Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipronaatio ja pihtipolvet

Vierailija
26.12.2017 |

Onko vielä aikuisiällä mahdollista korjata?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on mahdollista korjata. menet vaan fyssarille ja siitä se lähtee.

Vierailija
2/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vika vaan ominaisuus. Sullakin on ilmeisesti isovarpaan viereinen varvas muita pidempi mikä tekee ylipronaation. Kyllä sen kenkien kulumisesta huomaa mutta ei sillä mitää käytännön merkitystä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siihen auttaa ainakin rasvattomuus

, se poistaa ton mulla

lihaMyoslihaksettaa,

Mut jos on rasvaa ja lihasta niin sillon mulle tulee toi xD

Et onko se virhe?

Vierailija
4/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan se varvas on pidempi. Mutta kyllä noi sisäänpäin kääntyvät jalat on rumat.

Vierailija
5/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut mitä voi tehdä on tukipohjallinen. Mulle tehtiin joskus lapsena tukipohjallinen kun kävelin "sisäänpäin" mutta ei se tainut olla vuottakaan käytössä eikä sillä mitään merkitystä ollut. Noista tukipohjallisista on nykyään luovuttu.

Vierailija
6/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonaon takia ei kannata maksaa fysioterapiastakaan etenkaan jos vaiva ei tuo fyysista haittaa ja sen voi korjata itse....

Vierailija
7/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielesta on jopa sopoam etenkin jos on laiha..mulla vaan nayttaa itellaninayttaarasvaa mutta oikeasti ei ole.. mieluummin haukkuis vaikka normaalipainoiseks ku joksku vaarasaareks xD

Vierailija
8/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan se varvas on pidempi. Mutta kyllä noi sisäänpäin kääntyvät jalat on rumat.

Ne ei sellaiset olivatko ne nyt "egyptiläiset jalatkaan" nyt kauniit ole missä isovarvas on muita puolet pidempi ja varpaat ovat epäsymmetrisen näköiset. Miten tuollaiseen jalkaan löytää edes sopivan kengän kun se pitkä isovarvas määrää kengän pituuden.

Vierailija
9/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut mitä voi tehdä on tukipohjallinen. Mulle tehtiin joskus lapsena tukipohjallinen kun kävelin "sisäänpäin" mutta ei se tainut olla vuottakaan käytössä eikä sillä mitään merkitystä ollut. Noista tukipohjallisista on nykyään luovuttu.

ei tukipohjallinen mitään korjaa. se antaa vain tukea ja pahentaa vaivaa. noi saa usein treenillä kuntoon, mutta se fyssari osaa auttaa tuossa paremmin. siinä kun pitää tutkiakin mistä se johtuu.

Vierailija
10/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen asia kun ylipronaatiota ei ole olemassa.

On neutraali askel, pronaatio ja supinaatio askelet. Suurin osa ihmisillä on taipumus pronaatioon.

Hyvä fysioterapeutti voi auttaa, mutta tuskin kovin paljon.

Vierailija
11/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen asia kun ylipronaatiota ei ole olemassa.

On neutraali askel, pronaatio ja supinaatio askelet. Suurin osa ihmisillä on taipumus pronaatioon.

Hyvä fysioterapeutti voi auttaa, mutta tuskin kovin paljon.

Fysioterapeutti ei voi tehdä mitään kun kyse on fyysisestä ominaisuudesta vai lyhennetäänkö isovarpaan viereinen varvas. Ehkä tukipohjallinen saa kengän pohjan kulumaan tasaisesti.