Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Miltä tuntuu olla ihastuksen kohde?

Vierailija
27.12.2017 |

Onko se ärsyttävää, epämiellyttävää, outoa vai miellyttävää? Miltä tuntuu, jos se ihailijanne koettaa sisukkaasti viilentää tunteitaan sinuun? Pystyttekö kokemaan empatiaa ihailijaanne/ihailujoitanne kohtaan?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.. Olen aina ollut se ihailija, en ihailtava.

Vierailija
2/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaannuttavalta lähinnä. Olen itse varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva härnätä miehiä. :)

Vierailija
4/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu tietenkin täysin siitä, olenko itse ihastunut.

Vierailija
5/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska joko niitä ihailijoita ei ole ollut, tai he ovat tehneet kaikkensa etteivät näyttäisi ihastustaan. En osaa lukea ajatuksia.

Vierailija
6/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällee tinderdeittien aikakaudella on se välillä hieman raskasta kun lähes jokainen mies ihastuu minuun ensimmäisillä treffeillä ja itse en saa mitään fiilistä aikaiseksi. Sitten kännykkä laulaa viikon joskus jopa kuukauden kun nää miehet yrittää saada toisen mahdollisuuden. Jos sitä joskus vielä löytäisi sellaisen joka itsellekin kolahtaa..

Vierailija
7/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteena olo on karseeta ja vaivaannuttavaa jos ei ole tunteita vastapuolta kohtaan. Eli jos toinen ei vastaa tunteisiin, ota etäisyyttä, nuole haavasi ja etsi  toinen kohde sen sijaan että teet sen ei-kiinnostuneen elämästä hvettiä kuolaamalla, stalkkaamalla ja painostamalla sitä.

Vierailija
8/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävältä suoraansanottuna, olen yrittänyt pukeutua epäseksikkäästi jotta ei tulisi niin huomatuksi, mutta ei sekään auta.

Vierailija
9/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan kertonut, että olisi ollut ihastunut tai edes kiinnostunut. Ei edes ne kaksi, joita olen lyhyesti tapaillut. He jättivät minut/eivät halunneet enempää, joten mitään suurempaa kiinnostusta ei ainakaan ollut. En siis naisena tiedä, miltä tuo tuntuu tai miten siihen reagoisi. Olen ruma.

Vierailija
10/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä mihinkään ilman että joku jää haikailemaan perään. Olen saanut parisuhteista (lue: miesten vaatimuksista ja itsekkyydestä) tarpeekseni ja ikääkin alkaa jo olla, niin että luulisi että saisi olla jo rauhassa. Ei saa, joten vietän aikaani mieluiten kotosalla. 

Vierailija
11/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun on kerran ollut mies ihastunut ja silloin olin itsekin ihastunut häneen, joten ihanaltahan se tuntui. Sen lisäksi olen muutamaan kertaan ollut itse yksipuolisesti ihastunut saamatta vastakaikua, ja se on tuntunut lähinnä tuskalliselta.

Vierailija
12/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo ihastuneensa olen vaikuttunut hänen rohkeudesta ja avoimmuudesta. Suhtaudun myönteisesti. Jos joku ei sano oletan että hän ei ole ihastunut. En osaa lukea kenenkään ajatuksia.

Vierailija
13/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä jos olen ihastunut kyseiseen henkilöön. Se olen minä joka ihastun. Yleensä miestä ei kiinnosta tai haluaa vain seksiä. :(

Vierailija
14/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, sainhan kerran suloisen kirjeen, se oli söpöä! Tapasin hänet, mutta hän oli 10v. nuorempi.

Vierailija
15/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun toinen antaa kuvan että on ihastunut ja lirputtaa. Samalla omat hälytyskellot soi päässä ja huomaa että se joka antoi kuvan ihastuksesta on koko ajan haku päällä toisaalla ihan kympillä ja puhelee vähän mitä sattuu ja jää koko ajan kiinni pienistä jutuista, jollei nyt suoraan valheista niin kaikista epätarkkuuksista jne. Eipä se mieltä ylennä. Hänestä pitäisi vielä olla mustis sitten...

Vierailija
16/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Muhun ei ole kukaan ollut koskaan ihastunut, tai jos on niin ei ole sitä millään tavalla ilmaissut. Miehet kiinnostuvat seurastani korkeintaan saadakseen seksiä. Suurin osa ei halua kanssani edes sitä. Ja tuskin tarvitsee erikseen mainita, että olen aika ruma.

Vierailija
17/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä. Usein tulee yllätyksenä että on ollut ihastunut. Etenkin jos on esittänyt kylmää ja etäistä. Minusta olisi hyvä kertoa tästä ihastuksesta.

Tosin olen itsekin nyt ihastunut, enkä kerro.

Vierailija
18/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista käy aika hyvin selväksi, että on (kauniita) naisia joihin ihastutaan ja paljon naisia joihin ei ihastuta. Tavisnaiset ovat miehille pitkälti ilmaa, vaikka miehistäkin suurin osa on ihan tavallisia. Itsekin kuulun näihin joihin ei ihastuta, joitain seksin vonkaajia on ollut, mutta ei sellainen oikeastaan herätä tunteita suuntaan tai toiseen.

Vierailija
19/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista käy aika hyvin selväksi, että on (kauniita) naisia joihin ihastutaan ja paljon naisia joihin ei ihastuta. Tavisnaiset ovat miehille pitkälti ilmaa, vaikka miehistäkin suurin osa on ihan tavallisia. Itsekin kuulun näihin joihin ei ihastuta, joitain seksin vonkaajia on ollut, mutta ei sellainen oikeastaan herätä tunteita suuntaan tai toiseen.

Kieltämättä sen myötä se suhtautuminenkin näyttää olevan aika kaksijakoista: ne kauniit pukeutuvat epäseksikkäämmin karkoittaakseen niitä ihailijoita sekä suhtautuvat lähinnä kyllästyneen vihamielisesti ja sitten osalla ei ole moisesta minkäänlaista kokemusta.

Vierailija
20/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma ja yksi mies on todella ihastunut. En voi ees harkita, koska on asiakas.