Miten ihmeessä voisin saada parisuhteen?
Olen ollut kohta vuoden sinkkuna avioeron jälkeen, eikä ole kuulunut mitään uutta sen jälkeen. En tiedä, miten voisin kohdata ketään. Luulin, että jossain kohtaisin jonkun, mutta hiljaista on ollut. :/
Kommentit (5)
Olen ollut 5 vuotta sinkkuna ja mietin samaa.
Itse sinkkuna ollessani (yli 7 vuotta) toivoin, että kohtaisin ihmisen jota rakastaa ja joka rakastaisi minua. Parisuhde olisi varmaan ollut helppo saada, mutta juuri oikean ihmisen kohtaamiseen meni vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Itse sinkkuna ollessani (yli 7 vuotta) toivoin, että kohtaisin ihmisen jota rakastaa ja joka rakastaisi minua. Parisuhde olisi varmaan ollut helppo saada, mutta juuri oikean ihmisen kohtaamiseen meni vuosia.
Mulle parisuhde tarkoittaa implisiittisesti myös sitä, että siihen sisältyy molemminpuolinen rakkaus. Itse olen rakastunut yhteen ihmiseen, mutta tunne ei ole molemminpuolinen, eikä hän ole edes vapaakaan.
Netin deittisivustot ovat hyviä paikkoja naiselle. Yhteydenottoja tulee hyvin ja itsekin kannattaa lähetellä viestejä.
Olen jotenkin aina olettanut, että naisten kuuluu passiivisesti odotella mahdollisia aloitteita miehiltä. Mutta ainakaan julkisissa kulkuvälineissä, ruokakaupassa tai työpaikallakaan kukaan ei ole tullut tekemään aloitteita. :/