Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi sairastuneille: kaikkien isojen lääkäriasemien ajanvaraukset ovat nyt auki

Vierailija
26.12.2017 |

Saat ajan jo huomiseksi, kun olet nopea. Nm.kokemusta asiasta juuri äsken.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystalon ajanvaraus toimii 24/7 vuoden jokaisena päivänä. Netin kautta voi varata ajan, milloin tarvitsee.

Vierailija
2/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveystalon ajanvaraus toimii 24/7 vuoden jokaisena päivänä. Netin kautta voi varata ajan, milloin tarvitsee.

*REPESIN

Entäs hoitoon pääsy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*REPESIN

Entäs hoitoon pääsy?

Et ole tainnut kuulua Terveystalon asiakkaisiin. Repeä vaan, suurin osa ketjun lääkäriasema/sairaaloista päivystää myös joulunpyhinä. Itse olen käynyt Kampin Terveystalossa. PÄÄSEE AINA YMPÄRI VUOROKAUDEN, vuoden jokaisena päivänä.

Siinä siitä repeämistä sulle.

Vierailija
4/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkäripalveluita saa jonottamatta ainakin Helsingissä, siis yksityisellä.

Ettehän te osaa edes kuvitella, että hoitoon pääsee heti.

Vierailija
5/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*REPESIN

Entäs hoitoon pääsy?

Et ole tainnut kuulua Terveystalon asiakkaisiin. Repeä vaan, suurin osa ketjun lääkäriasema/sairaaloista päivystää myös joulunpyhinä. Itse olen käynyt Kampin Terveystalossa. PÄÄSEE AINA YMPÄRI VUOROKAUDEN, vuoden jokaisena päivänä.

Siinä siitä repeämistä sulle.

Mehiläisen hammaslääkäriaikoja joutuu täällä Tampereella odottamaan pidempään kuin kunnallisen aikoja.

Vierailija
6/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Mehiläinen Tampere hammaslääkärit ovat ammattitaitoisia ja potilaat huomioon ottavia. Itse käytän yksityistä hammaslääkäriä. Helsingissä on valinnan varaa.

Vierailija
7/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin aamupäivällä netin kautta ajan Mehiläiseen. Pääsin saman tien lääkäriin. Mitä erikoista tässä muka on?

Vierailija
8/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä niiden mielestä erikoista, jotka jonottavat esim. tk-lääkäriin kuukausia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme