Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten välttää ottamasta yhtä huonoa kumppania kuin edellinen oli?

Vierailija
27.12.2017 |

Moni mamma on nyt joulun alla eronnut mänttimiehestä, joka kohtelee huonosti ja on törkeä. Sanotaan, että ihminen hakeutuu samanlaisten ihmisten pariin aina uudestaan ja siksi uusikin kumppani on usein vastaava sika tai nalkuttaja kuin edellinen. Toisaalta sanotaan, että huonosta suhteesta oppii, mitä pitää välttää. Miten käytännössä voi välttää samat virheet? Itsellä päättyi nyt kolmas parisuhde. Jokaisen jälkeen olen muka oppinut, mitä välttää. Ja kerta kerralta on ollut loppupeleissä huonompi valinta. Eli miten oikeasti tietää, ettei ole taas ottamassa vastaavaa mänttiä? Itsellä kriteeri on ollut "ei mielenterveysongelmaista, vaan tasapainoinen ihminen" mutta kaikki olleet lopulta persoonallisuushäiriöisiä. Ja asia paljastunut vasta kun on jo alkanut seurustella eli valinta tehty.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa ajatella, että mikä minussa vetoaa traumaattisen lapsuuden kokeneisiin ja mikä heissä on vedonnut minuun. Jos en sitä keksi, niin joudun taas ojasta allikkoon. Ehkä se, etten ole halunnut ikinä mitään machoa pullistelijaa on sitten saanut minut hakeutumaan tuollaisten "herkkien" (lue: mt-ongelmaisten) pariin. Mutta mikä minussa on se, mikä vetoaa heihin. Koskapa ei minua juuri ole mitkään pullistelijat lähestyneet edes. Olisiko seuraavaksi katseltava jotain perusäijää, tyyliin rekkakuski.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla