Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eduskuntatalon eteen laulamaan!?
26.12.2017 |
Koska onkaan kevään ensimmäinen täysistunto? Saataisiinko ihmisiä kokoon tervehtimään päättäjiä laululla? Ehdotan vanhan virsikirjan virttä 440, joka alkaa sanoilla Jo vääryys vallan saapi.
Sanat ja sävelen virteen löytää googlaamalla ja youtubesta.
Kommentit (4)
Onkos tuota jo käytettykin takavuosina? Siis ihan 2000-luvulla? Vai muistanko väärin? Nyt olisi kyllä tarvetta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onkos tuota jo käytettykin takavuosina? Siis ihan 2000-luvulla? Vai muistanko väärin? Nyt olisi kyllä tarvetta.
Onko lähtijöitä? Kannattaako levittää laajempi kutsu?
Alue: Aihe vapaa
Helmikuun viides näyttää olevan.