Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postinkantaja ei tee työtään!

Hermot menee.
27.12.2017 |

Onko teille muille tapahtunut niin että postinkantaja jättänyt tuomatta kotiin asti tilatun tuotteen ja tiputtanut vain sellaisen "Ette ollut tavoitettavissa, pakettinne on noudettavissa postista jakelukierron jälkeen"-kortin vaikka olette olleet kotona?

Vielä pari vuotta sitten kaikki toimitukset tuli kotiin ilman mitään mutinoita. Nyt on tapahtunut jo kolmesti että olen tuotteita tilatessani valinnut kotiinkannon, mutta postinkantaja on minun kotona ollessa tiputtanut vaan luukusta sisään kortin että "ette ollut tavoitettavissa" ja jatkanut samantien matkaansa ilman edes pienintäkään yritystä soittaa ovikelloa.

Ensimmäisenä pakettina oli DVD levy ja jotain pientä sälää, joka oli pahvisessa paketissa ja joka piti ottaa vastaan olemalla kotona. Toisella kerralla oli peli, myös DVD kokoa joka olisi tipahtanut mukavasti luukustakin sisään, kuten muutaman kerran aikaisemminkin. Kolmannella kerralla oli A4 kokoinen kirjelähetykseen tarkoitettu pahvipaketti, jossa sisällä jotain lankoja ja vastaavia pientä tilpehööriä ja joka olisi helposti mahtunut luukusta sisään.

Olen juossut joka kerta perään että missä helvetissä minun paketti on, ja mikä tämä paskanjauhanta lappu on, koska kuten herra näkee, olen tässä. Sitten ääliö on selittänyt ettei jaksa kantaa kun yleensä ihmiset ei ole kotona, ja luvannut että huomenna tuo kotiin. Tämä on tapahtunut jo kolme kertaa ja nyt alkaa selitykset riittämään!

Postin sivuilla on ollut palaute, johon olen laittanut palautetta herran toimista jo ensimmäisestä kerrasta, mutta sielläkin varmaan menee kaikki palaute suoraan mappi Ö:hön koska kyseinen paskiainen on jatkanut töissä.

Saatana että minulla palaa käämi varsinkin kun kotiinkannosta joutuu yritykselle maksaa reilusti enemmän kuin siitä että paketin tilaisi vain postiin ja kävisi itse sen sitten hakemassa. Yritys ei tietenkään voi asialle mitään, enkä heitä ole syyttänytkään koska he eivät palvelua tuota.

Nyt viimeisimmällä kerralla oli lapun tekstikin muuttunut sellaiseksi että teille on saapunut suurikokoinen kirje postiin, eikä sitä voitu yrityksistä huolimatta toimittaa, vaikka kyseinen kirje olisi helposti mahtunut postiluukusta sisään ja vaikka minkäänlaista yritystä sen toimittamiseksi ei koskaan tehty.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilla on avonaisia työpaikkoja just tuollaisille päivisin kotona vinkujille. Voi tehdä avoimen haun. Ole hyvä ja lähde lykkimään dvd kärryjä tonne lumimyrskyyn.

Vierailija
2/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko vähän höllätä. Ihminen se postinjakajakin vain on. Ei hän kuitenkaan mikään robotti ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tuo "et ollut kotona"-lappu ilmoitetusta tavoittelusta vasta seuraavana päivänä päiväpostin mukana. Postin ilmoitus saapuneesta paketista saapui viisi päivää sen jälkeen kun olin paketin hakenut....

Vierailija
4/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko vähän höllätä. Ihminen se postinjakajakin vain on. Ei hän kuitenkaan mikään robotti ole.

Ja syö sitä piparmintulle haisevaa purkkaa suu auki työaikanaan asiakkaiden tiloissa eikä vastaa tervehdykseen.

Vierailija
5/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postilla on avonaisia työpaikkoja just tuollaisille päivisin kotona vinkujille. Voi tehdä avoimen haun. Ole hyvä ja lähde lykkimään dvd kärryjä tonne lumimyrskyyn.

Joa asiakas on maksanut kotiinkannosta mansikoita, ei se ole postikuskin homma todeta että sataa vähän, en v*ttu viitsi.

Vierailija
6/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 viikon sisällä tilannut samalle paketille kotiinkuljetuksen jo 4 kertaa, pakettia vain ei kotiin saa millään. Ei ole tullut soittoa sovittuun aikaan ja näyttää siltä, että lasten joululahjat lähtevät tänään takaisin mummolle.

Vierailija
7/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta siten tilanne oli eri, kun vain muutamat tilaili tavaraa netistä. Nyt wish/ebay tms rojua tulee kaikille. Sillä jakajalla on yli 500 luukkua ja monet nuoret tilaa kymmeniä paketteja kerralla. Ei ne kaikki dvdt vaan mahdu kärryyn tai pyörään kerralla, kun ne on suuniteltu ja alunperin hankittu kirjepostia kuljettamaan.

Vierailija
8/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävikö mielessä että nykyään voi tehdä töitä myös kotoaan?

Vierailija
9/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joa asiakas on maksanut kotiinkannosta mansikoita, ei se ole postikuskin homma todeta että sataa vähän, en v*ttu viitsi.

Minkäs DVD:n lumihiutale on tilannut kun mansikoita maksaa? No, teitkö työhakemuksen? Tarvis jo huomiselle jakajia, tiedossa n 14 tunnin päivä. 18 tuntia jos otetaan jokainen paketti mukaan. Jos kulkuväylät aurattu...

Vierailija
10/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta siten tilanne oli eri, kun vain muutamat tilaili tavaraa netistä. Nyt wish/ebay tms rojua tulee kaikille. Sillä jakajalla on yli 500 luukkua ja monet nuoret tilaa kymmeniä paketteja kerralla. Ei ne kaikki dvdt vaan mahdu kärryyn tai pyörään kerralla, kun ne on suuniteltu ja alunperin hankittu kirjepostia kuljettamaan.

Lisäys; tilanne on paskanen myös sille jakajalle, kun asiakkaat haukkuu hänet, muttei ota yhteyttä laitokseen. Jakaja yrittää saada pomoa ymmärtämään, mutta pomot vaan sanoo ettei asiakkailta ole tullut mitään palautetta, joten asiaan ei puututa. Yksittäiselle jakajalle pään aukominen ei auta, tieto pitäisi toimittaa ylemmälle taholle, jotka uudistuksia toteuttavat.

Vierailija
11/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia olisi ihan eri jos siitä kotiin kuljetuksesta ei joutuisi maksamaan.

Ihmiset tilaavat sen palvelun ja maksavat siitä, joten silloin postin pitää täyttää tämä palvelu.

Minä laittaisin jos lakifirmalle tai kulutusasiamiehelle viestiä

Vierailija
12/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan sitä vittuilla postinkantaja-raukan raskaasta osasta mutta tämähän on selvä homma: posti rahastaa maksut palveluista joita ei edes yritä hoitaa. Petos. Rikosilmoituksen paikka, siltä lähettäjältä joka maksaa tyhjästä.

Vierailija
13/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on odoteltu Puolasta saapuvaa joulupakettia, joka kuulemma mahtuu meidän postiluukusta sisään. Tämänkertainen joululahja on juuri siksi valittu niin ohueksi, ettei minun tarvitse lähteä hakemaan sitä postin palvelupisteestä Citymarketista. Kirjekuori on lähetetty Puolasta 14.12. Minun sinne tuolloin samana päivänä, siis 14.12., lähettämäni isokokoinen kirjekuori (paino 378 grammaa, maksoi yli 15 euroa) oli tullut perille 20.12. Haluaisin lähettää sähköpostia ystävälleni ja kiittää häntä lahjasta, mutta hävettää, etten voi tehdä sitä. Joko Suomen posti on valtavan laiska ja hidas Puolan postiin verrattuna, tai sitten posti on hukannut tämän yhden kuoren tässä kansainvälisen postiaallon lainehissa, tai sitten meidän postipoika on huolimattomuuttaan pudottanut kuoren johonkin naapuriin ja naapuri a) ei ole välittänyt tuoda kuorta meidän luukkuun vaan on hävittänyt sen tai b) on avannut kuoren ja todennut sen sisältävän jotain itseään kiinnostavaa ja päättänyt pitää sen. Joka tapauksessa tämä on taas kerran todiste siitä, että Suomen posti ei todellakaan toimi niin kuin pitäisi.

Syntymäpäivälahjani puolalaiselle ystävälleni meni muuten perille kahdessa päivässä viime maaliskuussa. Syntymäpäivä on 12.3., lähetin lahjan Turusta 6.3., ja 8.3. tuli sähköpostiviesti eteläisestä Puolasta kiittäen lahjasta, joka oli saapunut sopivasti kansainvälisenä naistenpäivänä. On sitä Postilla ja Postilla eroa - Suomessa ei mene posti perille edes viereiseen taloon kahdessa päivässä!

Vierailija
14/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko joku puolustelee tällaista toimintaa?? Mitä siitä tulisi, jos kaikki palvelut toimisivat niin, että asiakas saa sen mistä maksaa vain jos se ei ole palveluntuottajalle liian hankalaa? Ei kukaan muukaan voi jättää töitään tekemättä sen takia, että on paska sää, miksi postinkantaja voisi?

Vierailija
16/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs DVD:n lumihiutale on tilannut kun mansikoita maksaa? No, teitkö työhakemuksen? Tarvis jo huomiselle jakajia, tiedossa n 14 tunnin päivä. 18 tuntia jos otetaan jokainen paketti mukaan. Jos kulkuväylät aurattu...

Jos Posti ei pysty toimittamaan paketteja kotiin, Posti ei voi myydä paketeille kotiinkuljetusta.

Vierailija
18/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut monta ketjua aiheesta ja suunnilleen kaikille tuo on käynyt, jotka ovat vaan ikinä mitään mistään tilanneet ja Postin on se pitänyt kuljettaa kotiin. Eli yleinen Postin käytäntö. En ymmärrä, miten yksi yritys voi tuolla tavalla laillisesti rellestää ja ihan VARASTAA ilman mitään seuraamuksia? Tilaajat maksavat kotiinkuljetuksista tai vähintäänkin yritykset maksavat Postin kotiinkuljetuksista, jotka laittavat sisällyttävät tuotteidensa hintoihin, koska tahtovat ilmaisen kotiinkuljetuksen kaikkiin tilauksiinsa. Posti naarii rahat, muttei tee työtä. Käsittämätöntä!!

Vierailija
19/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli tuo "et ollut kotona"-lappu ilmoitetusta tavoittelusta vasta seuraavana päivänä päiväpostin mukana. Postin ilmoitus saapuneesta paketista saapui viisi päivää sen jälkeen kun olin paketin hakenut....

Kysyin joskus sähköpostilla postin asiakaspalvelusta, että miksi eivät voisi laittaa paketti-ilmoituksia netpostiin, jolloin sen voisi lukea esimerkiksi työpaikalla ja hakea paketin kotimatkalla, eikä tarvitsi ensin odottaa että pakettikortti tulee seuraavan päivän postin mukna. Sain vastaukseksi A4:n verran liirumlaarumvastausta, joka ei liittynyt mitenkään aiheeseen. Tuskin oli ihmisen kirjoittama, joku robotti varmaan vastaa kahden viikon käsittelyajan jälkeen jollain paskatekstillä ja toivotaan että asiakas tyytyy kohtaloonsa.

Vierailija
20/44 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulkuväylät aurattu? Mikähän tekosyy mahtaa löytyä postinkantajilla Turussa, jossa kulkuväylillä ei ole lumenhippelettäkään?