Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Sannin lesbous vain mediatemppu?

Vierailija
26.12.2017 |

En jotenkin usko, että aidosti on naisiin päin. Ehkä joo voi vähän pussailla, mutta tosipaikan tullen eiköhän hänkin munaa kaipaa ja halua. Itse olen seksuaalivähemmistön edustaja ja siksi tulisinkin hyvin iloiseksi, jos kyseessä ei ole pelkkä erikoisuudentavoittelu. Jos jollain on tietoa asiasta, kerro.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä mediatemppuhan se on. Mutta tätä ei moni tiedä: niin on A Tuiskukin :)

Vierailija
2/12 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen seksuaalivähemmistön edustaja, ja asia on minulle aivan yhdentekevä niin kuin se on kenen tahansa julkisuuden henkilön kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tästä joku lehtijuttu? Mutta ennen kuin oli julkkis seurusteli tytön kanssa.

Vierailija
4/12 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tästä joku lehtijuttu? Mutta ennen kuin oli julkkis seurusteli tytön kanssa.

Mistä tiedät? Mä olen kuullut päinvastaista, että nimenomaan olisi ollut aiemmin miehiä. Mut nyt sitten kuhistaan hänestä ja Evelinasta. Tai ainakin kuhistiin jokin aika sitten.

Vierailija
5/12 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Mä olen kuullut päinvastaista, että nimenomaan olisi ollut aiemmin miehiä. Mut nyt sitten kuhistaan hänestä ja Evelinasta. Tai ainakin kuhistiin jokin aika sitten.

Seurusteli Lohjalla asuessaan yläasteella Elias Kaskisen kanssa, sitten Anni Lahen kanssa (joka oli Idolsissa). Selvästi biseksuaali eli kaikki käy.

Vierailija
6/12 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100 % varma en ole, mutta muistan kuulleeni kun Sanni veti "keikan" Helsingin Pitäjänmäessä silloisessa ravintola Hemmassa vuonna 2013 kun joku sanoi "Sannihan seurustelee sen ........ kanssa" ja nimi oli naisen.

Vierailija
7/12 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen seksuaalivähemmistön edustaja, ja asia on minulle aivan yhdentekevä niin kuin se on kenen tahansa julkisuuden henkilön kohdalla.

Mikä sattuma! Itse olen käynyt Radiomäellä kisaturistien joukossa!

Vierailija
8/12 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuiskuhan on homo. Joka väittää muuta, on tyhmä. Onhan se nyt ihan päivänselvää. :D

Vierailija
9/12 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai sekin on lesbo vai?

Vierailija
10/12 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahah tuiskun exä on mun ystävä

Vierailija
11/12 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valitsevat aina lopulta miehen ja miehen nimen. Ovat ohjelmoituja alistumaan väkivallalle ja olemaan huonompia.

Vierailija
12/12 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennin sasbous.