Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tärkeintä onnellisessa perisuhteessa? Paljon seksiä? Sama aaltopituus? Rakkaus?Kunnioitus?

Vierailija
25.12.2017 |

Mikä teille?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi, hellyys, syvälliset keskustelut, hauska yhdessä tekeminen, yhteinen huumori ja nautiskelu.

Vierailija
22/29 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kunnioitus.

Me olemme tällä hetkellä tilanteessa, jossa periaatteessa kumpikin haluaa jatkaa suhdetta siksi, että on paljon läheisyyttä, hyvää seksiä, yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja samankaltainen huumorintaju, mutta mies ei arvosta mua tippaakaan.

Se taas johtaa siihen, että vaikka mies sanoo haluavansa jatkaa suhdetta hän pitää täysin selvänä, että mä teen kaiken sen työn, jota molempien pitäisi suhteen eteen tehdä.

Mies tekee mitä lystää ja olettaa, että mä korjaan jäljet.

Vaikka muut palikat on kunnossa, kaatuu tämä suhde totaaliseen kunnioituksen puutteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahto pysyä yhdessä. Siis se, että kumpikin arvostaa toisiaan ja suhdetta niin paljon, että on valmis tekemään kaikkensa sen eteen.

Vierailija
24/29 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ihan tutkitustikin. Kun se puuttuu rapautuu kaikki muukin vähitellen.

Vierailija
25/29 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen hyvä balanssi tuon kaiken kesken. Jos jotain on liikaa tuntee helposti tukahtuvansa, jos taas joku meinaa jäädä pois voi se tuntua siltä ettei toinen enää hyväksy/halua sinua.

Kyllä kuitenkin sanoisin, että parisuhteen erottaa läheisestä kaverisuhteesta seksi, läheisyys, toiseen sitoutuminen ja se, että jaksaa myös toisen perhettä/harrastuksia/jne myös silloin kun ei liikaa huvittais.

Vierailija
26/29 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ihan tutkitustikin. Kun se puuttuu rapautuu kaikki muukin vähitellen.

Aikoinaan olin parisuhteessa, jossa loppuvaiheessa seksi toimi, mutta ei mikään muu. Miehen kanssa ei pystynyt juttelemaan, mies ärsyyntyi jokaisesta vähänkin erikoisemmasta sanasta (esim. "individualistinen") ja huusholli oli mullinmallin koko ajan. Mies jätti likaiset maitopurkit tiskipöydälle löyhkäämään ja sanoi huuhtelevansa myöhemmin. Vaikka minä huuhdonkin maitopurkit kierrätykseen, olin sanonut, että jos ei jaksa huuhdella, niin pistää suoraan roskiin.

On paljon helpompi olla yksin kuin huonossa suhteessa.

Minusta tärkeintä on, että molemmat ovat kokolailla yhtä älykkäitä. Työkseni "väännän rautalankaa" mutta vapaalla en enää tahdo sitä tehdä.

Vierailija
27/29 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen täytyy olla aikalailla nuorempikin ja haluta vauva pappaikäisellekin. Hiljainen ja ujo täytyy olla ja ehkä runollinenkin.

Saletisti natsaa

Vierailija
28/29 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus, läheisyys, arvostus ja rakkaus. Ja se että puhutaan ja harrastetaan yhdessä. Yhteinen aika on arvokasta.

Vierailija
29/29 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahto pysyä yhdessä. Siis se, että kumpikin arvostaa toisiaan ja suhdetta niin paljon, että on valmis tekemään kaikkensa sen eteen.

Hyvin tärkeää !! Tahtotila :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi