Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kiirehtivät seurustelussa?

Vierailija
27.12.2017 |

Ekoilla ja toisilla treffeillä alkaa puheet yhteenmuutosta, kihloista ja lapsista. Eräskin ukko olisi vienyt minut näytille ja esitellyt perheelleen, vaikka olimme ensitreffeillä! En tajua, mutta turhan kiire tuntuu olevan. Mikä kiire miehillä on? Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat näyttää, että ovat oikeasti kiinnostuneita sitoutumaan eivätkä vain pelaile

Vierailija
2/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne on, jotka kiirehtii ja haluaa heti hankkiutua paksuksi, että pääsee kihloihin ja naimisiin ja saa miehen kahleisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei onneksi nyt vielä ekoilla treffeillä ole tullut puheeksi kihlat tai yhteenmuutto :D huh, juoksisin kyllä kovaa jos joku tahtoisi tuollaista vauhtia edetä, että vanhemmillekkin pitäisi jo esittäytyä.

Tuoreessa suhteessa itse aina muistuttelen että älä huoli, en mä tänne jää asumaan vaikka kiharrin lojuukin tossa pöydällä hetken :D

Vierailija
4/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne on, jotka kiirehtii ja haluaa heti hankkiutua paksuksi, että pääsee kihloihin ja naimisiin ja saa miehen kahleisiin.

Se on vaan niin ilmiselvää kun nainen alkaa lähestyä neljääkymmentä, heti latelee ekatreffeillä pöytään haaveensa lapsista ja punaisesta talosta perunamaineen. Kiire olisi jo pullaa saada uuniin ennenkuin parasta ennen-päivämäärä umpeutuu. Yritä siinä sitten edetä romanttisesti, kun tuntuu että nainen näkee minussa vain koeputkellisen spermaa.

Vierailija
5/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä muuten ei ole mitään väärää, että halutaan kihloihin pian ja perhettä perustamaan, vaikka se voikin olla kovin käytännönläheinen lähestymistapa.

Vierailija
6/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mäkin olen ihmetellyt. Mies oli meidän suhteessa se, joka halusi kihloihin ja naimisiin. Häät oli alle vuoden sisään ensi tapaamisesta. Mies oli myös se, joka alkoi haluta lapsia. Ehkäpä hänen ajatuksenaan oli jotenkin varmentaa ja virallistaa suhteemme näin. Jos asia olisi yksin minusta riippunut niin voisipa olla, että suhde ei olisi edennyt tälle tasolle.

Vierailija
8/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesystäväni ainakin oli ihan(an) romanttinen lälly, kun aloimme seurustella. Hän oli ollut muutaman vuoden ilman naiskontaktia edellisten pettymysten takia, joten oli ihan luonnollista (ainaki minusta), että hän oli innokas.

Mihinkäs minä siitä olisin säikähtänyt, olen itsekin todella innokas kaikilla osa-alueilla elämässäni.

Vierailija
9/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että pillua pitäisi saada. Epätoivoisimmat latelee kaikki kortit pöytään heti ensimmäisessä jaossa ja, tyhmiä kun ovat, toivovat vastapuolen ymmärtävän että "jos nämä kaikki tuon pöytään niin kai nyt vähän saa jo tällä rahalla dipata mulkkua toosaan?"

'Omassa mielessäni nämä henkilöt käyttävät kyseisiä termejä intiimialueista. (toim. huom.)'

Vierailija
10/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset kiirehtii? Ekoilla treffeillä pitäisi heti mennä jalat alta tms höpönlöpöä. Ihmiseen tutustuminen vaatii aikaa ja "vaivaa", mikä ei tätä nykyä ketään kiinnosta. Syystäpä siitä jatkuvasti törmää ihmisiin joihin törmäsi 4 vuotta sitten...edelleen odotetaan, että ne jalat lähtee alta..:)

Vierailija
11/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä muuten ei ole mitään väärää, että halutaan kihloihin pian ja perhettä perustamaan, vaikka se voikin olla kovin käytännönläheinen lähestymistapa.

Ei kai, mutta en halua kihloihin miehen kanssa, jota en tunne hyvin. Vielä vähemmän haluan lapsia sellaisen ihmisen kanssa..Mistä sitä tietää jos mies paljastuukin naistenhakkaajaksi.

Vierailija
12/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan niin ilmiselvää kun nainen alkaa lähestyä neljääkymmentä, heti latelee ekatreffeillä pöytään haaveensa lapsista ja punaisesta talosta perunamaineen. Kiire olisi jo pullaa saada uuniin ennenkuin parasta ennen-päivämäärä umpeutuu. Yritä siinä sitten edetä romanttisesti, kun tuntuu että nainen näkee minussa vain koeputkellisen spermaa.

Ja lompakon, ja tuen & turvan.

Vierailija
13/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen erään miehen, joka on seurustellut aina 1-2 v. Ei yhtään yhden yön suhdetta. Hän itse sanoo aina jäävänsä roikkumaan, kunnes joku kiva tulee vastaan. Hän roikkuu niin kauan, kunnes tajuaa, ettei tästä mitään tule.

Vierailija
14/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei edes huolita treffeille, sinua miehet kosivat. Pienet ovat huolesi meidänkaltaisiin naisiin verrattuna. Tekisin mitä vain, että olisin rakastettu ja hyväksytty, jokainen kaipaa noita asioita myönsivätpä he sitä itselleen tai eivät. En ole koskaan kelvannut suhteeseen, ja olen helvetti sentään jo 24-vuotias. Jos ei tässä priimaiässä miehiä sada ovista ja ikkunoista, niin ei niin tule käymään myöhemminkään. Vituttaa olla tällainen no-life luuseri, joka tuhlaa elämänsä parhaat vuodet neljän seinän sisällä ilman ystäviä, aktiivista sosiaalista elämää, elämyksiä, seikkailuja, kokemuksia ja seurustelukumppania. Kuihdun pois sisältä päivä päivältä enemmän, olen jo menettänyt lähes kokonaan toivoni siitä, että elämäni muuttuisi paremmaksi jonakin päivänä.

Vierailija
15/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP yleistää? Kummassakin sukupuolessa on noita takertujia ja sitten niitä jotka eivät halua sitoutua.

Vierailija
16/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät puoleesi tuontyyppisiä miehiä tai sitten olet niin hyvä saalis että miehen on pakko saada sinut kokonaan itselleen ennen kuin joku muu ehtii napata!

Itse olen tavannut vain kerran miehen joka hullaantui minusta ihan liikaa. Kun torjuin hänet niin muuttui ihan mielisairaaksi vainoajaksi. Lähetteli lahjoja. Lähetti päivässä kymmeniä viestejä. Soitteli myös kavereilleni ja haukkui minut hu*****si.....

Vierailija
17/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutostauti kirjoitti:

Totuus on että pillua pitäisi saada. Epätoivoisimmat latelee kaikki kortit pöytään heti ensimmäisessä jaossa ja, tyhmiä kun ovat, toivovat vastapuolen ymmärtävän että "jos nämä kaikki tuon pöytään niin kai nyt vähän saa jo tällä rahalla dipata mulkkua toosaan?"

'Omassa mielessäni nämä henkilöt käyttävät kyseisiä termejä intiimialueista. (toim. huom.)'

Muista pilkut.

Vierailija
18/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei edes huolita treffeille, sinua miehet kosivat. Pienet ovat huolesi meidänkaltaisiin naisiin verrattuna. Tekisin mitä vain, että olisin rakastettu ja hyväksytty, jokainen kaipaa noita asioita myönsivätpä he sitä itselleen tai eivät. En ole koskaan kelvannut suhteeseen, ja olen helvetti sentään jo 24-vuotias. Jos ei tässä priimaiässä miehiä sada ovista ja ikkunoista, niin ei niin tule käymään myöhemminkään. Vituttaa olla tällainen no-life luuseri, joka tuhlaa elämänsä parhaat vuodet neljän seinän sisällä ilman ystäviä, aktiivista sosiaalista elämää, elämyksiä, seikkailuja, kokemuksia ja seurustelukumppania. Kuihdun pois sisältä päivä päivältä enemmän, olen jo menettänyt lähes kokonaan toivoni siitä, että elämäni muuttuisi paremmaksi jonakin päivänä.

Ota vanhempi mies, sinulla on siinä etu.

Vierailija
19/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rysän päälle niillä kiire vaan on.

Vierailija
20/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noille miehille kelpaa kuka tahansa nainen. En usko, että haluat olla kuka tahansa. Minä en ainakaan halua, mutta haluan että minua rakastetaan aidosti, haluan olla erityinen yhdelle miehelle. Älä masennu, koska onni on omasta asenteesta kiinni. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän