Tiedoksi sairastuneille: kaikkien isojen lääkäriasemien ajanvaraukset ovat nyt auki
Saat ajan jo huomiseksi, kun olet nopea. Nm.kokemusta asiasta juuri äsken.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Terveystalon ajanvaraus toimii 24/7 vuoden jokaisena päivänä. Netin kautta voi varata ajan, milloin tarvitsee.
*REPESIN
Entäs hoitoon pääsy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveystalon ajanvaraus toimii 24/7 vuoden jokaisena päivänä. Netin kautta voi varata ajan, milloin tarvitsee.
*REPESIN
Entäs hoitoon pääsy?
Et ole tainnut kuulua Terveystalon asiakkaisiin. Repeä vaan, suurin osa ketjun lääkäriasema/sairaaloista päivystää myös joulunpyhinä. Itse olen käynyt Kampin Terveystalossa. PÄÄSEE AINA YMPÄRI VUOROKAUDEN, vuoden jokaisena päivänä.
Siinä siitä repeämistä sulle.
Kyllä lääkäripalveluita saa jonottamatta ainakin Helsingissä, siis yksityisellä.
Ettehän te osaa edes kuvitella, että hoitoon pääsee heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*REPESIN
Entäs hoitoon pääsy?
Et ole tainnut kuulua Terveystalon asiakkaisiin. Repeä vaan, suurin osa ketjun lääkäriasema/sairaaloista päivystää myös joulunpyhinä. Itse olen käynyt Kampin Terveystalossa. PÄÄSEE AINA YMPÄRI VUOROKAUDEN, vuoden jokaisena päivänä.
Siinä siitä repeämistä sulle.
Mehiläisen hammaslääkäriaikoja joutuu täällä Tampereella odottamaan pidempään kuin kunnallisen aikoja.
Varmaan Mehiläinen Tampere hammaslääkärit ovat ammattitaitoisia ja potilaat huomioon ottavia. Itse käytän yksityistä hammaslääkäriä. Helsingissä on valinnan varaa.
Varasin aamupäivällä netin kautta ajan Mehiläiseen. Pääsin saman tien lääkäriin. Mitä erikoista tässä muka on?
Onhan siinä niiden mielestä erikoista, jotka jonottavat esim. tk-lääkäriin kuukausia.