Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte, jos kuulisitte puolisollanne olleen salasuhde? Eroaisitteko?

Vierailija
26.12.2017 |

Jos teillä olisi pieniä lapsia ja kuulette puolisonne pettäneen teitä pidempään jonkun saman henkilön kanssa, miten toimisitte?

Olen nainen ja tuossa tilanteessa itse ottaisin eron samantien. En pystyisi enää luottamaan ja arvostamaan miestäni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaisi. Olisi vain ihan huojentavaa tietää, että miehelläkin on vielä haluja ja vehkeet toimii. Minä saan nyt miehestä parhaat palat eli hän toimii osana arjenpyöritystä, auttaa lasten harrastuskuskauksissa, toimii talonmiehenä ja kustantaa puolet asumisestamme. Tästä hyvästä en halua luopua. Sillä ei ole minulle mitään merkitystä, vaikka mies kävisi panemassa välillä muualla, kunhan on pääosan ajasta kotona ja hoitaa kotivelvollisuutensa.

Sittenhän tämä on aivan täydellinen win-win tilanne. Omasta mielestäni toinen saa ne parhaat palat: rakkautta, romantiikkaa, hellyyttä, seksiä, hemmottelua ilman mitään velvollisuuksia ❤️

Vierailija
22/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan antaisi anteeksi! Ystäväni mies on jäänyt jo neljästi kiinni pettämisestä ja yhä ystäväni jatkaa avioliitossa. Koska lapsi. Säälittävää. Ja mies jatkaa vehkeilyään. Ja vaimo uhkailua

Miksei se vaimo hanki itselleen rakastajaa myös?

Voihan sillä ollakin, eihän me tai edellinen kirjoittaja tiedetä heidän liitostaan yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun todelliseen vähemmistöön, mutta joku satunnainen pano ei kauheesti haittaisi. Jos hän rakastuisi toiseen, niin ei hän itsekään haluaisi jatkaa liittoa, joten tällä hetkellä voin olla aivan varma siitä, että minua rakastetaan. Ei tässä liitossa ole kumpikaan väkisin pakottamalla, vaan koska rakastamme toisiamme.

Vierailija
24/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaisi. Olisi vain ihan huojentavaa tietää, että miehelläkin on vielä haluja ja vehkeet toimii. Minä saan nyt miehestä parhaat palat eli hän toimii osana arjenpyöritystä, auttaa lasten harrastuskuskauksissa, toimii talonmiehenä ja kustantaa puolet asumisestamme. Tästä hyvästä en halua luopua. Sillä ei ole minulle mitään merkitystä, vaikka mies kävisi panemassa välillä muualla, kunhan on pääosan ajasta kotona ja hoitaa kotivelvollisuutensa.

Onko sulla toinen mies muihin tarpeisiin?

On, koska mies ei ole muutamaan vuoteen välittänyt siitä puolesta kotona. Ei kiinnosta edes tietää, käykö mies muualla naiskentelemassa. Ihan sama minulle. Meillä kuvio toimii hyvin näin.

Vierailija
25/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä olisi pieniä lapsia ja kuulette puolisonne pettäneen teitä pidempään jonkun saman henkilön kanssa, miten toimisitte?

Olen nainen ja tuossa tilanteessa itse ottaisin eron samantien. En pystyisi enää luottamaan ja arvostamaan miestäni.

Ja antaisit siis kakkosen voittaa? NO WAY! Elääkö tätä hyvää keskiluokkaista perhe-elämää minä vai joku muu? No minä, jos se on minusta kiinni. Tietysti jos neukkukuutio houkuttaa ja nettideittailu/räkälät niin mikä jottei erotkaa ihmeessä.

Miksi ihmeessä et eläisi hyvää keskiluokkaista elämää myös ilman pettävää miestä? Paitsi jos olet lompakkoloinen niin silloin on tietysti otettava vaikka kuivana kakkoseen.

Vierailija
26/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi jatkaa miehen kanssa, joka olisi pettänyt minua.

Pettämiseksi lasken myös seksuaalissävyiset viestit: niiden taustalla on aina tunteita! Ei kukaan ala suoraan niitä kirjoitella, ainakaan ei jatka ilman vastakaikua.

Sellainen mies saa mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi