Alkaako väkivaltaisuus näin? Mies lyö seinään suuttuessaan tms, nyt töni minut ulos kämpästään
Emme asu yhdessä eikä juttuamme voi seurusteluksi kutsua. Huutaa paljon, korottaa ääntään, huutaa myös äidilleen kun tämä soittaa puhelimitse. Tätä olen miettinyt paljon, eli sanonta "Kertoo paljon miehestä miten kohtelee äitiään" kummittelee mielessä. Jokunen aika sitten, kun riitelimme siitä, että mikä suhteemme tila on, kun mies on ollut hiukan.... tällainen outo, ja otin asian puheeksi, etten tiedä onko tämä on offailua vai oikeaa juttua... Suuttuessaan mies löi nyrkin seinään. Nyt kuitenkin tiedän suhteemme laidan, kun mies töni minut viimeisimpänä ulos kämpästään. Nyt ihan oikeasti kaipailisin vain jotain vertaistukea asiasta, että näinkö se väkivaltaisuus alkaa, ja entä mitä olette itse huomanneet ja kokeneet miehistä, joilla ei kunnioittavaa suhdetta äitiinsä, vaan esim
huutaa? Siis jotain naisen alistamistahan tuokin on, tai ainakin heikot hermot....
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Minut olisi tönäissyt viimeisen kerran.
Kyllä, tähän viittasin kun aloitukseeni laitoin, että no, nyt tiedän suhteemme laidan.
Jos tunnet epävarmuutta ja pelkoa, on se syy lopettaa suhde. Ihminen, joka välittää sinusta, ei saa aikaan moisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tähän viittasin kun aloitukseeni laitoin, että no, nyt tiedän suhteemme laidan.
Aivan, jos mies tönii eikä pysty elättämään sinua, ei ole mitään syytä jäädä suhteeseen.
Kaipailisin jotakin kokemuksia tai vertaistukea aiheesta, että kun ei ole kyse mistään lyömisestä, mutta juurikin näistä aiheista äidin kunnioitus, naisten alistus, väkivallan alkaminen ns. Pienemmällä jne. Ap
Lueppa tekstisi niin kuin se olisi vieraan ihmisen kirjoittama, ja kysy itseltäsi suosittelisitko tätä ihmistä jatkamaan tuota "seurustelua"? Teillä on huutamiset ja väkivallalla uhkailu kuvioissa jo ennen kuin suhde on varsinaisesti edes alkanutkaan, ei tarvitse olla mikään nero nähdäkseen mihin tuo ennen pitkää johtaa. Lopeta touhu alkuunsa ja nosta seuraavalla kerralla rimaa reippaasti kun valitset miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, jos mies tönii eikä pysty elättämään sinua, ei ole mitään syytä jäädä suhteeseen.
Elättämää:D?
No.... miksi tuota miettimään, itsehän sanoit lopettavasi suhteenne. Voi olla merkki väkivaltaisuudesta, mutta sinuna en jäisi arpomaan.
Kyllä meillä ainakin saatetaan huutaa perheenjäsenten kesken, ja huutaminen on ihan ok. Kunhan nyt ei alvariinsa karjuta ja riidellä.
Töniminen ja seinään nyrkillä pätkiminen taas on jo vakavampia asioita, kertovat heikosta impulssikontrollista.
Siis kysytkö tosissasi, että ALKAAKO väkivaltaisuus noin? Toihan ON väkivaltaa.
Ja miksi siis olet tällaisen ihmisen kanssa ylipäänsä? Etkö osaa olla yksin ja siksi päädyt suhteisiin tuollaisten tyyppien kanssa? Ymmärthän, ettei mies oikeasti välitä sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Siis kysytkö tosissasi, että ALKAAKO väkivaltaisuus noin? Toihan ON väkivaltaa.
Ja miksi siis olet tällaisen ihmisen kanssa ylipäänsä? Etkö osaa olla yksin ja siksi päädyt suhteisiin tuollaisten tyyppien kanssa? Ymmärthän, ettei mies oikeasti välitä sinusta?
Samaa mieltä. Tuo ON väkivaltaa.
pyysikö ennen tönimistään sinua lähtemään? Usein naiset jättävät omat jutut kertomatta.
Ennen fyysistä väkivaltaa on yleensä henkistä. Hälytyskellojen pitäisi soida jos suhteessa on haukkumista, nopeaa tulistumista pikkuasioista, vallankäyttöä, naisen pitämistä miestä huonompana... Tönimisestä on lyhyt matka siihen että seinän sijasta lyö sinua. Minä sinuna lopettaisin suhteen mutta minulla onkin aiheesta kokemusta karvaimman mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Emme asu yhdessä eikä juttuamme voi seurusteluksi kutsua. Huutaa paljon, korottaa ääntään, huutaa myös äidilleen kun tämä soittaa puhelimitse. Tätä olen miettinyt paljon, eli sanonta "Kertoo paljon miehestä miten kohtelee äitiään" kummittelee mielessä. Jokunen aika sitten, kun riitelimme siitä, että mikä suhteemme tila on, kun mies on ollut hiukan.... tällainen outo, ja otin asian puheeksi, etten tiedä onko tämä on offailua vai oikeaa juttua... Suuttuessaan mies löi nyrkin seinään. Nyt kuitenkin tiedän suhteemme laidan, kun mies töni minut viimeisimpänä ulos kämpästään. Nyt ihan oikeasti kaipailisin vain jotain vertaistukea asiasta, että näinkö se väkivaltaisuus alkaa, ja entä mitä olette itse huomanneet ja kokeneet miehistä, joilla ei kunnioittavaa suhdetta äitiinsä, vaan esim
huutaa? Siis jotain naisen alistamistahan tuokin on, tai ainakin heikot hermot....
Mies ei halua olla kanssasi ja ilmoittaa sen noin joten voit hyvin ilmoittaa hänelle että tämä oli tässä.
itse juoksisin kirkuen pakoon tuollaista kusipäätä. Älä jää katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipailisin jotakin kokemuksia tai vertaistukea aiheesta, että kun ei ole kyse mistään lyömisestä, mutta juurikin näistä aiheista äidin kunnioitus, naisten alistus, väkivallan alkaminen ns. Pienemmällä jne. Ap
Netti on täynnä tarinoita aiheesta. Ihan oikeasti.Laitapa noita kirjoittamiasi sanayhdistelmiä hakukoneeseen ja lue tulokset.Ihan selkee keissi toi on.