Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väkivallan kohteena suhteessa?

Johannes
25.12.2017 |

Moi, mites kannattaa menetellä niissä tilanteissa kun miehenä saan naisystävältäni fyysistä väkivaltaa (lyöminen/heitteleminen esineillä, potkimista, raapimista jne) kohtuu säännöllisesti? Kerran oli poliisit paikalla kun naapurit valitti mekkalasta ja musta lähinnä tehtiin se pahis vaikka olin se joka oli mustelmilla/skraiduilla enkä ollut koskenutkaan häneenkään - lähinnä olin nostanut kädet suojakseni ettei liian pahasti kasvoihin tai kaulaan tms osu? Hävettää puhua tästä ihmisille. Itse olen hyvin pasifistinen mutta ehkä myös sitä kautta jossain määrin päällekäveltävä kun en voi tai halua lähteä fyysisesti tappelemaan kun ajattelen että se näyttäisi vielä pahemmalta. Onko tällaisesta kokemuksia? Dumppaaminen on tietysti aina vaihtoehto mutten halua heti siihen, tuntuu että kai jotkut naiset tietää että ne on "moraalisesti" ja laillisesti vahvoilla väkivaltatilanteissa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset ovat itse niin väkivaltaisia että taitavat olla lähinnä vahingoniloisia kun mies saa naiselta pataan. Miesvihasta on todella lyhyt askel fyysiseen väkivaltaan.

Vierailija
2/3 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä/lähde kävelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt lääkärissä todennuttamassa vammat, teet rikosilmoituksen ja eroat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan