Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Miltä tuntuu olla ihastuksen kohde?

Vierailija
27.12.2017 |

Onko se ärsyttävää, epämiellyttävää, outoa vai miellyttävää? Miltä tuntuu, jos se ihailijanne koettaa sisukkaasti viilentää tunteitaan sinuun? Pystyttekö kokemaan empatiaa ihailijaanne/ihailujoitanne kohtaan?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä kuka tai mikä ihastuu. Lapset, koirat ja kissat ihastuvat minuun muitta mutkitta, heidän vanhempansa tai niiden omistajat pienellä viiveellä mutta tuotapikaa minulla on jälleen uusia hyvänpäiväntuttuja.

Miesten ihastuminen on vähän vaivaannuttavaa, olen sinkku omalla päätöksellä enkä etsi seuraa enkä varsinkaan ensi silmäyksellä ihastuneista, se on jotenkin kammottavaa, tulee mieleen että ketä mahdan muistuttaa ja mitä tuon kyseisen henkilön mieleen. Alankin aika pian jutella jonninjoutavia jokapäiväisiä asioita tämmöisen henkilön kanssa karkottaakseni hänen mielessään rakentuneen kuvan minusta. Keskustelen tarkoituksella tylsistä asioista saadakseni hänelle turn off- reaktion päälle, viemärin avauksesta kohkaaminen on suosikkini :), pohjaanpalaneen kattilan kanssa taistelu toimii myös hyvin, samalla saan viestitettyä että olen surkea kokki ;).

Pienellä luovuudella heistä pääsee..

Joidenkin miesten kanssa on kuitenkin tultava toimeen liikeasioiden takia, varattujen kanssa vain monikkokeskustelua tyyliin "miten teillä ...", vapaiden kanssa voi vääntää koko jutun tyhmäksi huumoriksi ja odotella rauhassa että he löytävät uuden ihastuksen, hommaa voi vauhdittaa tarinoilla koiran oksennusten siivouksesta.

Vierailija
22/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista käy aika hyvin selväksi, että on (kauniita) naisia joihin ihastutaan ja paljon naisia joihin ei ihastuta. Tavisnaiset ovat miehille pitkälti ilmaa, vaikka miehistäkin suurin osa on ihan tavallisia. Itsekin kuulun näihin joihin ei ihastuta, joitain seksin vonkaajia on ollut, mutta ei sellainen oikeastaan herätä tunteita suuntaan tai toiseen.

Kieltämättä sen myötä se suhtautuminenkin näyttää olevan aika kaksijakoista: ne kauniit pukeutuvat epäseksikkäämmin karkoittaakseen niitä ihailijoita sekä suhtautuvat lähinnä kyllästyneen vihamielisesti ja sitten osalla ei ole moisesta minkäänlaista kokemusta.

Niinpä. Miehet valittavat että naiset ovat töykeitä kun heitä lähestyy, mutta mikäs ihme se on kun kaikki miehet lähestyvät aina niitä samoja naisia kyllästymiseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se imartelevaa, että 10 vuotta nuoremmat miehet ihastuvat minuun. Mukavaa pientä flirttiä, täysin viatonta.

Vierailija
24/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista käy aika hyvin selväksi, että on (kauniita) naisia joihin ihastutaan ja paljon naisia joihin ei ihastuta. Tavisnaiset ovat miehille pitkälti ilmaa, vaikka miehistäkin suurin osa on ihan tavallisia. Itsekin kuulun näihin joihin ei ihastuta, joitain seksin vonkaajia on ollut, mutta ei sellainen oikeastaan herätä tunteita suuntaan tai toiseen.

Olen tavismies ja ihastunut moneenkin tavisnaiseen, mutta aika samanlaista ollut käytös kuin ihailuun kyllästyneillä mallisiskoillaankin.

Vierailija
25/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaantunut olo, ei tee mieli olla samassa tilassa.

Olisi helpompaa, jos miehet osaisi peittää sen ja vasta kun on ystävystytty, esim työpaikalla niin voi jotenkin sen ilmaista. Uudet lääkärit töllää ja töllää ja se vituttaa.

Vierailija
26/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitoutunut parisuhteeseeni enkä halua erityistä huomiota muilta miehiltä. Joskus olen joutunut kiusallisiin tilanteisiin kun olen ihan perus ystävällinen ja kohtelias. En tosiaankaan flirttaile, joten nykyisin olen kohteliaasti tyly kaikille, ettei mitään väärinkäsityksiä synny.

Vierailija
27/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavismies ja ihastunut moneenkin tavisnaiseen, mutta aika samanlaista ollut käytös kuin ihailuun kyllästyneillä mallisiskoillaankin.

Niinpä niin, väärin ihastuttu.

Vierailija
28/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuo tavisnaiset olleet oikeasti taviksia, vai niitä "söpöjä naapurintyttöjä", joita miehet usein pitävät taviksina, mutta jotka oikeasti ovat kauniita, tosin malleiksi liian lyhyitä.

Vierailija
29/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuo tavisnaiset olleet oikeasti taviksia, vai niitä "söpöjä naapurintyttöjä", joita miehet usein pitävät taviksina, mutta jotka oikeasti ovat kauniita, tosin malleiksi liian lyhyitä.

Niin kuka heitä sitten pitää kauniina? Liian usein miehillä ei riitä itseluottamus lähestyä kaunista ja älykästä naista. He ajattelevat, että ei heillä ole mitään mahdollisuuksia, vaikka usein on juuri toisinpäin.

Vierailija
30/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta vaadin kuvaa, millaista lapiolla naamaan hakattua naiset itse pitää taviksena. Miehistähän kun 80% on taviksia ja näyttävät ihan normaaleilta kuitenkin.

Vierailija
31/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta, jos ihastus on molemminpuolista. Mutta jos ihastuja ei kerro sitä minulle, en varmaan edes huomaa. 

33/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tunnu mitenkään erityisen jännältä. Mutta toki jännyys riippuu myös ihailijasta.

Vierailija
34/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta. Sinä aikana on muutama mies ihastunut minuun. Yleensä olen ollut siitä kiusaantunut ja pyrkinyt olemaan samassa tilassa mahdollisimman vähän. En ole osoittanut huomanneeni ihastumista millään tavalla.

Pari kertaa olen myös itse ihastunut. En ole sillekään tehnyt mitään. Ihastuksen kohteet ovat olleet mielenpiristyksiä ja ihastus on pikkuhiljaa laantunut. Olen ollut tosi tyytyväinen itseeni, kun en ole lähtenyt toimimaan millään tavoin. Pitkään parisuhteeseen mahtuu monenlaista. Olen myös useaan otteeseen "ihastunut" mieheeni uudestaan ja hän minuun. Haluan olla hänen kanssa elämäni loppuun asti enkä ikinä vaarantaisi sitä millään tavalla.

Vierailija
35/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan miehestä. Usein tulee yllätyksenä että on ollut ihastunut. Etenkin jos on esittänyt kylmää ja etäistä. Minusta olisi hyvä kertoa tästä ihastuksesta.

Tosin olen itsekin nyt ihastunut, enkä kerro.

Tämä. En uskalla itsekään kertoa mutta haluaisin ja toivoisin että toinen osapuoli kertoisi. Ei se tee mitään stalkkeria tai ällö kuolaajaa jos kertoo tunteistaan. Siitä kyllä pääsee eteenpäin suuntaan tai toiseen. Jos toista ällöttää toisen tunteet se kertoo enemmän tämän epäkypsyydestä.

Vierailija
36/36 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imartelee. Voi tuntua myös kiusalliselta, kun ei haluaisi aiheuttaa toiselle pahaa mieltä mutta on pakko antaa pakit. Seurustelen siis jo.