Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääkaapissa 3 purkkia vanhenevaa kermaa

Vierailija
27.12.2017 |

Mitä teen kolmesta 2dl purkista kermaa? Menevät vanhaksi tänään. Luulin tarvitsevani jouluruokiin, mutta jäi käyttämättä.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minä juuri kirjoitin mihin käytin ylimääräisen kerman joka oli jääkaapissa ja menossa kohta vanhaksi. Sun kannattaa käydä specsaversilla jos ei lukeminen suju.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma jonka onnistuin ratkaisemaan. Jääkaapista loppui nimittäin maito niin laitan kahviini ruokakermaa. Ihan hyvältä maistuu eikä tarvitse tehdä turhaa kauppareissua.

Tässä ketjussa aiheena on kuitenkin kerma.

Puhuit ruokakermasta, et kermasta.

Vierailija
62/74 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattikeittoa ja juustokakku😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihvin loput, sipulin loput, kerma, makaronia, muna - laatikko uuniin!

Vierailija
64/74 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miehesi heittämään kermat päällesi

Vierailija
65/74 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto... Käytiin äsken miehen kanssa kaupassa (ollaan kavereiden luona pari yötä ja mentiin ostoksille, ettei oltaisi ihan pummina). Mies sanoi, että kaveriperheen vaimo käski ostaa kaupasta kermaa. Minä siihen ihmettelin, että "mutta siellähän on ne kolme purkkia." Mies ei tajunnut ja minäkin vähän ihmettelin, että mistä mä sen oikein tiedän, mutta nyt taisi mennä tältä mammalta av ja todellisuus sekaisin...

Vierailija
66/74 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ne siellä kaapissa ovat? Heitä jo roskiin!

Vierailija
67/74 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kruunutettu, miksi tippuu?

Tarvitsen ideoita!

Vierailija
68/74 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kermamakaronilaatikko

Vierailija
69/74 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma jonka onnistuin ratkaisemaan. Jääkaapista loppui nimittäin maito niin laitan kahviini ruokakermaa. Ihan hyvältä maistuu eikä tarvitse tehdä turhaa kauppareissua.

Varsinainen urpo.  Et taida tietää, mitä on kerma :D

Uskoakseni on helpompaa kouluttaa simpanssista raketti-insinööriä kuin selittää sulle mitä kerma on. Keskustelu kanssasi ei ole millään tavoin hedelmällinen joten taidan tehdä jotain hyödyllisempää kuten syöttää helmiä sioille. Jää hyvästi ei niin välkky ystäväiseni.

Vierailija
70/74 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööh ruokakerma on kermaa. Kermatyyppien ainoa ero on rasvapitoisuus ja vaahtoutuminen esimerkiksi ruokakermalla ja kahvikermalla on sama rasvapitoisuus.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minä juuri kirjoitin mihin käytin ylimääräisen kerman joka oli jääkaapissa ja menossa kohta vanhaksi. Sun kannattaa käydä specsaversilla jos ei lukeminen suju.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
71/74 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen urpo.  Et taida tietää, mitä on kerma :D

Uskoakseni on helpompaa kouluttaa simpanssista raketti-insinööriä kuin selittää sulle mitä kerma on. Keskustelu kanssasi ei ole millään tavoin hedelmällinen joten taidan tehdä jotain hyödyllisempää kuten syöttää helmiä sioille. Jää hyvästi ei niin välkky ystäväiseni.

ä

Uskoakseni Mr. Kruunu kommentoi! Olethan sinä melkein insinööri ku isä oli.

Vierailija
72/74 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööh ruokakerma on kermaa. Kermatyyppien ainoa ero on rasvapitoisuus ja vaahtoutuminen esimerkiksi ruokakermalla ja kahvikermalla on sama rasvapitoisuus.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, et ole tainnut purkin kyljestä lukea, mitä eroa niillä onkaan. Mutta eihän moni muukaan.  Siksi luullaan kermaksi vaikka mitä litkuja.

Vierailija
73/74 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei  ruokakerma ole kermaa. Kermassa on vain kermaa, ruoka"kerma" on laimennettua huuhaata.

Vierailija
74/74 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei  ruokakerma ole kermaa. Kermassa on vain kermaa, ruoka"kerma" on laimennettua huuhaata.

Oliskin vain pelkkää "laimennettua" :D