Pelottelen alaisiani :)
Olen esimies tehtävissä ja harva se päivä uhkaan potkuilla ihan tavallisia työntekijöitä aivan syyttä. Olen tietoinen työttömien aktiivimallista, joten on hauska tässä tilanteessa hieman laskea leikkiä. Näin olen huomannut, että alaiseni tottelevat kuin koira.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kommentoipa mullekin :) Eli noihin, joita et vielä kommentoinut!
Esim. Mihin tahtoisit. Ei minulla ole aikaa jokaisen alaisen kommenttii vastata.
Alaisesi? Et ole nyt töissä.
Yleensä jos ihminen on minua alemmalla arvoasteella, jonka päättelen tekstin sisällöstä, päätän kutsua heitä alaisiksi. En ole ehkä töissä juuri nyt tällä hetkellä, mutta se ei poista faktaa, että minulla on alaisia.
Juu, sulla on niitä alaisia, mutta he eivät ole nyt täällä, tai ainakaan minä en ole alaisesi. Ja ei kannata "päättää" kutsua ihmisiä siksi, mitä he eivät ole, mitä teet sinä päivänä, kun todellisuus valkenee sinulle?
Kuules. Jos itse et näe todellisuutta, se ei ole todellakaan minun ongelmani. Saan kutsua alaisiksi ketä haluan. Jos käyn kaupassa niin hekin toimivat silloin minun alaisuudessano :) Et voi poistaa faktaa, että suurin osa ihmisistä toimii alaisuudessani.
Huh, eipä tarvinnut kyllä kauaa tätä ap:tä raaputtaa, että paljastuu kertakaikkinen vainoharhaisuus pinnan alta :(
Oletko lukenut ap Pikku Prinssi -kirjan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Mihin tahtoisit. Ei minulla ole aikaa jokaisen alaisen kommenttii vastata.
Yleensä jos ihminen on minua alemmalla arvoasteella, jonka päättelen tekstin sisällöstä, päätän kutsua heitä alaisiksi. En ole ehkä töissä juuri nyt tällä hetkellä, mutta se ei poista faktaa, että minulla on alaisia.
Juu, sulla on niitä alaisia, mutta he eivät ole nyt täällä, tai ainakaan minä en ole alaisesi. Ja ei kannata "päättää" kutsua ihmisiä siksi, mitä he eivät ole, mitä teet sinä päivänä, kun todellisuus valkenee sinulle?
Kuules. Jos itse et näe todellisuutta, se ei ole todellakaan minun ongelmani. Saan kutsua alaisiksi ketä haluan. Jos käyn kaupassa niin hekin toimivat silloin minun alaisuudessano :) Et voi poistaa faktaa, että suurin osa ihmisistä toimii alaisuudessani.
Ja ei... ei... kaupassa käydessäsi siellä olijat eivät toimi alaisinasi.
Mitenkähän perustelet tämän? Jos pyydän tuotetta x, myyjä tuo sen minulle = alaiseni. Sama juttu työpaikallani alaisteni kanssa. Alaiset tottelevat.
Kyllä hän tekee sen, mitä hänen pomonsa antaa ohjeiksi, ei mitä sinä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei... ei... kaupassa käydessäsi siellä olijat eivät toimi alaisinasi.
Mitenkähän perustelet tämän? Jos pyydän tuotetta x, myyjä tuo sen minulle = alaiseni. Sama juttu työpaikallani alaisteni kanssa. Alaiset tottelevat.
Kyllä hän tekee sen, mitä hänen pomonsa antaa ohjeiksi, ei mitä sinä :)
En kyllä ymmärrä nyt lainkaan mitä yrität selittää. Jos ihminen tottelee minua = alainen. Olipa hän missä tahansa töissä, mutta se ei tarkoittaisi ettei hän olisi alaiseni, jos hän omaa alemman koulutuksen. Tai on alemmassa työssä kuin minä :)
Vierailija kirjoitti:
0/5, ei ne sun legoukot ole mitään alaisia.
Mutta tämä mies niin kovin haluaa uskoa, että johtaa Suomen asennekulttuuria netissä.
Antaa sen leikkiä, ehkä joku aloitus vielä saatanallisesta Sipilästä? Jospa rauhoittuu, iltalääkkeitä ei nimittäin jaeta, jos alkoholi ongelma😜
Juuh mihin tämä maailma on menossa
Vierailija kirjoitti:
Juuh mihin tämä maailma on menossa
Parempaan suuntaan.