Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kateellinen jollekin, jolla on hyvä kroppa?

Vierailija
26.12.2017 |

Minä olen. Tiedän, että saisin hyvän kropan tekemällä työtä sen eteen, mutta laiskuus voittaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen kateellinen miehille, joiden vaimolla on hyvä kroppa.

Vierailija
22/31 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kateutta. Saatan ajatella itsestäni, että pitäisi laihduttaa ja näyttäisin paremmalta muutama kilo laihempana, mutta en vertaa itseäni keneenkään muuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihaläski. Olen aina haaveillut timmistä kropasta ja aion nyt yrittää hankkia sellaisen. Pelkään silti, että mitä jos siitä ei tulekaan kivaa? Mitä jos kaikki ällöt äijät vaan lähentelee ja naiset kadehtii? Nyt jo tunnen oloni epämukavaksi, kun ylipainoisemmat ystäväni kehuvat hoikkuuttani. Tuntuu että aiheutan heille pahaa oloa (kateutta) ja se ahdistaa. Olen tosi ujo enkä ole koskaan osannut suhtautua huomion saamiseen.

Silti, en kestä tätä lössövartaloani enää ja haluan muuttua. Saa nähdä miten käy.

Vierailija
24/31 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti syystä että; olen omenavartaloinen jolla ei laihanakaan ollut kuin iso lattaperse mutta ei vyötäröä. Ei oikein tissejä ja kaikki ruumiinosat ihan 'eri paria'. Mikään vaate ei ole oikein koskaan istunut kunnolla päälle eikä näyttänyt kovin hyvältä. Ihan hirveä kroppa mulla ja varmaan Suomen huonoin. Vaikka kuvissa olen laiha niin olen vaan muodoton pötkylä. Vanhemmiten kaikki läski kerääntyy mahaan kuten ompulla on tapana. Mikään vaate ei istu ja tämä kroppa on syönyt itsetunnon nuoruudesta lähtien vaikuttaen kaikkeen. Vaikka kroppani on vahva ja olen vanttera niin mikään lihas ei ikinä näy vaan kaikki jää ihon alle näkymättömiin. Puolet geeneistä Karjalasta ja kaikki toisen vanhemman puolelta todella lyhyitä pyöreitä 'tynnyreitä'. Että täytyy sanoa että olen ollut kateellinen niille joilla on vyötärö, jotka ovat siroja ja pitkäraajaisia ja kroppa ihan tasapainossa ilman mitään hirmu treenejä. Itsellä näin ei ole koskaan ollut.

Vierailija
25/31 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Tiedän, että saisin hyvän kropan tekemällä työtä sen eteen, mutta laiskuus voittaa.

Miten tiedät sen?

Kyllähän jokainen saa hyvän kropan treenaamalla. Kaikille toki tulee omanlaisensa hyvä kroppa, mutta kyllä se urheilullinen ja terve kroppa on hyvä, olipa se millainen tahansa :)

ap

Hyvä kroppa tulee tosi harvoille treenaamalla. Muutamallakin puolitutulllani on takana kymmenen vuoden ahkera salilla käynti, mutta ei tule hyvää kroppaa ei. Koska: 1) ovat lyhyitä naisia (160cm) 2) lyhyt ja paksu kaula 3) tanakat persaus ja reidet (eivät mene tähän muodikkaaseen latinonaiskastiin, sillä vyötäro ei ole tarpeeksi kapea) 4) liian lyhyet jalat 5) yläkroppa liian massiivinen, sirous puuttuu kokonaan.

Lihasta näissä naisissa on sopivasti, ei kuitenkaan liikaa. Pulma liittyy siihen, että perusolemukseltaa lyhyet ja tanakat ihmiset ovat lyhyitä ja tanakoita, vaikka kuinka treenaisivat ja yrittäisivät hoikentua.

Vierailija
26/31 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus sinänsä on ikuista, mutta kadehtimasta  voi kyllä päästä irti, jos itse haluaa.

Eli kateudesta voi ja on täysin mahdollista vapautua.

Vierailija
27/31 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yleensä kateellinen mistään. Eikä tämäkään tee poikeusta.

Vierailija
28/31 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus sinänsä on ikuista, mutta kadehtimasta  voi kyllä päästä irti, jos itse haluaa.

Taas näitä jeesustelijoita...Huoh....

Vierailija
29/31 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tiedät sen?

Kyllähän jokainen saa hyvän kropan treenaamalla. Kaikille toki tulee omanlaisensa hyvä kroppa, mutta kyllä se urheilullinen ja terve kroppa on hyvä, olipa se millainen tahansa :)

ap

Hyvä kroppa tulee tosi harvoille treenaamalla. Muutamallakin puolitutulllani on takana kymmenen vuoden ahkera salilla käynti, mutta ei tule hyvää kroppaa ei. Koska: 1) ovat lyhyitä naisia (160cm) 2) lyhyt ja paksu kaula 3) tanakat persaus ja reidet (eivät mene tähän muodikkaaseen latinonaiskastiin, sillä vyötäro ei ole tarpeeksi kapea) 4) liian lyhyet jalat 5) yläkroppa liian massiivinen, sirous puuttuu kokonaan.

Lihasta näissä naisissa on sopivasti, ei kuitenkaan liikaa. Pulma liittyy siihen, että perusolemukseltaa lyhyet ja tanakat ihmiset ovat lyhyitä ja tanakoita, vaikka kuinka treenaisivat ja yrittäisivät hoikentua.

Pelkkä lyhyys ei ole este hyväkroppaisuudelle. Kyse on vartalon mittasuhteista eikä pituudesta. Pitkälläkin voi olla sihteessa lyhyet jalat ja toisin päin. Eräs sopusuhtaisimman tietämäni, ja suuresti kadehtimani, vartalon omaava nainen on vain n 160 cm.

Vierailija
30/31 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kateellinen miehelleni, joka pystyy syömään ihan mitä vaan, ja silti sixpackit ym. vaan pysyy. Mutta toisaalta tiedän että kauneus on katoavaista, kun taas sielun kauneus on pysyvää. Eihän mieskään minun kroppaani ihastunut, vaan silmiini ja luonteeseeni. 

Vierailija
31/31 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä jeesustelijoita...Huoh....

No koita sinä sitten pysyä siinä aina ja joka tilanteessa muita  ihmisiä kohdatessasi tiiviisti kiinni, kun kerran pidät sitä kadehtimista parempana vaihtoehtona itsellesi.

Eihän  sinua mikään tietenkääm estä myrkyttämästä vaikka koko omaa elämääsi sillä kateudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan