Vauvat on niin ihania!!!
Olen lapseton nuori nainen. Olen alkanut tykätä valtavasti vauvoista. Vitsi ne on ihanan suloisia ja viattomia ❤️❤️❤️
Kommentit (14)
Noissa vauvahuuruissa kannattaa lueskella aiheesta "ensimmäinen vauvavuosi, parisuhde vauvavuotena jne".
Hyvä hyvä, tee paljon vauvoja ettemme kuolisi sukupuuttoon.
M
Ihanat pienet vauvelit käärössä lämpimässä tutti suussa❤️😍
Vierailija kirjoitti:
Noissa vauvahuuruissa kannattaa lueskella aiheesta "ensimmäinen vauvavuosi, parisuhde vauvavuotena jne".
Olen saanut esimerkin omista vanhemmistani. Meitä on kolme lasta ja vanhemmat ovat olleet naimisissa yli 25v. He ovat täydellinen malli minulle.
Ap
Joo sillon ku ne ei itke. Käly on nyt raskaana ja ensimmäinen asia mitä sanoin omalle miehelle on, et meille ei sitte tuu ainakaa 10 vuoteen.
N25
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi lasta eikä vauvavuodet ole olleet yhtään rankkoja. Avoliitossa lasten isän kanssa 8v. Yhteiseloa takana yli 10v. Parisuhteemme on vain syventynyt lasten myötä. Eli äläpäs yleistä.
Koiranpennut on kaikista ihanimpia ❤️
Toki vauvatkin suloisia
Hyi onneksi en itse halua enkä aio hankkia. Liikaa vastuuta
Juu... ymmärrän.
Itse kuitenkin olen aina pitänyt "isoista" lapsista paljon enemmän eli vähintään nelivuotiaista. Niillä on usein hulvattoman hauskat jutut.
Itselläni on kolme lasta ja omista vauvoistani tietysti olen aina tykännyt. En kuitenkaan lämpene juuri muiden vauvoille.
Ihan vastasyntyneet herättävät kyllä oudon suojelutarpeen tunnun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi lasta eikä vauvavuodet ole olleet yhtään rankkoja. Avoliitossa lasten isän kanssa 8v. Yhteiseloa takana yli 10v. Parisuhteemme on vain syventynyt lasten myötä. Eli äläpäs yleistä.
Mukava kuulla tälläisiakin kokemuksia :)
Vierailija kirjoitti:
Hyi onneksi en itse halua enkä aio hankkia. Liikaa vastuuta
Hyi on outo sanavalinta, kun ei halua vastuuta.
Sain itse vauvan tänä vuonna ja allekirjoitan täysin, vaikken aiemmin ole ollut mikään pikkuvauvaihminen!. Minäkään en ole kokenut vauvavuotta raskaaksi, yövalvomisista huolimatta. Elämä on niin kiireetöntä. Miehen kanssa suhde voi ihan hyvin. Ehkä tähän auttoi se ettemme odottaneet ennakolta mitään onnen huumaa. Kuvitelmat olivat ennakolta aika realistisia.
Niin he ovat :)