Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittava appi

Vierailija
26.12.2017 |

Eli miehen vanhemmat tulivat meille joulunviettoon. Asuvat satojen kilometrien päässä, joten viipyvät muutaman yön joulupyhien yli. Tullaan ihan hyvin toimeen ja ovat mukavia ihmisiä. Ongelmana on nyt kuitenkin appiukon omituiset tavat.
Ei ilmeisesti osaa kunnolla nukkua vieraammassa paikassa ja tästä johtuen heräilee öisin ja menee esim. keittämään kahvia vaikkapa klo 03, eli keskellä yötä ja samalla ramppaa tupakalla. Olen todella herkkäuninen ja herään aina kun alkaa kolinaa kuulumaan keittiöstä, enkä sitten saa unen päästä kiinni heti uudestaan. Tästä syystä olen päivällä tosi väsynyt ja vituttaa kun ei omassa kodissa saa nukuttua. Ahdistaa ajatella, että tällä menolla olen tämän loman jälkeen väsyneempi kuin ennen lomaa ja töissäkin pitäisi jaksaa taas pitkä kevät.
Eniten tässä suututtaa ja harmittaa, ettei tuo ihminen yhtään ota huomioon muita ihmisiä. Vaan on kuin kotonaan ja tekee mitä huvittaa vaikka keskellä yötä.
Nyt tänä aamuna tulikin mitta täyteen ja miehelle sanoin ettei tästä tule mitään ja mies kävi sanomassa äidilleen, että nyt loppuu yöllä kukkuminen (ei tietenkään voi suoraan isälleen tästä sanoa...). Varmaan vedettiin nyt herneet nenään tästä.
Anteeksi pitkä avautuminen ja kiva jos joku jaksoi lukea tämän. Olen miettinyt, että onko vika minussa, olenko vaan helvetin hankala ihminen kun en suvaitse tällaista oman jaksamisen kustannuksella? Taitaa tulla reissu apteekkiin korvatulppia ostamaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sinä otat muita vähintään yhtä vähän huomioon.

Enpä haluaisi teille kylään. Miten appesi on syyllinen herkkäunisuutesi?

Vierailija
2/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos asuvat kaukana.

Myös mulla oli rasittavat ex.apet joiden kunnioitus muiden ihmisten yksityiselämää ja itsemääräämisoikeutta kohtaan oli 0.

He asuivat 20 kilsan päässä. Riesa oli viikoittaista. Miehestä kaikki oli ok, joten ero tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuosta voinut puhua nätimminkin, avoimesti kuitenkin.

Mutta ymmärrän kyllä että on väsyttävää. Entä jos appivanhempasi siirtyisivät hotelliin,

Vierailija
4/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteeksi Appi moitittavien penkillä. Yleensä Anoppi. Ihmeellisen täydellisiä nuo miniät.

Virkistävää!

Vierailija
5/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi vain apelle sanoa, että tup häiritsee? Miksi asia pitää kierrättää koko poppoon kautta?

Vierailija
6/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että tässä puhutaan jostain paskasta sovelluksesta.

Vierailija
7/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoa tarkemmin miten otan muita huomioon yhtä vähän? Ap

Vierailija
8/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoa tarkemmin miten otan muita huomioon yhtä vähän? Ap

Sinua häiritsee apen valvominen, joten apen pitää joustaa.

Ajattelepa millaista sellaisella on kyläillä joka ei osaa nukkua vieraassa paikassa. Sen sijaan ettö sinä ottaisit tätä huomioon hänen pitää maata hiljaa valveilla.

Vierailija
9/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki korvatulpat ja kestä mukisematta pari yötä. Muista, että moni setämies joutuu heräilemään vessa-asioille monta kertaa yössä. Ei siellä appikaan näytä hyvin nukkuvan, tuskin hän sinun kiusaksesi ramppaa.

Ps kiva, kun välillä appi, eikä aina anoppi ;)

Vierailija
10/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tehdään taas ongelmaa asiasta, josta selviäisi kun avaa suunsa. Mutta ei, appi on ihan lapsi, ei sille kannata suoraan puhua. Mieluummin sitten avaudutaan täällä vaikka ei me voida auttaa.

Puhut sille apille suoraan.

Ostat korvatulpat.

Ja sitten vaan kestät. Eihän ne teillä koko talvea ole vaan muutaman yön. Ei se voi terveen ihmisen koko kevättä pilata! Nukut sitten, kun appi lähtee kotiin.

Vierailija
11/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin jo hankkinut ne korvatulpat, itse asiassa olen nukkunut tulpat korvissa viimeiset 20 v, olen myös herkkäuninen ja vieraat äänet varsinkin häiritsevät unta. Ihan on omaa hölmöyttäsi, jos valvot tuollaisesta syystä..

Vierailija
12/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hankala ihminen. Aivan naurattaa tuo "oman jaksamisen kustannuksella". Kyllä aikuisen ihmisen pitää tuon verran kestää muutaman päivän ajan. Aivan, muutaman päivän ajan. Turha vetää asiaan valitukseen mukaan pitkää työkevättä...

Vierailija
13/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä luulis otsikosta, että olet ladannut appstoresta, jonkun toimimattoman softan :)

Vierailija
14/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Sain ihan ajattelemisen aihetta näistä kaikista.

Olen tässä aamupäivän aikana pohtinut tätä asiaa myös apen kannalta ja onhan se ihan perseestä, ettei saa nukuttua kyläpaikassa. En saa minäkään, joten pitäisi mun se ymmärtää! Käyn ostamassa ne korvatulpat niin saa appi puuhata yötä myöten mitä haluaa.

Joskus väsyneenä on vaikea nähdä asioita toisen kannalta ja siksi olikin hyvä, että kirjoitin tänne. Eiköhän tämä tästä. Enkä todellakaan halua, että tämän vuoksi menee sukset ristiin appivanhempien kanssa. Kuitenkin jo 15 vuotta sovittu saman katon alle lomilla ja juhlapyhinä.

Vierailija
15/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastele apen kanssa riettaasti ennen nukkumaanmenoa niin tulee ukolla ja itselläsikin uni simmuun. Ei taida anoppi enää paljon tussua ukolleen antaa.

Vierailija
16/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hieno vastaus ap:lta. Harvinaista, että joku kääntää kelkkansa, eikä jää vänkäämään.

Vierailija
17/17 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastele apen kanssa riettaasti ennen nukkumaanmenoa niin tulee ukolla ja itselläsikin uni simmuun. Ei taida anoppi enää paljon tussua ukolleen antaa.

Kiitos vinkistä, mutta taitaa jäädä väliin! :D ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä