30-kymppiset naiset eivät tiedä elämsät tarpeeksi, vaikka pitäisi olla jo lapsia
Soittelin pojalleni tänään ja pyysin häntä jättämään kihlattunsa. Sanoi että rakastaa tätä eikö halua. Lapsia ehkä mietitään myöhemmin. No tuon naisen kanssa niitä on turha miettiä. Liian itsekäs siihen. En tajua miksi ei ota neuvostani kiinni. Niitä lapsia pitäisi nyt alkaa tekemään tai vaihtaa puolisoa. Tuon puolison kanssa niitä on turha miettiä kun lapset eivät saisi rakkautta.
Kommentit (46)
Toivottavasti itsekkyyteen keksitään lääke. Tiedän keneen sitä voisi kokeilla. On aivan sairasta millaiseksi maailma on mennyt. Tuo hempukka ei tiedä oikeasta elämästä mitään. Kuplansa pitäisi puhkoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti pettääkin poikaani, vaikuttaa pettäjäluonteelta. Mela kelpaa mekon sisään, mutta lasta ei saisi tulla ulos.
Ap
No niin, nyt selvisi mikä ap:ta vaivaa - ei ole ite saanut melaa mekon sisään lapsen saannin jälkeen eli noin 30 vuoteen.
Olisit jättänyt tuohon aloitusviestiin niin tämä trolli olisi ehkä jollekulle voinut mennä läpi totena.
Ei tällainen lapsiviha ennen leiskunut. Nyt kaikki nuoret naiset oikein kaiuttavat vihaavansa lapsia. Mukavat miehet, kuten poikani eivät uskalla toteuttaa toiveitaan kun dominoiva nainen touhuaa aivan omiaan.
Ap
Paska miniä, etsisi jonkun toisen miehen. Hiton nymfi varmaan jättää poikani kun se on yli 40. Ja kuka enää yli 40 v miehen kanssa tekee lapsia jos tämä ei ole rikas? Yksi ihminen kehtaa katkaista pitkän suvun ja ihan varmasti kyttää perintöä!
ap
Miltä ap tuntuu vuoden paskimman mutsin titteli? Olis kannattanut jättää ne lapset tekemättä sunkin. :)
Jos minun äitini soittelisi minulle asianaan vain kumppanini jättäminen, olisi tasan viimeinen kerta, kun tarvitsee soitella tai olla tekemisissä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miltä ap tuntuu vuoden paskimman mutsin titteli? Olis kannattanut jättää ne lapset tekemättä sunkin. :)
Hiton kusiainen, minä en ole huono äiti. Oma äitisi ei näköjään sinua osannut kasvattaa. Minä olen syytön pojan elämän tuhoon, se on miniä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiton kusiainen, minä en ole huono äiti. Oma äitisi ei näköjään sinua osannut kasvattaa. Minä olen syytön pojan elämän tuhoon, se on miniä!
Ap
Et olekaan, sinä olet vain huono trolli.
Miksi piti aloittaa uusi ketju?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3057053/minia-pilaa-poikani-elaman-laps…
.
Montako aloitusta ajattelit tehdä samasta provosta?
Minua ihmetyttää ihmiset, jotka ovat niin huomionkipeitä tai yksinäisiä, että roikkuvat av:lla tehtailemassa provoja.
Hanki itsellesi ihan oikea, elävä ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Soittelin pojalleni tänään ja pyysin häntä jättämään kihlattunsa. Sanoi että rakastaa tätä eikö halua. Lapsia ehkä mietitään myöhemmin. No tuon naisen kanssa niitä on turha miettiä. Liian itsekäs siihen. En tajua miksi ei ota neuvostani kiinni. Niitä lapsia pitäisi nyt alkaa tekemään tai vaihtaa puolisoa. Tuon puolison kanssa niitä on turha miettiä kun lapset eivät saisi rakkautta.
Jos poikasi naisella ei ole vauvakuumetta, se johtuu siitä ettei hän luota poikaasi tarpeeksi. Ihan vaan tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Asutteko Porvoossa?
Ei asuta missään porvoossa. Ei asuta isossa kaupungissa jossa kaikki on paskaa ja ihmiset itsekkäitä lastenvihaajia. Haluan hyvän elämän pojalleni, eikä miniän kanssa se onnistu. Tuo suhde on pakko saada loppumaan. Otan ehkä miniään suoraan yhteyttä ja käsken häntä jättämään poikani. Hän ei ehkä tajua, miten eri linjoilla ovat lasten suhteen. En halua hänellekään pahaa mieltä tai katkeruutta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Paska miniä, etsisi jonkun toisen miehen. Hiton nymfi varmaan jättää poikani kun se on yli 40. Ja kuka enää yli 40 v miehen kanssa tekee lapsia jos tämä ei ole rikas? Yksi ihminen kehtaa katkaista pitkän suvun ja ihan varmasti kyttää perintöä!
ap
No mikäs hätä pojalla "40-kymppisenä", jos kerran on perintöäkin luvassa?!
Miksi vitussa niitä lapsia pitää hankkia jos ei halua? :"DDD En ole todellakaan lapsi ihminen. Mua ei vain kiinnosta hankkia lapsia. Maapallo on muutenkin ylikansoittunut ja mä haluan keskittyä tässä elämään itseäni varten. Muutaman vuoden päästä kolemkymmentä täytän ja vauvakuumetta ei ole. Tajusin jo 13 vuotiaana että en halua äidiksi.
Miniäni = kaikki samanikäiset naiset. Kaikki tuon yhden syytä! Itsessäni tai lällyssä rivivätyspojassanihan ei ole mitään vikaa, olemme kaikin puolin täydellisiä valioyksilöitä.
Miksi tuppaat nokkaasi muiden asioihin ja yrität päättää heidän puolestaan ja määrätä koko elämänsä???
Vau kertakaikkiaan, mitä kypsää puolueetonta, aina kannustavaa empaattisen sympaattista sydämensivistyneen, kaikille tasapuolisen ja oikeudenmukaisen epäitsekkään yliälykön pohdintaa.
Kuullostat mieheni äidiltä. Sillä erotuksella että hän on kieltänyt meitä hankkimasta lapsia :D
Sussa olisi ainesta mennä Kauniisiin ja rohkeisiin :D Sun täytyy nyt mennä seuraavaksi vamppaamaan miniäsi isä kostoksi.