Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että mieheni kävi viime yönä maksullisella naisella.

Mami
27.12.2017 |

Tai, no oikeastaan löysin jo todisteen whatsapp- keskustelusta. En ole ennen joutunut tutkimaan hänen puhelintansa, mutta nyt epäily oli niin vahva. Meillä oli eilen vieraita kylässä, ja viiniä kului melko runsaasti. Itse olen viimeisellä kuulla raskaana ja menin sänkyyn puolenyön aikaan kun vieraat lähtivät. Hän tuli makuuhuoneseen "kysymään" voiko lähteä yhdelle drinkille lähibaariin yksin. En halunnut hänen lähtevän (koska en halunnut että hän makaa krapulassa koko tämän päivän), mutta hän intti vastaan, mikä tuntui kummalliselta. Nukahdin pariksi tunniksi, ja soitin hänelle,mutta ei vastannut puhelimeen. Hetken päästä laittoi viestiä että kohta tulossa, älä huoli. En saanut nukuttua enää, ja soitin taas parin tunnin kuluttua. Sama juttu, ei vastausta ja viesti hetken päästä perään. Lopulta 7 aamulla tuli kotiin ja oli hyvin nolon oloinen.

En osaisi epäillä mitään, mutta vaistoni taisivat tällä kertaa osua oikeen. Olemme muuten onnellinen pieni perhe, ja odotamme kovasti ensimmäistä vauvaamme. Hän on todella huolehtivainen ja pitää minusta hyvän huolen. Rakastan häntä niin paljon, ja olen niin kiitollinen siitä mitä meillä on. Hän on paras ystäväni ja tukipilarini. Olen viime aikoina ollut itkuinen (herkkä, en mikään monsteri), ja seksielämämme on raskauden aikana ollut todella hiljaista. Alapääni on ollut kipeä ja muutenkin on vaikea liikkua, joten seksi ei ole ollut päällimmäisenä mielessä. Ehkä saan vaan syyttää itseäni, mutta miten pääsen tästä eteenpäin? On niin hajonnut olo😢

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kerro mitä siinä wa viestissä luki...

Ja toisekseen, jos kävikin, niin MITÄ SITTEN?

Vierailija
2/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaminen on yhtä suuri rike kuin pettäminen. Valinta on sinun, annat aina yhden kahdesta: joko annat itse tai annat luvan käydä vieraissa. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähden tänään maksulliselle naiselle. Hellästi hän käsittelee minut, hammaslääkäri kun on.

Vierailija
4/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä viestissä kävi ilmi että olivat sopineet tapaamisen.

"Mitä sitten?" En tiedä, toivoisin vaan lohtua ja ehkä ajatuksia tai vinkkejä miten jatkaa eteenpäin.

Vierailija
5/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono viinapää miehelläsi, kun yhdestä alkoholiannoksesta tulee sellainen krapula että joutuu makaamaan koko seuraavan päivän.

Luokattoman huono provo. Mikä sinussa on vikana? Kehityksessä ikäisiäsi jäljellä? Mielenterveysongelma? Nepsy-diagnoosi? Kaikkea noita? Miksi sinulla ei ole muuta tekemistä kuin keksiä satuja nettiin?

Vierailija
6/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Kannattaisiko minun kuitenkin tunnustaa että tiedän, vai jatkaa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut?

Vierailija
7/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä drinkistä baarissa ei tule krapulaa.

Vierailija
8/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tuntuu pahalta jne. Mutta näin "kylmästi" ja "objektiivisesti" ajateltuna kannattaa ainakin yrittää miettiä, että onko tuolla nyt lopulta niin väliä?

Ei ne maksulliset naiset miehelle mitään merkkaa. Päin vastoin, se on osa sitä maksullisissa käymisen viehätystä ja mitä sillä oikeastaan haetaankin, että voi keskittyä 100% siihen mitä itse haluaa (ja mistä itse on maksanut) ja ei tarvitse välittää pätkääkään siitä vastapuolesta.

Jokaisella on vain yksi elämä, ja sinä et yksinkertaisesti pysty antamaan miehellesi kaikkea, mitä hän mahdollisesti tässä elämässä haluaa kokeilla. Kuvittele tästä näkökulmasta: olisiko tilanne mielestäsi eri, jos miehesi olisikin käynyt maksullisen miehen tai transnaisen luona? Joka tapauksessa (jos) tämä oli ensimmäinen kerta kun tällaista tapahtuu, on mukana myös paljon uutuuden viehätystä. Maksullisista naisista puhutaan jatkuvasti joka puolella, mutta kuka sellaista on kokeillut? Kielletty hedelmä ja uusi kokemus houkuttavat.

Ja toistan nyt, että tuskin pystyt ajattelemaan asiaa näin objektiivisesta näkökulmasta. En varmasti pystyisi itsekään, jos sattuisi omalle kohdalle. Tietysti oman lisänsä asiaan tuo se, että mies on varmasti tehnyt tämän salaa. Pimittänyt asian sinulta, jopa valehdellut. Mutta ei se välttämättä johdu siitä, ettei mies kunnioittaisi, rakastaisi tai arvostaisi sinua. Onhan tämä asia aika häpeällinen. Eihän hän varmasti uskalla edes ehdottaa sinulle, että saisi luvan käydä maksullisella.

Voi tietysti olla, että mies on henkisesti jo jättänyt sinut taakseen eikä piittaa sinusta pätkääkään. Tai sitten rakastaa sinua tämän uuden kokemuksensa jälkeen entistä enemmän. Eipä sitä voi kukaan tietää.

Vierailija
9/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tapaaminen oli sovittu? Mitä siinä viestissä sanottiin?

Vierailija
10/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, viiniä oli juonut jo koko päivän. Toivoisin että elämäni olisi niin tylsää että voisin keskiä tarinoita nettiin, mutta valitettavasti näin nyt kävi.

Vierailija
11/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisella? Lähibaarin ruusulta tuo kuulostaa. Ei ne mitään maksa.

Vierailija
12/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami ap kirjoitti:

Kuten sanoin, viiniä oli juonut jo koko päivän. Toivoisin että elämäni olisi niin tylsää että voisin keskiä tarinoita nettiin, mutta valitettavasti näin nyt kävi.

Miksi sitten kirjoitit, että yksi drinkki baarissa olisi aiheuttanut sen krapulan, eikä se kokopäiväinen viinin juominen?

Vierailija
13/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli sitten kallis pano, jos ihan useamman tunnin on prostituoidulta ostanut... Aamuun asti, tonninko luokkaa maksoi? Kävi varmaan viesteistä ilmi.

Vierailija
14/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että tuntuu pahalta jne. Mutta näin "kylmästi" ja "objektiivisesti" ajateltuna kannattaa ainakin yrittää miettiä, että onko tuolla nyt lopulta niin väliä?

Ei ne maksulliset naiset miehelle mitään merkkaa. Päin vastoin, se on osa sitä maksullisissa käymisen viehätystä ja mitä sillä oikeastaan haetaankin, että voi keskittyä 100% siihen mitä itse haluaa (ja mistä itse on maksanut) ja ei tarvitse välittää pätkääkään siitä vastapuolesta.

Jokaisella on vain yksi elämä, ja sinä et yksinkertaisesti pysty antamaan miehellesi kaikkea, mitä hän mahdollisesti tässä elämässä haluaa kokeilla. Kuvittele tästä näkökulmasta: olisiko tilanne mielestäsi eri, jos miehesi olisikin käynyt maksullisen miehen tai transnaisen luona? Joka tapauksessa (jos) tämä oli ensimmäinen kerta kun tällaista tapahtuu, on mukana myös paljon uutuuden viehätystä. Maksullisista naisista puhutaan jatkuvasti joka puolella, mutta kuka sellaista on kokeillut? Kielletty hedelmä ja uusi kokemus houkuttavat.

Ja toistan nyt, että tuskin pystyt ajattelemaan asiaa näin objektiivisesta näkökulmasta. En varmasti pystyisi itsekään, jos sattuisi omalle kohdalle. Tietysti oman lisänsä asiaan tuo se, että mies on varmasti tehnyt tämän salaa. Pimittänyt asian sinulta, jopa valehdellut. Mutta ei se välttämättä johdu siitä, ettei mies kunnioittaisi, rakastaisi tai arvostaisi sinua. Onhan tämä asia aika häpeällinen. Eihän hän varmasti uskalla edes ehdottaa sinulle, että saisi luvan käydä maksullisella.

Voi tietysti olla, että mies on henkisesti jo jättänyt sinut taakseen eikä piittaa sinusta pätkääkään. Tai sitten rakastaa sinua tämän uuden kokemuksensa jälkeen entistä enemmän. Eipä sitä voi kukaan tietää.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Koitan ajatella asiaa objektiivisesti kunhan hieman rauhoitun. Juuri se valehteleminen harmittaa eniten. Tosin en nyt olisi halunut hänen ehdottavankaan tätä. Pelkään vaan miten ikinä enään pystyn luottamaan, ja juuri nyt tunnen vaan inhoa kun katson häntä.

Vierailija
15/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Koitan ajatella asiaa objektiivisesti kunhan hieman rauhoitun. Juuri se valehteleminen harmittaa eniten. Tosin en nyt olisi halunut hänen ehdottavankaan tätä. Pelkään vaan miten ikinä enään pystyn luottamaan, ja juuri nyt tunnen vaan inhoa kun katson häntä.

Mikset keskustele miehesi kanssa?

Vierailija
16/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait maksullisen luona olla koko yötä, siellä käydään hoitamassa hommat, ei muuta. Että on miehes nyt jossainollut,mutta missä? No, jonkun naisen luona. Vakavan keskustelun paikka.

Vierailija
17/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität tietty äijän kamppeineen pihalle. Siitä se oma olokin paranee kun turhasta painolastista pääsee eroon. Kunnon elarit vaan vaadit muksulle. Sääli on sairautta.

Vierailija
18/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, heti. En tiedä, miksi täällä on nyt jouluna rikollisia, pettäviä ja ties mitä surkeaa sakkia suosivia ihmisiä. Olen nyt järjen ääni ja käsken erota. Kun repeät synnytyksessä, voi olla, että sinulta kielletään seksi esimerkiksi 4 kuukaudeksi. Sillä aikaa ukko ehtii hankkia aidsin ja levittää sen sitten sinulle. Täällä aina kehutaan maksullisia naisia, mutta oma serkku sai aidsin maksullisesta Suomessa.

EROA!

Vierailija
19/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tapaaminen oli sovittu? Mitä siinä viestissä sanottiin?

Tyyliin näin:

Mieheni: oletko vapaana?

Nainen: kyllä, mitä haluat että teen? Voidaan tavata salassa. Olen kiimainen ja teen kaiken..

Luin nopeasti ja olin shokissa joten en nyt muista ihan tarkalleen, mutta aika selvä tapaus.

Vierailija
20/35 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hinta siinä nyt on satavarmasti sitten mainittu sekä kuinka pitkä aika. Eli paljonko se nyt sitten kustansi?