Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä on usein lällyjä juttuja, kun mistään oikeasta asiasta ei saa täällä kirjoittaa

Lällyt vauvat
26.12.2017 |

Hyvin harvoin on mielenkiintoisia ketjuja ja jos on, ne otetaan kohta pois. Miksi???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli valvoo.

Vierailija
2/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy ap:n oma täysin kaikesta sensuurista vapaa keskustelufoorumi? Sellaisen saa toimimaan noin vartissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä viipyy ap:n oma täysin kaikesta sensuurista vapaa keskustelufoorumi? Sellaisen saa toimimaan noin vartissa.

Ap on keskivertoa tyhmempääkin tyhmempi. Jopa ekaa kertaa netissä oleva oppii sen, miten pistetään pystyyn oma keskustelupalsta, noin minuutissa.

Vierailija
4/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ap onkin uhmaikäinen päiväkotilapsi. Se selittääkin lapselliset kommentit 😂

Vierailija
5/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aloituksiani ei ole koskaan poistettu. Mielestäni olen tehnyt aloituksia monipuolisesti lapsiperheen arkeen liittyen.

Vierailija
6/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä holhotaan kirjoitti:

ei tänne jaksa enää mitään avata, kun joka kerta tulee se typerä "pääsy kielletty".

T: Ap

Niinkuin se uskovaisillenaureskeluketju jonka avasit?

Vierailija
7/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palstan nimi on "vauva", niin kai niiden juttujen kuuluukin olla vähän lällyjä.

Vierailija
8/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä holhotaan kirjoitti:

ei tänne jaksa enää mitään avata, kun joka kerta tulee se typerä "pääsy kielletty".

T: Ap

Niinkuin se uskovaisillenaureskeluketju jonka avasit?

No ei todellakaa!!! 

Olen itse uskovainen ja olen siis nimenomaan uskovien ja kaiken hyvän puolella, mutta sellaisia ei täällä suvaita, sen huomaa juuri sinunlaistenne pahisten kommenteista, joita täällä kyllä suvaitaan.

T: Ap[/quote

Siis todellakaan!!!

Vierailija
9/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ap onkin uhmaikäinen päiväkotilapsi. Se selittääkin lapselliset kommentit 😂

Jaahas päiväkotiryhmän kiusanhenget ovat päässeet vallalle yhtä nokkimaan - Sillä lailla!!!

Vierailija
10/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa ap:n oma foorumi on tällä hetkellä?

Vierailija
11/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on keskivertoa tyhmempääkin tyhmempi. Jopa ekaa kertaa netissä oleva oppii sen, miten pistetään pystyyn oma keskustelupalsta, noin minuutissa.

Pastasaatana vauhdissa! :-D

Tarkoittanet: Palstasaatana vauhdissa!

Vierailija
12/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas päiväkotiryhmän kiusanhenget ovat päässeet vallalle yhtä nokkimaan - Sillä lailla!!!

Totta. Ap:n päiväkoti on kiinni, niin se tuli tänne leikkimään 😏

Vierailija
13/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palstan nimi on "vauva", niin kai niiden juttujen kuuluukin olla vähän lällyjä.

Mutta kun palstan nimi ei ole vauva. Siellä on alueita lapsiperheen arjesta seksiin mutta tämä on Aihe Vapaa.

Vierailija
14/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ap:n päiväkoti on kiinni, niin se tuli tänne leikkimään 😏

Niin ja päiväkotikiusaajat seurasi perässä - niistä tulee aina isoina koulukiusaajia sekä työpaikka- ja palstasaatanoita!

Ei täällä ole muita kiusaajia kuin sinä.

Vierailija
15/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan jonkin lakialoitteen laittaa pystyyn että tästä nimenomaisesta palstasta pitää uudistaa virallinen suomen kansalaisten keskustelupaikka, ei enää mikään vauvalehden oma.

Vierailija
16/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun aloituksiani ei ole koskaan poistettu. Mielestäni olen tehnyt aloituksia monipuolisesti lapsiperheen arkeen liittyen.

Ei tietenkään, kun olet nynny ja aloituksesi ovat lällyjä, olet siis modejenkin lellikki.