Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä oli taas myötähäpeää joulupöydässä

Vierailija
26.12.2017 |

Taas samaa hehkutusta jouluruuan ihanuudesta kun se on niiin hyvää. Todellisuudessa se ei ole mitenkään erityisen hyvää, ihan ok korkeintaan.
Sitten sitä pitää vetää kaksinkäsin naamaan, ihan kuin ei oltaisi ennen nähty ruokaa ja sitten voivotellaan kun maha on ähky ja harmitellaan kun paino varmaan nousi ainakin 5kg.

Onneksi joulu on vain kerran vuodessa. Turhista turhin juhla mun mielestä, lapsille ihan kiva kun saavat lahjoja ja itsekin tykkäsin lapsena joulusta mutta aikuisille siinä ole mitään kivaa ellei sit tykkää ryypätä ja syödä possunpe*settä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmiissa pöydässä syöt mitä on tarjolla, mutta sehän on sinun oma valintasi. Tee itse omat ruokasi niin.

Niin valmiissa pöydässä syödään mitä on tarjolla, ei siihen voi itse juurikaan vaikuttaa. Sitten jos päättää että ei halua viettää joulua perheen/ystävien kanssa kun ei se joulu oikein ole oma juttu niin siitä kaikki vetää herneen nenään "kun ei ei se yks halua joulua viettää meidän kanssa"

Sillä että  muut vetävät herneen nekkuunsa ei ole mitään väliä itseni kannalta. Kenenkään kun ei pidä olettaa  että joku  muu haluaa viettää joulun jonkun kanssa. Ihmiset voisivat jo  opetella olemaan olettamatta asioita, kysyä ne  suoraan ja tyytyä saamiinsa vastauksiin olivat ne kumpaa sorttia tahansa.

Vierailija
42/48 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joulupöydästä lähinnä mätiä, savulohta, graavilohta, sillejä ja salaattia. Kinkut ja laatikot eivät nappaa lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas samaa hehkutusta jouluruuan ihanuudesta kun se on niiin hyvää. Todellisuudessa se ei ole mitenkään erityisen hyvää, ihan ok korkeintaan.

Sitten sitä pitää vetää kaksinkäsin naamaan, ihan kuin ei oltaisi ennen nähty ruokaa ja sitten voivotellaan kun maha on ähky ja harmitellaan kun paino varmaan nousi ainakin 5kg.

Onneksi joulu on vain kerran vuodessa. Turhista turhin juhla mun mielestä, lapsille ihan kiva kun saavat lahjoja ja itsekin tykkäsin lapsena joulusta mutta aikuisille siinä ole mitään kivaa ellei sit tykkää ryypätä ja syödä possunpe*settä.

Meillä joulupöytää suunnitellaan useita kuukausia. Tuo on se joulun kohokohta. Kun satsaa muuhunkin kuin valmisruokiin ja valmistaa itse hyvänmakuisia ruokia, hetki on todella odotettu.

Olen pahoillani jos jouluruokasi on halvinta tusinatavaraa marketista.

Vierailija
44/48 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhhoijaa, taas yksi ylemmyydentuntoinen. Ihan samanlainen tallaaja olet kuin muutkin, vaikka et pidä jouluruuista.

Ihmettelen vaan sitä hehkutusta mikä joulussa on. Tyyliin samat ruuat joka vuosi samoin rutiinit pukki tuo lahjat ja ne avataan jossain kohtaa syödään jne. En käsitä miten se on joidenkin vuoden kohokohta?

Samaa voi sanoa kaikista elämän "kohokohdista". Lomalle mennessäsi matkustat jollain ankealla lentokoneella, raahaat painavat matkalaukut hotelliin, syöt ja juot jotain ruokaa koko matkan ajan ja sitten palaat kotiin. Olipahan kivaa.

Elämässä ei ole mitään kivaa

Vierailija
45/48 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kokkaamaan, niin ei tarvi kokea myötähäpeää. Imelletty perunalaatikko, lanttulaatikko, kinkku, kylmäsavustettu lohi, makaronilaatikko ( siis aito alkuperäinen-ei sisällä lihaa) hyvin tehtynä on herkullisia. Sääli, että joudutte huonosti tehtyä syömään.

Nuo kaikki ovat kamalia, teki ne kuka hyvänsä.Yök. En ymmärrä ihmisiä jotka syövät kerran vuodessa pirun pahoja ruokia vain perinteen vuoksi.

En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, että ihmiset tykkäävät eri mauista. Kyseiset ruuat on mun mielestä tosi hyviä ja söisin niitä mielelläni useinkin, jos viitsisin niitä tehdä. Onneksi kylmäsavustettua hyvää lohta kyllä saa kaupasta ympäri vuoden.

Vierailija
46/48 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kohtuullisia annoksia, täyteen silti tuli koska leikkeleitä salaattia lämminruoka... harvoin köyhä ostaa kalkkunaa pippuroituna tosi hyvää.

Voi että kun saisi takaisin yhden päivän kun perheessä motkotettiin, ei ole suotavaa mutta näitä aina ikävöin kun perhe söi sillisalaattia pitkän pöydän ääressä.

Vierailija
47/48 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin reilu puoli kiloa maksalaatikkoa. Se on vaan niin hyvää. Kinkkua söin myös paljon appiukon tekemän sinapin kanssa. Sitten söin myös muikun, siian ja lohenmätiä reilusti.

Vierailija
48/48 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin huvittaa ihmiset jotka valittaa joulukiloista :D ihan oma syy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä