Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako väkivaltaisuus näin? Mies lyö seinään suuttuessaan tms, nyt töni minut ulos kämpästään

Vierailija
25.12.2017 |

Emme asu yhdessä eikä juttuamme voi seurusteluksi kutsua. Huutaa paljon, korottaa ääntään, huutaa myös äidilleen kun tämä soittaa puhelimitse. Tätä olen miettinyt paljon, eli sanonta "Kertoo paljon miehestä miten kohtelee äitiään" kummittelee mielessä. Jokunen aika sitten, kun riitelimme siitä, että mikä suhteemme tila on, kun mies on ollut hiukan.... tällainen outo, ja otin asian puheeksi, etten tiedä onko tämä on offailua vai oikeaa juttua... Suuttuessaan mies löi nyrkin seinään. Nyt kuitenkin tiedän suhteemme laidan, kun mies töni minut viimeisimpänä ulos kämpästään. Nyt ihan oikeasti kaipailisin vain jotain vertaistukea asiasta, että näinkö se väkivaltaisuus alkaa, ja entä mitä olette itse huomanneet ja kokeneet miehistä, joilla ei kunnioittavaa suhdetta äitiinsä, vaan esim
huutaa? Siis jotain naisen alistamistahan tuokin on, tai ainakin heikot hermot....

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipailisin jotakin kokemuksia tai vertaistukea aiheesta, että kun ei ole kyse mistään lyömisestä, mutta juurikin näistä aiheista äidin kunnioitus, naisten alistus, väkivallan alkaminen ns. Pienemmällä jne. Ap

Miksi haluat kokemuksia tai vertaistukea? Päivänselväähän on että miehesi ei ole sopiva kumppani.

Mieheni löi nyrkkiä läpi sohvien, seinien yms. Sitten alkoi heitellä myös minua.

Kymmenen vuotta sen jälkeen suhteemme loppui siihen, että minut vietiin ambulanssilla sairaalaan ja mieheni poliisivankilaan.

Miehelläni oli ja on korkea virka puolustusvoimissa. Minulla itselläni yliopistokoulutus.

Tuosta suhteesta mukaani otin kaksi lasta ja kaksi laukkua.

Kymmenen vuotta kestäneestä väkivallasta, alistamisesta ja henkisestä kontrollista toipuminen on vienyt aikaa. Enkä siitä varmaan koskaan toivukaan.

Nykyään kuitenkin opiskelen alaa, jossa voin auttaa ihmisiä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän