Onko Sannin lesbous vain mediatemppu?
En jotenkin usko, että aidosti on naisiin päin. Ehkä joo voi vähän pussailla, mutta tosipaikan tullen eiköhän hänkin munaa kaipaa ja halua. Itse olen seksuaalivähemmistön edustaja ja siksi tulisinkin hyvin iloiseksi, jos kyseessä ei ole pelkkä erikoisuudentavoittelu. Jos jollain on tietoa asiasta, kerro.
Kommentit (12)
Minäkin olen seksuaalivähemmistön edustaja, ja asia on minulle aivan yhdentekevä niin kuin se on kenen tahansa julkisuuden henkilön kohdalla.
En tiedä onko tästä joku lehtijuttu? Mutta ennen kuin oli julkkis seurusteli tytön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tästä joku lehtijuttu? Mutta ennen kuin oli julkkis seurusteli tytön kanssa.
Mistä tiedät? Mä olen kuullut päinvastaista, että nimenomaan olisi ollut aiemmin miehiä. Mut nyt sitten kuhistaan hänestä ja Evelinasta. Tai ainakin kuhistiin jokin aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Mä olen kuullut päinvastaista, että nimenomaan olisi ollut aiemmin miehiä. Mut nyt sitten kuhistaan hänestä ja Evelinasta. Tai ainakin kuhistiin jokin aika sitten.
Seurusteli Lohjalla asuessaan yläasteella Elias Kaskisen kanssa, sitten Anni Lahen kanssa (joka oli Idolsissa). Selvästi biseksuaali eli kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 % varma en ole, mutta muistan kuulleeni kun Sanni veti "keikan" Helsingin Pitäjänmäessä silloisessa ravintola Hemmassa vuonna 2013 kun joku sanoi "Sannihan seurustelee sen ........ kanssa" ja nimi oli naisen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen seksuaalivähemmistön edustaja, ja asia on minulle aivan yhdentekevä niin kuin se on kenen tahansa julkisuuden henkilön kohdalla.
Mikä sattuma! Itse olen käynyt Radiomäellä kisaturistien joukossa!
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä mediatemppuhan se on. Mutta tätä ei moni tiedä: niin on A Tuiskukin :)
Antti Tuiskuhan on homo. Joka väittää muuta, on tyhmä. Onhan se nyt ihan päivänselvää. :D
Vierailija kirjoitti:
ai sekin on lesbo vai?
Naiset valitsevat aina lopulta miehen ja miehen nimen. Ovat ohjelmoituja alistumaan väkivallalle ja olemaan huonompia.