Miehen muuttuneet joululahjat..
Taas lahjarutinaa, mutta!
Vuosikausia sain mieheltä lahjaksi jouluisin ihania kosmetiikkatuotteita, hajuvesiä tms arjen luksus-juttuja, joita tietää minun rakastavan.
No pari v sitten miehellä oli sivusuhde, joka on päättynyt ja suhteemme ollut aika taistelua, mutta yritetty on. Mies on se, joka ei minusta halua eroon ja on kai tehnytkin kaikkensa sen osoittaakseen ja sivusuhde päättyi heti ilmituloon jälkeen.
Mutta ne joululahjat. Tämän episodin jälkeen joka joulu olen saanut jotain tekniikkahärpäkkeitä. Ihan kivoja nekin, mm. puhelinta ja sen sellaisia, mutta kun aiemmin osti ihan toisenlaisia, koska tietää minun rakastavan hajupulloja ja purnukoita. On vielä ollut hyvä niiden ostamisessa ja niihin on liittynyt aina joku kylkiäinen esim hyvää suklaata ja shamppanja pullo, että "nyt hemmottelet ittees".
Tänä jouluna mies innoissaan kertoi ostaneensa jotain mistä tykkään.. joo. Taas tekniikkajuttu, josta kyllä ohi mennen olin maininnut, että tollanen pitää hankkia.
En ole lahjanirso, mutta jos on lähes 20 v saanut ihan toisenlaisia juttuja ja sitten jonkun sivusutinan jälkeen lahjat muuttuu, niin väkisinkin miettii miksi? Mikä on muuttunut? Ja mietintö nyt turhaan tätä.. vaivaa nyt kuitenkin :(
Kommentit (21)
Epäilet miehesi tunteita. Tekniikkajutut ovat mielestäsi merkki siitä, että ei enää välitä.
Et ehkä ole päässyt sivusuhteesta yli.
Miehesi kokee ehkä syyllisyyttä. Ei kehtaa ostaa samoja lahjoja kuin ennen sivusuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Epäilet miehesi tunteita. Tekniikkajutut ovat mielestäsi merkki siitä, että ei enää välitä.
Miehesi kokee ehkä syyllisyyttä. Ei kehtaa ostaa samoja lahjoja kuin ennen sivusuhdetta.
No tokikin epäilen miehen tunteita ajoittain, mutta miehen syyllisyydentunne lahjoja ajatellen kuulostaa kummalta.
Kerran suutuspäissäni kysyin mieheltä mihin kadonnu halu ostaa niitä ihania lahjoja ja ei vastannut mitään. Ollaan kuitenkin tunnettu jo hiton kauan ja ja ennen sitä suhdettaan tuntui tuntevan mut aika hyvin. Ja koska ei olla mitään persaukisia niin tekniikkajutut on mahdollista hankkia milloin vaan ja näin yleensä tehdäänkin. Persoonattomia. Aiemmat lahjat ovat olleet just mulle.. esimerkkinä vuosien takaa: mies nähny vaivaa selvittääkseen sen mysteeriseerumin josta olin ohi mennen maininnut. Myyjän kanssa tehneet salapoliisityötä, että mikäs ranskalainen se ny olikaan. Kertoi tämän ku taivastelin miten oli tajunnut sen ostaa ja osannut. Nyt vaan sitten powerin kautta (sijaitsee miehen työn vieressä) ja yleishyödyllinen laite pakettiin..
Ap
No jos haluat suhdettanne parantaa, niin puhu, tästäkin. Ei suutuksissaan, vaan ihan avoimesti, miltä sinusta tuntuu.
Jos haluaa elää jonkun kanssa loppuelämänsä, niin asioista on opittava puhumaan.
Hoh hoijaa ja blaa blaa......monet miehet eivät osta naisilleen yhtään mitään! Älä valita. Tai jos valitat ja vaivaa lahjat ja sivusuhde, jätä se sika!!
En tiedä mutta oot varmaan aika raskas kumppani...
Jokaisen parisuhteen alku on romanttinen, miehesi lahjatkin viittasivat siihen että hän näki sinut "intohimojensa kohteena".
Sitten jotain tapahtui. Jokin suhteessanne väljähtyi?
Mies päätyi salasuhteeseen, käänsi ne romanttiset ajatuksensa uuteen kohteeseen.
Nyt välinne ovat korjaantuneet tasolle jossa olet "hyvä kumppani" jolle ostetaan ihan arvokkaita lahjoja mutta ne eivät ole romanttisia eli mies ei tällä hetkellä näe sinua sinä "intohimojensa kohteena".
Nosta asia pöydälle, keskustelkaa.
Ennen kaikkea: haluatteko molemmat että se alkuaikojen romantiikka palaa?
(suhteet voivat myös muuttua, kaikki eivät edes kaipaa niitä "parfyymilahjoja" enää mutta silti tuntevat yhä samanlaista vetovoimaa puolisoaan kohtaan)
Jos haluatte muutosta, tehkää yhdessä töitä sen eteen.
Säästää ne henkilökohtaiset hemmottelut jollekin toiselle...eikä viitsi "satsata" enää sinuun hemmottelumielessä. Aina noissa syrjähypyissä särkyy jotain hyvin oleellista parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa ja blaa blaa......monet miehet eivät osta naisilleen yhtään mitään! Älä valita. Tai jos valitat ja vaivaa lahjat ja sivusuhde, jätä se sika!!
No ihan hirveesti ei kiinnosta mitä muiden miehet tekee tai on tekemättä. Jokaisella oma suhteensa ja omat tapansa.
Ydinhän tässä ei ollut lahja-valitus vaan muuttuneet jutut.
Ja tokikin sivusuhde ajoittain vaivaa. Onko joku jota ei vaivaisi? Kuulemma on vuosien prosessi. Ja sian jättäminen tässä kohtaa on vaikeaa, vaikka mielessä käynytkin. Senkin tietää jokainen, jolla yhteiset lapset ja yhteinen rakennettu elämä. Ja rakkauttakin molemmin puolin.
Mun pinnallinen ongelmani nyt vaan tuntuu suurelta, koska haluaisi että joku olisi, edes pienikin asia, niinkuin ennen. Että olis saanut sen kauniisti pakatun ja ajatuksella hankitun voidesettinsä tai sen just mun tuoksuisen hajun.. mut nyt olen ratkiriemuissani tosta härvelistä, jota lapsetkin käy testaamassa ja jollaista nyt kaikki meillä haluaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Säästää ne henkilökohtaiset hemmottelut jollekin toiselle...eikä viitsi "satsata" enää sinuun hemmottelumielessä. Aina noissa syrjähypyissä särkyy jotain hyvin oleellista parisuhteissa.
Valitettavasti käynyt mielessä..
Ap
Taitaa mies nähdä sinut käytännöllisesti eikä romanttisesti. Ongelmat eivät ole korjaantuneet. Jotenkin mies pitäisi saada näkemään sut tavoittelemisen arvoisena naisena, romanttisesti. Ehkä auttaisi, jos itse ihastuisit johonkuhun toiseen tai muuttaisitte erilleen tms. Nyt ehkä mies halusi vain säilyttää arjen ja kodin ennallaan, muttei ole rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen parisuhteen alku on romanttinen, miehesi lahjatkin viittasivat siihen että hän näki sinut "intohimojensa kohteena".
Mies päätyi salasuhteeseen, käänsi ne romanttiset ajatuksensa uuteen kohteeseen.
Nyt välinne ovat korjaantuneet tasolle jossa olet "hyvä kumppani" jolle ostetaan ihan arvokkaita lahjoja mutta ne eivät ole romanttisia eli mies ei tällä hetkellä näe sinua sinä "intohimojensa kohteena".
(suhteet voivat myös muuttua, kaikki eivät edes kaipaa niitä "parfyymilahjoja" enää mutta silti tuntevat yhä samanlaista vetovoimaa puolisoaan kohtaan)Jos haluatte muutosta, tehkää yhdessä töitä sen eteen.
Tämä oli viisas kirjoitus.
Sen verran korjaan, että meidän alkujaan romantiikka kesti 18 v. Haasteita ollut, mutta klassisesti minä siinä uskossa, ettei mitään maailmaa mullistavaa. Mies vetoaa kriisinsä. Tosin ei ole kahteen vuoteen avannut mitä kriiseili. Kertoo saaneensa huomioo ja tarkennettaessa, että mitä huomioo on ollut vaille hermostuu. Huomioo on saanut minultakin, muttei se sitten vaan kohottanut enää. Sen mukaan mitä mies teki ja puhui, minä olin ennen sivusuhdetta se ihanin ja hän ah niin onnekas, kun on tällainen vaimo.
Mutta juu, romanttiset tunteet varmaan sitten jossain muualla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tokikin epäilen miehen tunteita ajoittain, mutta miehen syyllisyydentunne lahjoja ajatellen kuulostaa kummalta.
Kerran suutuspäissäni kysyin mieheltä mihin kadonnu halu ostaa niitä ihania lahjoja ja ei vastannut mitään. Ollaan kuitenkin tunnettu jo hiton kauan ja ja ennen sitä suhdettaan tuntui tuntevan mut aika hyvin. Ja koska ei olla mitään persaukisia niin tekniikkajutut on mahdollista hankkia milloin vaan ja näin yleensä tehdäänkin. Persoonattomia. Aiemmat lahjat ovat olleet just mulle.. esimerkkinä vuosien takaa: mies nähny vaivaa selvittääkseen sen mysteeriseerumin josta olin ohi mennen maininnut. Myyjän kanssa tehneet salapoliisityötä, että mikäs ranskalainen se ny olikaan. Kertoi tämän ku taivastelin miten oli tajunnut sen ostaa ja osannut. Nyt vaan sitten powerin kautta (sijaitsee miehen työn vieressä) ja yleishyödyllinen laite pakettiin..
Ap
Onkohan pannut sitä myyjääkin. Kuulostaa vähän sellaselta vekkulilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(suhteet voivat myös muuttua, kaikki eivät edes kaipaa niitä "parfyymilahjoja" enää mutta silti tuntevat yhä samanlaista vetovoimaa puolisoaan kohtaan)Jos haluatte muutosta, tehkää yhdessä töitä sen eteen.
Tämä oli viisas kirjoitus.
Sen verran korjaan, että meidän alkujaan romantiikka kesti 18 v. Haasteita ollut, mutta klassisesti minä siinä uskossa, ettei mitään maailmaa mullistavaa. Mies vetoaa kriisinsä. Tosin ei ole kahteen vuoteen avannut mitä kriiseili. Kertoo saaneensa huomioo ja tarkennettaessa, että mitä huomioo on ollut vaille hermostuu. Huomioo on saanut minultakin, muttei se sitten vaan kohottanut enää. Sen mukaan mitä mies teki ja puhui, minä olin ennen sivusuhdetta se ihanin ja hän ah niin onnekas, kun on tällainen vaimo.
Mutta juu, romanttiset tunteet varmaan sitten jossain muualla.
Ap
No jos se on vieläkin rakastunut siihen toiseen naiseen? Jos se nainen ei vaikka ole huolinut miestäsi itselleen. Tai mies ei vaan uskaltanut repästä ja erota sinusta kun olet kuitenkin hyvä kumppani.
Se on uusi sivuhuhde kuvassa. Sorry. Eroa ja anna äijän tulla onnelliseksi jonkun toisen kanssa.
Jatkoi suhdetta kanssasi käytännön syystä ja tottumuksesta. Ei halua sua enää. Jos ei ole jotakuta muuta niin sellaisen tulo ei varmasti paljon vaadi. Jonkun naisen, joka katsoo vähän tavanomaista pidempään. Olet miehelle itsestäänselvyys, ei-tavoittelemisen arvoinen nainen eikä hän enää arvosta persoonaasi. Te vain olette, koska suhteen päättäminen ja siihen liittyvät toimet olisivat olleet silloin liian hankalia kun *uoraus paljastui, eikä kakkosmuijasta olisi saanut samanlaista hyötyä tai hän olisi voinut poistua koko kuviosta, vaikka olisittekin eronneet.
Vaikuttaa siltä, että hän ei enää näe sinua samoin, eli ihanana naisenaan vaan kumppanina, jonka kanssa jakaa talouden.
Urheileeko miehesi paljon? Onko hän urheilullinen ja säilyttänyt about samat mitat kuin tavatessanne?
Miten on sitten sinun laita? Urheiletko sinä? Oletko hyvässä fyysisessä ja psyykkisessä kunnossa? Oletteko toistenne silmissä ja mielissä edelleen kuumia ja haluttavia?
Mites se tytönhupakko, jota miehesi kävi bylsimässä? Minkäoloinen ja millainen hän on?
Joku on ilmiselvästi muuttunut, jos miehesi ei enää halua sinua, vaan hyppii vieraisiin sänkyihin.
Mitä sinä itse teet haluttavuutesi eteen? Odotatko mieheltäsi samanlaista käytöstä kuin aikaisemmin, vaikka itse et tee mitään asioitten ja romantiikan eteen?
Miehesi on ehkä saanut tarpeekseen sinun passiivisuudestasi.
I't takes two to tango.
Yritän vain avata ajatusmalliasi, kun selkeästi sinun mielestäsi vika on miehessäsi.
Välillä kannattaa katsoa peiliin ja pysähtyä miettimään oikein kunnolla itseä ja omaa toimintaa.
Miehen pitäisi alkaa nähdä sut muidwn miesten silmin, jottei pitäisi itsestäänselvänä kämppiksenä, joka kätevästi hoitaa arjen.
Ehkä sun kannattaisi alkaa katsella muita sillä silmällä ja ihastua itsekin. Näin mä tein, kun mies kävi törkeän epäkunnioittavaksi. Ihastuin täysillä toiseen. Mies alkoi yhtäkkiä taas nähdämmut tavoittelemisen arvoisena. Olin jo luopunut toivosta, mutta tämä pelasti suhteemme.
Totuuden-Torvi kirjoitti:
Urheileeko miehesi paljon? Onko hän urheilullinen ja säilyttänyt about samat mitat kuin tavatessanne?
Miten on sitten sinun laita? Urheiletko sinä? Oletko hyvässä fyysisessä ja psyykkisessä kunnossa? Oletteko toistenne silmissä ja mielissä edelleen kuumia ja haluttavia?Mites se tytönhupakko, jota miehesi kävi bylsimässä? Minkäoloinen ja millainen hän on?
Joku on ilmiselvästi muuttunut, jos miehesi ei enää halua sinua, vaan hyppii vieraisiin sänkyihin.
Mitä sinä itse teet haluttavuutesi eteen? Odotatko mieheltäsi samanlaista käytöstä kuin aikaisemmin, vaikka itse et tee mitään asioitten ja romantiikan eteen?
Miehesi on ehkä saanut tarpeekseen sinun passiivisuudestasi.I't takes two to tango.
Yritän vain avata ajatusmalliasi, kun selkeästi sinun mielestäsi vika on miehessäsi.
Välillä kannattaa katsoa peiliin ja pysähtyä miettimään oikein kunnolla itseä ja omaa toimintaa.
Älä jauha p#skaa. Kyllä vika on pettäjässä.
Vaikka kannatan ajatusta, että ap:n olisi nyt hyvä alkaa mittailla markkina-arvoaan kodin ulkopuolella. Luultavasti hänellä on enemmän vientiä kuin miehellä, joten se saattaa antaa hänelle itseluottamusta ja avata miehen silmät.
0/5