Mistä huomaatte ensimmäisenä että olette lihoneet?
Mulla tissit paisuu järjettömiksi, siis liivien ympärysmitta riittää mutta kupit ei mahdu :( . AIvan paskin lihominen.
Kommentit (27)
En pysty paljoa lihoamaan, koska en suostu ostamaan isompia vaatteita. Joskus on rengas vyötäröllä ja housunnappi kireällä.
Silloin syön vähemmän ja urheilen enemmän.
Huomaan lihomisen ja laihtumisen ensimmäisenä mahasta. Lihoessa pömpöttää ja laihtuessa housut mahtuu päälle. Olen laihtunut vähäsen ilman syytä ja kylkiluutkin näkyvät. Kaveri sanoi, että olen laihtunut kasvoistakin, mutta itse en sitä huomaa.
Kasvoista ja housuista.
Toisilla kasvot on timmit ja muualla kropassa enemmän, mutta minulla tulee kasvoihin.
Maha. Oikeastaan koko keskikeho pullahtaa ikävästi. Mutta siitä myös vastaavasti ekana läski lähteekin kun alkaa ruokavaliota tiukistamaan.
Pilluni on tavallista syvemmällä sellaisten poimujen sisällä
Sisäreisistä näen itse helpoiten heti, kun rako kapenee. Jos lihon +3kg sisäreiset osuu yhteen kun polvet on yhdessä. Nyt on siis 3 kilon mittainen rako, kilon lihosimen jälkeen on 2 kilon... Tää on yllättävän tarkka :D!
Vatsa alkaa pömpöttää, housujen vyötärö kiristää epämukavasti. Tiimlasi alkaa muistuttaa tasapaksua pötkylää.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan lihomisen ja laihtumisen ensimmäisenä mahasta. Lihoessa pömpöttää ja laihtuessa housut mahtuu päälle. Olen laihtunut vähäsen ilman syytä ja kylkiluutkin näkyvät. Kaveri sanoi, että olen laihtunut kasvoistakin, mutta itse en sitä huomaa.
Minulla menee saman kaavan mukaan.
Aluspaidat lähtee rullautumaan. Tykkään käyttää napakoita toppeja alimpana. Tänään taas lenkillä rullautui, että pötsi on kasvanut.
Reisistä. Farkkuja pukiessa huomaa painon vaihtelut.
Kasvot ja alavatsa. Näihin tulee turvotus ekana ja näistä kilot myös lähtee ekana jos laihdutan.
Vatsaan menee ja tisseihin, jos olen lihonut niin huomaan sen tietyistä paidoista kun kinnaavat tissien kohdalta ja mahaa puristaa. Sitten käsivarsiin, allit kasvaa. Hyhh kauhea miettiä tätä nyt kun viimeisilläni raskaana ja painoa tullut lähes 20kg.. toivottavasti pääsen siihen 55kg lähtöpainoon.
Mulla jo 2 kiloa (normaalipainon sisällä) saa aikaan niin huonon olon ja hengenahdistuksen että enempää ei voi tulla. Vaatteet ahdistaa ja olo on pöhöttynyt. Pikkarit rullaa "vatsan" alle
Mulla jo 2 kiloa (normaalipainon sisällä) saa aikaan niin huonon olon ja hengenahdistuksen että enempää ei voi tulla. Vaatteet ahdistaa ja olo on pöhöttynyt. Pikkarit rullaa "vatsan" alle
Mahasta ja kaksoisleuasta. Mulla läski ei vahingossakaan mene perseeseen ja tisseihin vaan ainoastaan mahaan, kaksoisleukaan, reisiin ja käsivarsiin. Hirveän näköistä.
Mulla levii naama ekana ja sen jälkeen menee käsivarsiin.
Ihanasti ne osat mistä oikeesti melkeen mahotonta saada se pois.