Olen 28v enkä ole koskaan juonut alkoholijuomia
...olen nyt yksin kotona, perhe loman vietossa muualla ja minä jumissa kotona töiden vuoksi. Nyt pari päivää vapaata. Pitäiskö juoda ihan elämän ekat kännit tämän kunniaksi??
Kommentit (7)
Miksi kännit? Mikset sen sijaan maistaisi jotain hyvää kuohuviiniä vain sen verran, että tiedät tykkäätkö vai et. Sitä voi ostaa myös pienissä pulloissa.
Ei kannata, et ole menettänyt yhtään mitään. Alkoholin juominen ei anna elämään mitään lisäarvoa.
Ole ylpeästi oma itsesi, ilman alkoholia. Kunnioitettava valinta, arvostan.
Ukin isä oli alkoholisti ja kuoli viinaan. Niinpä ukki oli jo nuorena päättänyt, ettei käytä alkoholia. Kunnes sitten joi ensikänninsä 80-vuotispäivänään. 😂
Sama täällä! Siis 28v enkä ole koskaan juonut mitään alkoholia. Vietän tosin joulua perheen ja suvun kanssa, eikä ole aikomustakaan riipaista kännejä tai maistaa mitään, vaikka osa täälläkin viinejä ym. juo.
Itse en koskaan juo alkoholia, mitä nyt kristinuskon vuoksi ehtoollisviiniä tulee muutamia kertoja otettua. Ja joskus saatan maistaa pari hörppyä jos kaveri pyytää ihan vain maun vuoksi. Mutta mitään humalanhakuista juomista ei koskaan ole, eikä tule.
En tiedä, voinko kutsua itseäni absolutistiksi. Omasta mielestäni olen.
On sinulla ongelma.