Epäilen että mieheni kävi viime yönä maksullisella naisella.
Tai, no oikeastaan löysin jo todisteen whatsapp- keskustelusta. En ole ennen joutunut tutkimaan hänen puhelintansa, mutta nyt epäily oli niin vahva. Meillä oli eilen vieraita kylässä, ja viiniä kului melko runsaasti. Itse olen viimeisellä kuulla raskaana ja menin sänkyyn puolenyön aikaan kun vieraat lähtivät. Hän tuli makuuhuoneseen "kysymään" voiko lähteä yhdelle drinkille lähibaariin yksin. En halunnut hänen lähtevän (koska en halunnut että hän makaa krapulassa koko tämän päivän), mutta hän intti vastaan, mikä tuntui kummalliselta. Nukahdin pariksi tunniksi, ja soitin hänelle,mutta ei vastannut puhelimeen. Hetken päästä laittoi viestiä että kohta tulossa, älä huoli. En saanut nukuttua enää, ja soitin taas parin tunnin kuluttua. Sama juttu, ei vastausta ja viesti hetken päästä perään. Lopulta 7 aamulla tuli kotiin ja oli hyvin nolon oloinen.
En osaisi epäillä mitään, mutta vaistoni taisivat tällä kertaa osua oikeen. Olemme muuten onnellinen pieni perhe, ja odotamme kovasti ensimmäistä vauvaamme. Hän on todella huolehtivainen ja pitää minusta hyvän huolen. Rakastan häntä niin paljon, ja olen niin kiitollinen siitä mitä meillä on. Hän on paras ystäväni ja tukipilarini. Olen viime aikoina ollut itkuinen (herkkä, en mikään monsteri), ja seksielämämme on raskauden aikana ollut todella hiljaista. Alapääni on ollut kipeä ja muutenkin on vaikea liikkua, joten seksi ei ole ollut päällimmäisenä mielessä. Ehkä saan vaan syyttää itseäni, mutta miten pääsen tästä eteenpäin? On niin hajonnut olo😢
Kommentit (35)
Ohoh. Minä kyllä nostaisin kissan pöydälle, en pystyisi elämään itseni kanssa katkeroitumatta, mikäli tietäisin tuommoisen salaisuuden elämänkumppanistani. Hirveä tilanne ap, voimia!
Vasta oli Iltasanomien jutussa, että keskimääräinen aika maksullisissa on 18 min, sen takia ovat muuttaneet taksoja, kun nuuka suomalainen ei halua maksaa tunnista. Koskee lähinnä Helsingissä olevia tsekkejä, romani ja mitä niitä onkaan prostituoituja.
Ja mihin tää ”salassa” prostituoidulta ostettu tapaaminen oli sovittu?
Kannattaa puhua miehen kanssa nyt avoimesti, kun vauvakaan ei ole vielä syntynyt. Vauvan syntymän jälkeen parisuhdekriisit ei ainakaan helpotu - mies toistaa tätä samaa toimintatapaa, kun olet uuviksissa pikkuvauva-aikana.
Täysin mahdollista. Mulla oli yksi työkaveri, joka kävi työpäivän aikana huorilla.
No monikin prostutuoiduilta palveluja ostava käy työpäivän aikana prostituoidulla, mikäli aikataulunsa sen sallii! :D Silloin tosin sovitaan varmaankin kyllä paikka, aika ja hinta tapaamiselle. Sitä tässä keississä ei ole näyttänyt tapahtuneen...
Miehenä väitän tämän oleva provo. Ei se hyörissä käyminen noin tapahdu.
Järkyttävää. Siis kuinka AV:lla voidaan pitää hyväksyttävänä toisen viestien lukemista, mikä sattuu vielä Suomen lain mukaan olemaan rikos. Nyt on sitten AP mennyt tekemään jostain random viestistä omia päätelmiään mitkä ei välttämättä ole ollenkaan niin kuin ap on kuvitellut.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. Siis kuinka AV:lla voidaan pitää hyväksyttävänä toisen viestien lukemista, mikä sattuu vielä Suomen lain mukaan olemaan rikos. Nyt on sitten AP mennyt tekemään jostain random viestistä omia päätelmiään mitkä ei välttämättä ole ollenkaan niin kuin ap on kuvitellut.
Ymmärrän sarkasmisi, mutta totuus on, että jos avaus olisi totta, niin aloittaja olisi ainoa joka on rikkonut lakia.
Itse en ymmärrä ihmisiä, joilla ei ole kännyköissä ja tietokoneissa salasanaa. Sen takia en lankea näihin provoihinkaan. Mies, joka käy maksullisilla, osaa kyllä asentaa laitteisiinsa salasanan.
Kiitos muutamalla asiallisesti vastanneille.
Kuvittelin kai liikoja saadaakseni täältä "tukea". En ymmärrä näitä "provo-epäilyjä", miksi ihmeessä keksisin tarinoita, mitä se minua hyödyttäisi? Saatteko jonkun palkinnon tai mielihyvää jos löydätte provon?
En halunnut lukea whatsapp viestejä sen enempää,koska tuo tieto riitti minulle. En haluakaan tietää enempää.
Ehkä ajatukset tästä selkeää. Mukavaa iltaa teille.
Kysy nyt edes että paniko paljaalla? Kai sinua kiinnostaa edes oma ja vauvan terveys?
No mistä sä nyt sitten ylipäänsä sait päähäsi, että kyseessä oli nimenomaan MAKSULLINEN nainen?
Minkälaisia parisuhteita teillä oikein on?? Tartun nyt tähän salasana asiaan. Miehelläni on puhelimessa salasana, mutta kyllä minä sen tiedän, hyvänen aika! Tiedän myös sähköpostien, facebookin yms salasanat kaikki. Voisin hyvin ratsata kaikki jos mieli tekisi, mutta tähän mennessä ei ole ollut tarvetta. Samoin mieheni tietää minun salasanani joka paikkaan. Ei ole tarvetta salata mitään toisiltamme salasanojen taakse. Puhelimienkin salasanat on lähinnä lapsia varten.
Toisilla voi olla kuule ihan työn puolesta salassa pidettäviä asioita ja viestejä puhelimessa ja etenkin sähköpostissa. Minkälaisessa parisuhteessa sä yllä oleva oikein elät, kun pitää salasanat jokaiseen miehen mediavälineeseen ja -alustaan olla?
Olisit nyt edes vähän panostanut tuohon. On meinaan aika heikosti keksitty.