Jatkuva kiima..
Onko muita, joita vaivaa jatkuva kiima? Olen 33.v mies ja näin sinkkuna on todella turhauttavaa, kun haluttaa milkein kokoajan, mutta nainen puuttuu.. Tuntuu, että vaikuttaa jo kaikkeen ajattelemiseen, kun haluaisi niin paljon..
Kommentit (38)
Joo, kyllä on jatkuva kiima täälläkin. Joka ilta (ja aamu ja päivä) panettaa, mutta mies ei jaksa kuin muutaman kerran viikossa. Hyvää seksiä kyllä saan, joten ei vou kauheasti valittaa, mutta enemmän tekisi mieli.
N
Himojen orjana, ei ole mukava olla.
Jatkuva kiima minullakin päällä, mutta voi-voi kun vaimon kanssa ei sitten yhtään ole tällä hetkellä syvää henkistä yhteyttä, niin ei vaan pysty seksiin vaikka vaimo kuinka kärttää.
Miksi tuo nainen ajattelee vain alapäällään, miksi minun seurani ja kädestä pitäminen ei riitä, vaan aina pitää seksiä vongata?
Kyllä mun mielestäni taas moni täällä ihan joutavasta pahoittanut mielensä. Pitää osata ottaa huumorilla asioita, eikä tosikkona.
Hienot läpät muuten. Ihan parasta settii, tiedättekö hyvätosikot?
Kelatkaa, jotka ajattelitte täällä tästä tosikkomaisesti, tosiaan. Tämän on tarkoitus olla keskustelupalsta asioista, ihmisten. Ja hauskaa samalla. Vaikeaa? eo..
Noinhan se menee. Aina on pillu mielessä. Kerran putosin avantoon ja ei ollut mielessä, mutta kun pääsin pois avannosta, tuli taas mieleen.
Kyllä mullakin aina mielessä, vaikka olenkin jo vanha akka. Onneksi vakka kantensa löytänyt, aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu täällä myös. Sinkkunainen 43v. ja ihan kauhee kiima ja himotus nykyään koko ajan. Alan kohta katkeroitumaan elämälle, kun ei tunnu löytyvän sopivaa miestä. Menee parhaat vuodet hukkaan. Ja kuten aiemmin joku jo sanoikin, ihan kehen tahansa ukkoon en halua himojani purkaa. Haluaisin oman kullan, jonka kanssa rakastella ja rietastella.
Sama täällä mutta sellaista miestä ei vaan löydy. Ehkä se olen minä mutta jostain syystä tielleni eksyy vain kahdenlaisia miehiä: vapaita joita ei seksi kiinnosta ja varattuja joita seksi kiinnostaa.
Hirveästi tekisi mieli koko ajan ja yhden varatun kanssa olenkin sitten halujani purkanut aina kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu täällä myös. Sinkkunainen 43v. ja ihan kauhee kiima ja himotus nykyään koko ajan. Alan kohta katkeroitumaan elämälle, kun ei tunnu löytyvän sopivaa miestä. Menee parhaat vuodet hukkaan. Ja kuten aiemmin joku jo sanoikin, ihan kehen tahansa ukkoon en halua himojani purkaa. Haluaisin oman kullan, jonka kanssa rakastella ja rietastella.
Sama täällä mutta sellaista miestä ei vaan löydy. Ehkä se olen minä mutta jostain syystä tielleni eksyy vain kahdenlaisia miehiä: vapaita joita ei seksi kiinnosta ja varattuja joita seksi kiinnostaa.
Hirveästi tekisi mieli koko ajan ja yhden varatun kanssa olenkin sitten halujani purkanut aina kun mahdollista.
Äh
Miksi ei kohdata
Tuttu tunne, mutta ei onneksi ihan koko aikaa, sillä työ vie ja minä vain vikisen. Olen 36-vuotias sinkkumies, ja joudun muutaman kerran vuodessa reissaamaan läpi koko länsirannikon. Siellä minulla on vakituinen yöpaikka erään 40+ pariskunnan tykönä, ja ne ovat kehitelleet tapaamiseemme oman pikku kikkansa.
Tapaamme nimittäin paikallisessa uimahallissa.
Viime kerralla olin varttitunnin myöhässä. Suihkuun, saunaan, uudelleen suihkuun ja sitten altaaseen, jossa pariskunta jo uiskenteli. Tervehdittiin, vaihdettiin altaan päässä kuulumiset ja vedeltiin sammakkoa muutama leppoisa altaanmitta.
Rouva lähti saunaan, ja niin noustiin altaasta me miehetkin. Ja tämän haluaisin kertoa. Riisua märät uikkarit kirkkaasti valaistussa, kaakeloidussa, kaikuvassa pesuhuoneessa, ottaa lämmin suihku ja sekoittua isäntäni kanssa muiden eri-ikäisten, yhtä ilkialastomien miesten joukkoon, jotka eivät aavista, millaisia eroottisia maanjäristyksiä ja tunteiden vellomista siinä koen.
Lauteilla isäntä kertoo pistäneensä uuniin päivällä valmistamansa kaalilaatikon. Se meitä siellä odottaa. Mikä muukin minua odottaa, löylyilee naisten puolella, sille rauhoitan vielä ajatukseni. Voisin viipyä siinä ikuisuuden, antaa sielun ja ruumiin puhdistua.
Etenkin menkkojen aikaan jatkuvasti panettaa. Muulloinkin olen halukas, mutta sytyn silloin hitaammin.
Naiselle on ehkä vielä vaikeampaa löytää ns. fwb-kumppania tai lyhyempääkin, koska monesti kaikilla seuranhakusivuilla on myös sellaisia miehiä, joiden kanssa hommat voivat ehkä mennä liian vaaralliseen suuntaan. Me naisetkin siis voimme kärsiä puutteesta, kun pitää sukupuolenkin takia olla krantumpi. Joskin onhan se totta, että meidän voi olla helpompi saada seuraa. Itse olen luonteeltani introvertti, joten en käy missään yökerhoissa seuraa etsimässä. Joko seura löytyy ihan arkielämän piireistä tai sitten ystäväni kautta. Ehkä meille myös seksittömyyden kestäminen on helpompaa.
Olisipa omallakin vaimolla kiima joskus vielä. Sitä oli vielä silloin ennen lapsia ja sitten kun määrä saatiin täyteen niin ehkäisy vei halut ja lapset kiinnostuksen kun on niin raskas arki. Oma käsikin käy tylsäksi kun sitä kiimaa taas itsellä riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuolettavan ihastunut aivan väärään ihmiseen tai ainakin aivan väärässä tilanteessa, ja haluan häntä ihan järisyttävän paljon. En todellakaan tiennyt, että tällaista kiimaa voi edes olla olemassa. Ajatukset pyörivät vain yhden asian ympärillä.
Haluan, haluan, haluan!!! Enkä voi saada. Tulen hulluksi. Argh.
Olen täysin samassa tilanteessa. Pahinta on, että sitä on kestänyt jo todella kauan, eikä se ole muuttunut miksikään. En tiedä helpottaisiko, jos oikeasti voisin panna tuota miestä, vai tulisiko siitä vain himo saada lisää.
En tiedä hoksaako mies olevansa fantasiointini kohteena, mutta hän kyllä flirttaa minkä kerkeää. Eikä silti tee mitään enempää.
Irtaannun melkein ruumiistani, kun haluaisin niin paljon, enkä voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas naimisissa. Halut ei kohtaa. Kyllä miehiä varmaan saisi, mutta en voi pettää. Luulen kyllä, että ajattelen seksiä paljon enemmän kuin miehet. Voi kun saisi joka päivä. Ja parhaana pari kertaa. Leikin paljon itsekseni. N50+
Unelmieni nainen, kyllä kullini punoittais jos samankaton alla asuttaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuolettavan ihastunut aivan väärään ihmiseen tai ainakin aivan väärässä tilanteessa, ja haluan häntä ihan järisyttävän paljon. En todellakaan tiennyt, että tällaista kiimaa voi edes olla olemassa. Ajatukset pyörivät vain yhden asian ympärillä.
Haluan, haluan, haluan!!! Enkä voi saada. Tulen hulluksi. Argh.
Olen täysin samassa tilanteessa. Pahinta on, että sitä on kestänyt jo todella kauan, eikä se ole muuttunut miksikään. En tiedä helpottaisiko, jos oikeasti voisin panna tuota miestä, vai tulisiko siitä vain himo saada lisää.
En tiedä hoksaako mies olevansa fantasiointini kohteena, mutta hän kyllä flirttaa minkä kerkeää. Eikä silti tee mitään enempää.
Irtaannun melkein ruumiistani, kun haluaisin niin paljon, enkä voi saada.
Voi, että. Kovin tutulta kuulostaa tilanteesi. Jotenkin lohdullista kuulla, että joku muu on samassa jamassa. Ja kaikki sympatiani sinulle.
Ruumiistairtaantumiskokemus on täälläkin lähellä. Järki on paennut päästä jo kauan sitten. Käyttäydyn kuin ääliö aina, kun ollaan samassa tilassa.
Olen jopa miettinyt puolivakavasti, pitäisikö pyrkiä hakemaan jotain säätöä ihan toisaalta, jotta pääsisin tästä yli. Vaikea vaan kuvitella, että löytyisi joku, joka sytyttäisi samalla tavalla.
Koronan jälkiseurauksena tulin paljon halukkaammaksi kuin ennen. Vieraisiin en ole mennyt, mutta itseäni tyydytän joskus jopa kymmeneen orgasmiin päivässä. Sellaisinakin päivinä olisin valmis sooloilun lisäksi muuhunkin seksiin. N34
Itselläni tilanne se, että himottaisi ihan koko ajan. Miehelle riittää pari kertaa viikossa. On muutaman kerran sanonut, että mun pitäisi hankkia rakastaja. En tiedä, miten tosissaan, mutta lupa voisi siis tulla. Olenkin vähän pyöritellyt ajatusta, pitäisikö lähteä kokeilemaan, jos lupa heltiää.
N 45+
Kylläpä on alentava kommentti. Olen seksuaalisesti superaktiivinen mies, mutta en kylläkään koske naisiin, jos koen, etten voisi mennä heidän kanssaan naimisiin.