Täällä on usein lällyjä juttuja, kun mistään oikeasta asiasta ei saa täällä kirjoittaa
Hyvin harvoin on mielenkiintoisia ketjuja ja jos on, ne otetaan kohta pois. Miksi???
Kommentit (16)
Missä viipyy ap:n oma täysin kaikesta sensuurista vapaa keskustelufoorumi? Sellaisen saa toimimaan noin vartissa.
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyy ap:n oma täysin kaikesta sensuurista vapaa keskustelufoorumi? Sellaisen saa toimimaan noin vartissa.
Ap on keskivertoa tyhmempääkin tyhmempi. Jopa ekaa kertaa netissä oleva oppii sen, miten pistetään pystyyn oma keskustelupalsta, noin minuutissa.
Jaa, ap onkin uhmaikäinen päiväkotilapsi. Se selittääkin lapselliset kommentit 😂
Minun aloituksiani ei ole koskaan poistettu. Mielestäni olen tehnyt aloituksia monipuolisesti lapsiperheen arkeen liittyen.
Meitä holhotaan kirjoitti:
ei tänne jaksa enää mitään avata, kun joka kerta tulee se typerä "pääsy kielletty".
T: Ap
Niinkuin se uskovaisillenaureskeluketju jonka avasit?
Jos palstan nimi on "vauva", niin kai niiden juttujen kuuluukin olla vähän lällyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä holhotaan kirjoitti:
ei tänne jaksa enää mitään avata, kun joka kerta tulee se typerä "pääsy kielletty".
T: Ap
Niinkuin se uskovaisillenaureskeluketju jonka avasit?
No ei todellakaa!!!
Olen itse uskovainen ja olen siis nimenomaan uskovien ja kaiken hyvän puolella, mutta sellaisia ei täällä suvaita, sen huomaa juuri sinunlaistenne pahisten kommenteista, joita täällä kyllä suvaitaan.
T: Ap[/quote
Siis todellakaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ap onkin uhmaikäinen päiväkotilapsi. Se selittääkin lapselliset kommentit 😂
Jaahas päiväkotiryhmän kiusanhenget ovat päässeet vallalle yhtä nokkimaan - Sillä lailla!!!
Missä vaiheessa ap:n oma foorumi on tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on keskivertoa tyhmempääkin tyhmempi. Jopa ekaa kertaa netissä oleva oppii sen, miten pistetään pystyyn oma keskustelupalsta, noin minuutissa.
Pastasaatana vauhdissa! :-D
Tarkoittanet: Palstasaatana vauhdissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas päiväkotiryhmän kiusanhenget ovat päässeet vallalle yhtä nokkimaan - Sillä lailla!!!
Totta. Ap:n päiväkoti on kiinni, niin se tuli tänne leikkimään 😏
Vierailija kirjoitti:
Jos palstan nimi on "vauva", niin kai niiden juttujen kuuluukin olla vähän lällyjä.
Mutta kun palstan nimi ei ole vauva. Siellä on alueita lapsiperheen arjesta seksiin mutta tämä on Aihe Vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ap:n päiväkoti on kiinni, niin se tuli tänne leikkimään 😏
Niin ja päiväkotikiusaajat seurasi perässä - niistä tulee aina isoina koulukiusaajia sekä työpaikka- ja palstasaatanoita!
Ei täällä ole muita kiusaajia kuin sinä.
Voisihan jonkin lakialoitteen laittaa pystyyn että tästä nimenomaisesta palstasta pitää uudistaa virallinen suomen kansalaisten keskustelupaikka, ei enää mikään vauvalehden oma.
Vierailija kirjoitti:
Minun aloituksiani ei ole koskaan poistettu. Mielestäni olen tehnyt aloituksia monipuolisesti lapsiperheen arkeen liittyen.
Ei tietenkään, kun olet nynny ja aloituksesi ovat lällyjä, olet siis modejenkin lellikki.
Isoveli valvoo.