Et tiedä minä päivänä se tulee ajankohtaiseksi, mutta pian.

Et myöskään tajua, että jos muuntelet totuutta ja jopa valehtelet, siihen kykenen minäkin. Olen vain sinua fiksumpi, nuorempi ja kauniimpi. Ja tarvittaessa niin pirullinen, että sinä tässä pian itket. Ei siis ole vaikea arvata kumpi meistä lopussa nauraa. Olet jo vanha ja ammattitaidoton, joten onnea matkaan uuden duunin metsästämisessä.

Vanha? Kai tajuat, että olen vähän niinkuin keplotellut itseni tähän asemaan. Suurin osa alaisistani on paljon minua vanhempia. Mietihän pienillä aivoillasi kumpaa johto uskoo. Korkeakoulutettua asiallisesti pukeutunutta esimiestä vai lammasmaista alaista, jolla kaikilla on sama vaatetus. :)

Asiallinen pukeutuminen ei ole rakennekynnet ja leveää perusta korostovat housut. Johto häpeää sinua, siksi et koskaan pääse tärkeisiin sidosryhmätilaisuuksiin mukaan. Puhut narisevalla äänellä kuin satamamuija. Sieraimesi leviävät kuin vihaisella härällä. Voi, sinulle on haussa edustavampi seuraaja. Ehkä jopa alaistesi joukosta.

Vierailija
27/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että kaltaisesi alainen voisi jotenkin nenälleni hyppiä. Olen korkeakoulutetumpi kuin sinä ikinä. Olen keskustellut johdon kanssa alaisteni laiskuudesta ja valhepuheista. Voit vain kuvitella kumpaa uskotaan. Alaista vai minua :)

Kai ymmärrät sen, että miten lapsellista on haukkua toista. Varsinkin esimies asemassa olevaa :) Taidat olla vain tavallinen alainen. Te alaiset, ette ymmärrä mitä on nykypäivän johtaminen. Se on sellaista, että vanhat laiskottelijat pois, ellei ääni kellossa muutu :)

Korkeakoulutuksestakaan ei ole mitään hyötyä jos ei ole esimiestaitoja. Sinulta ne näyttävät puuttuvan, senkin pieni apina. Jos tuottavuus huononee, sinä olet se joka lähdet sillä esimiehen tehtävä on tehdä  kaikki minkä  voi  jotta alaiset ovat tuottavia ja pystyvät antamaan parhaansa. Pelolla johtaminen ei ole tätä päivää. Sinä  olet se ongelma, joten sinä lähdet.Sorry.

Väärin meni, sillä koulutan esimiehiä työkseni. Just reputit.

Vierailija
28/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pikkusieluisia ihmisiä aina maailmaan mahtuu. Et tainnut lapsena saada haluamaasi lego-pakettia joulupukilta?

Itseasiassa. Olen saanut hyvän ja rikkaan lapsuuden. Vanhempani ovat korkeakoulutettuja kuten minäkin. He ovat aina antaneet kaiken ja tukeneet minua kaikessa :)

Vierailija
29/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä entisessä työpaikassa lähetin nimettömänä huonoa asiakaspalautetta aina kun yksi kpään vuoropäällikkö oli vuorossa. Pääsi se lopulta puhutteluun :)

Tiedätkös kun näin yritän vain parantaa alaisten työntekomotiivia :)

Ja sitten siellä ylempänä ihmetellään miksi alaiset motivoituu jatkuvasti etsimään muita töitä ja rahaa palaa jatkuvaan rekrytointiin :)

Vierailija
30/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et myöskään tajua, että jos muuntelet totuutta ja jopa valehtelet, siihen kykenen minäkin. Olen vain sinua fiksumpi, nuorempi ja kauniimpi. Ja tarvittaessa niin pirullinen, että sinä tässä pian itket. Ei siis ole vaikea arvata kumpi meistä lopussa nauraa. Olet jo vanha ja ammattitaidoton, joten onnea matkaan uuden duunin metsästämisessä.

Vanha? Kai tajuat, että olen vähän niinkuin keplotellut itseni tähän asemaan. Suurin osa alaisistani on paljon minua vanhempia. Mietihän pienillä aivoillasi kumpaa johto uskoo. Korkeakoulutettua asiallisesti pukeutunutta esimiestä vai lammasmaista alaista, jolla kaikilla on sama vaatetus. :)

Asiallinen pukeutuminen ei ole rakennekynnet ja leveää perusta korostovat housut. Johto häpeää sinua, siksi et koskaan pääse tärkeisiin sidosryhmätilaisuuksiin mukaan. Puhut narisevalla äänellä kuin satamamuija. Sieraimesi leviävät kuin vihaisella härällä. Voi, sinulle on haussa edustavampi seuraaja. Ehkä jopa alaistesi joukosta.

Anteeksi, mutta en saa sekasikiöisestäsi viestistäsi mitään selvää. Olet siis kateellinen kun minulla on aikaa hoidattaa itseäni ja olla hyvässä kunnossa? Olen ollut johdon kanssa tärkeissä palavereissani koskien alaisiani. Siellä hyvin moni pitää minua hyvänä nousukkaana ja ehdotuksia jopa ylempiin johtotehtäviin. Yksi johdossa olevista on äitini hyvä ystävä :)

Vierailija
31/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla pakkohoidon tarpeessa, kun et ymmärrä tuöpaikan hierarkiaa. Ymmärräthän sen, että ei esimieskään jaksa aina olla se, joka puolustelee tyhmää alaistaan. Siksi tarvitsen näitä huumorillisia keinoja välillä käytettäväksi työpaikalla.

Johto on jo huomannut, että sinun panoksesi on nolla. Alaiset johtavat itse itseään paremmin, sinä olet tuottavuuden tiellä. Lisäksi sinua vastaan on muitakin. Alaisia ja sivusta seuranneita. Yhdessä olemme sinua vahvempia. Minua nolottaa ihan puolestasi, kun sinut kannetaan näkyvästi niska-persusotteella ulos. Veikkaan, että heti alkuvuodesta. Sinuna putsaisin pöydän, noloa siinä kiireessä kerätä kimpsuja ja kampsuja.

Vierailija
32/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johto on jo huomannut, että sinun panoksesi on nolla. Alaiset johtavat itse itseään paremmin, sinä olet tuottavuuden tiellä. Lisäksi sinua vastaan on muitakin. Alaisia ja sivusta seuranneita. Yhdessä olemme sinua vahvempia. Minua nolottaa ihan puolestasi, kun sinut kannetaan näkyvästi niska-persusotteella ulos. Veikkaan, että heti alkuvuodesta. Sinuna putsaisin pöydän, noloa siinä kiireessä kerätä kimpsuja ja kampsuja.

Et tunne minua :) olen vahva nainen. Koulussakin olin jo ylempänä kuin muut. Olen saanut hyviä pisteitä äo-testeistäkin. Jos sinä pieniaivoinen alainen tajuaisit, että se olen minä, joka käy ennen ruokatuntia laittamassa pippuria leipäsi väliin, et enää uskaltaisi nousta minua vastaan :) tajuatko että pystyn tekemään elämästäsi helvettiä.

Vierailija
33/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta en saa sekasikiöisestäsi viestistäsi mitään selvää. Olet siis kateellinen kun minulla on aikaa hoidattaa itseäni ja olla hyvässä kunnossa? Olen ollut johdon kanssa tärkeissä palavereissani koskien alaisiani. Siellä hyvin moni pitää minua hyvänä nousukkaana ja ehdotuksia jopa ylempiin johtotehtäviin. Yksi johdossa olevista on äitini hyvä ystävä :)

Havahdu, harhainen psykopaatti. Ovelle kolkutetaan. Tuovat sieltä iltalääkkeesi.

Vierailija
34/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen esimies tehtävissä ja harva se päivä uhkaan potkuilla ihan tavallisia työntekijöitä aivan syyttä. Olen tietoinen työttömien aktiivimallista, joten on hauska tässä tilanteessa hieman laskea leikkiä. Näin olen huomannut, että alaiseni tottelevat kuin koira.

Sietäisit itse saada potkut. Hyvä pomo saisi samasta porukasta vähintään 50% enemmän irti.

Vierailija
35/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole typerä provo, niin kai ap tajuat että koko ajan organisaation tietoisuus todellisesta luonteestasi lisääntyy, ja joka kerta kun saat savustettua jonkun ulos, riski kasvaa että hänen tilalleen tulee joku todella kova luu, joka on valmis laittamaan kovan kovaa vastaan ja kärkkyy paikkaasi, samalla kun organisaatio vain odottaa kieli pitkällä syytä heittää sinut pihalle. Aika usein tämä on sen verran pitkä prosessi, että kun surkee pomo saadaan viimein ovesta ulos, tämä on keski-ikäinen jalustalta pudonnut ja koko ala tietää varoa olla palkkaamatta, eikä edes reittä pitkin pääse kiipimään enää mihinkään, koska on siihen jo liian vanha.

Vierailija
36/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Havahdu, harhainen psykopaatti. Ovelle kolkutetaan. Tuovat sieltä iltalääkkeesi.

Minun kissalla on matolääkitys meneillään ja ostin sen apteekista ei ap

Vierailija
37/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet malliesimerkki siitä, että kaikista ei tosiaankaan ole johtajiksi.

Vierailija
38/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tunne minua :) olen vahva nainen. Koulussakin olin jo ylempänä kuin muut. Olen saanut hyviä pisteitä äo-testeistäkin. Jos sinä pieniaivoinen alainen tajuaisit, että se olen minä, joka käy ennen ruokatuntia laittamassa pippuria leipäsi väliin, et enää uskaltaisi nousta minua vastaan :) tajuatko että pystyn tekemään elämästäsi helvettiä.

Kaiketi juoneesi sitten kuuluu, että vain esität yksinkertaista? Mennyt täydestä, kaikki pitävät sinua halpana bimbona. Värisen suorastaan pelosta. Tottahan haluan ehdottomasti olla alaisesi, vaikka töitä löytyisi muualtakin. Ja jos minä lähden, homma kusee. Joudut itse töihin, mutta niitähän et osaa hoitaa.

Vierailija
39/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trololoo. Laita nyt vaan niitä  hakemuksia menemään, aktiivimalli uhkaa suakin työtöntä.Esimiesasemaan et tule koskaan nousemaan.

Vierailija
40/108 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ei ole typerä provo, niin kai ap tajuat että koko ajan organisaation tietoisuus todellisesta luonteestasi lisääntyy, ja joka kerta kun saat savustettua jonkun ulos, riski kasvaa että hänen tilalleen tulee joku todella kova luu, joka on valmis laittamaan kovan kovaa vastaan ja kärkkyy paikkaasi, samalla kun organisaatio vain odottaa kieli pitkällä syytä heittää sinut pihalle. Aika usein tämä on sen verran pitkä prosessi, että kun surkee pomo saadaan viimein ovesta ulos, tämä on keski-ikäinen jalustalta pudonnut ja koko ala tietää varoa olla palkkaamatta, eikä edes reittä pitkin pääse kiipimään enää mihinkään, koska on siihen jo liian vanha.

Ymmärrätkö, että johdossa on tuttaviani! En ymmärrä alaisten logiikkaa siitä, että esimies olisi se, joka maksaa alaisten virheet. Näitä on nähty. Kai ymmärrät, että minun on aika saada hieman huumoria työpäivääni kun alaisetkin nauravat kuin jotkut apinat taukohuoneessa.